Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies siivoaa keittiöstä vain sen kohdan missä teki leipää

Vierailija
24.02.2021 |

ja kaikki muut nurkat saavat olla paskaisina. Kun kysyin miksi niin hän sanoi että ei kai koko keittiötä tarvitse siivota jos voitelee leivän. No ei, mutta koska kuitenkin pyyhkii sen yhden kohdan niin samalla voi pyyhkiä kyllä kaikki työtasot siitä vierestä.

No nyt meillä on iso riita kun sanoin että noi näkemyserot voi olla eron syynä. mies sanoi että lähde sitten jos se on siivoamisesta kiinni. kuka tässä nyt ylireagoi? Mielestäni mieheni 100%.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool down

Vierailija
2/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta leivän ostaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehesi siivoaa jälkensä siitä yhdestä kohtaa. Olisit tyytyväinen, kun tekee edes sen. Monien miehet ei tee tuonkaan vertaa.

Vierailija
4/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kohdan, JOSSA teki leipää. Eikö ole hyvä että mies on innostunut leipomaan

Vierailija
5/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt helvettiä taas. Koko keittiö pitää siivota jokaisen leivän tekemisen jälkeen? 

Vierailija
6/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran aina pyyhitään se sotkettu työtaso, niin miksi niitä toisia työtasoja pitää pyyhkiä joka kerta? Silloinhan niiden toisien tasojen pitäisi olla ihan siistejä. En mä ainakaan pyyhi niitä, ellei ne ole likaisia.

Vierailija
7/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meilläkään kyllä pyyhitä koko keittiötä aina, kun jotain tehdään. Siivotaan aina (jaa, melkein aina) ne alueet, joita on sotkettu, ja sitten isommasti voi siivota vaikka, jos laittaa jotain semmoista ruokaa, jossa pitää odotella. Tarvittaessa voidaan ihan siivota vaan. Molemmat. Enemmän keittiötä meillä siivoaa mies, kun olemme sopineet, että se on "hänen aluettaan". Ei se tarkoita tietenkään, että minä voin siel sikailla, ei hänkään sikaile pesuhuoneessa, joka on "minun aluettani".

Mutta anteeksnyt, ei sitä vaan yleensä huvita leivänteon takia alkaa pyyhkimään kaikkia tasoja, jos ei sille näy oikeasti tarvetta. Relaa. Voittehan sopia vaikka vuorot, että milloi keittiö siivotaan ihan kunnolla.

Vierailija
8/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää siivouslista ja vastuut, jos siivous ei muuten onnistu. Kuulostaa siltä, että kyse ei ole nyt leivästä, vaan siivouksesta ylipäätään.

Vierailija
9/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sfgsg kirjoitti:

sen kohdan, JOSSA teki leipää. Eikö ole hyvä että mies on innostunut leipomaan

Kyllä tässä taisi olla kyse vain leivän voitelemisesta eli aikaa on mennyt n. 25 sekuntia.

Vierailija
10/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran aina pyyhitään se sotkettu työtaso, niin miksi niitä toisia työtasoja pitää pyyhkiä joka kerta? Silloinhan niiden toisien tasojen pitäisi olla ihan siistejä. En mä ainakaan pyyhi niitä, ellei ne ole likaisia.

No meillä on sellainen U-keittiö eli kaikki työtasot on yhdessä. Kyllä niitä murusia voi mennä vaikka leivänpaahtimen alle siinä samalla kun leikkaa leipää siinä vieressä. siks voi hyvin samalla pyyhkiä myös sieltä alta KOSKA KUITENKIN SIIVOAA RÄTILLÄ SIITÄ VIERESTÄ MISSÄ TEKI SITÄ LEIPÄÄ!!

Vierailija
11/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt helvettiä taas. Koko keittiö pitää siivota jokaisen leivän tekemisen jälkeen? 

Usko tai älä, mutta tällaisia naisiakin on. Mun ex oli sitä mieltä, että näkkileipää piti syödä lavuaarin päällä ja jos ei silti siivonnut koko keittiötä sen yhden näkkileivän jälkeen niin alkoi kauhea huuto ja koko keittiö piti pestä :D

Vierailija
12/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meillä on se tapa, että jos tekee keittiössä voileivän tai lämmittää mikroaterian, niin siivoaa koko keittiön. Ei siinä mene ripeältä mieheltä kuin tunti ja vartti, siinä ajassa ehtii kyllä imuroimaan jääkaapin ja lieden takaa sekä pyyhkimään hyllyt ja laatikot puhtaiksi sekä tietenkin puhdistamaan kaikki näkyvät pinnat, viemään roskat, pesemään roskakaapin kunnolla ja rapsuttamaan hammasharjalla jalkalistat.

Miten kukaan kuvittelee, että keittiö pysyy siistinä, jos siellä siivotaan vain se kohta, jossa on murusia? Kyllä keittiö pitää siivota kunnolla ainakin 4 kertaa päivässä!

Vierailija
13/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijjakkaa

Vierailija
14/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
15/15 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siivoa keittiöstä edes sitä kohtaa, missä tein leipää. Minua ei haittaa yhtään, että tasolla on muruja, pyyhin sitten ne joskus. Ja olen vieläpä nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi