Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toinen saa sanoa mitä haluaa ja toinen ei; parisuhde?

Vierailija
24.02.2021 |

Osaako joku selittää logiikkaa seuraavaan: Ajatellaan että mieheni on hieman negatiivinen ja usein kommentoi vähän ikävästi vaikkapa joitakin työkavereitaan jne. Se on ok ja normaalia, ainakin hänen mielestään.

Itse en kovin usein sano kenestäkään mitään tai jos sanon niin yritän nähdä kokonaisuuksia eli hyvät ja huonot puolet.
Mies suuttuu tästä jos kommentoin jotakin henkilöä kerran vuoteen negatiivisesti. Siirtyy ikäänkuin toiselle puolelle minua vastaan ja puolustelee tätä henkilöä josta sanoin negatiivisesti.

Summasummarum eli hän saa arvostella ketä haluaa ja miten haluaa. Minä en saa sanoa kenestäkään mitään, ainakaan negatiivista tai mies suuttuu.

Mistähän tällainen kumpuaa, osaisiko joku selittää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku saa olla sellainen kuin on ja toinen ei saa olla sellainen kuin on? 

Vierailija
2/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos alat itsekin puolustaa? Kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, kun mies suuttuu? Miksi se on sinusta niin pelottavaa? Uhkaako hän väkivallalla, jättämisellä? Pitää mykkäkoulua päiväkausia?

Vierailija
4/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun mies suuttuu? Miksi se on sinusta niin pelottavaa? Uhkaako hän väkivallalla, jättämisellä? Pitää mykkäkoulua päiväkausia?

Ei kun alkaa vaan puolustaa henkilöä josta sanoin pahasti ja siirtyy ikään kuin toiselle puolelle "tennisverkkoa" eli minua vastaan. Eli hän saa arvostella ja hänellä on oikeus arvostella ketä haluaa. Minä jos arvostelen niin ikäänkuin minulla ei olisi oikeutta siihen tai sanoa jostakin henkilöstä negatiivisesti. Jos joku tulisi kadulla syyttämään minua jostakin niin mies varmaan lyöttäytyisi tämän ihmisen völjyyn minua vastaan syyttelemään. 

Vierailija
5/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisessa suhteessa ole kamala olla? Parisuhteenhan pitäisi parantaa elämänlaatua, tai ei ainakaan huonontaa sitä.

Mieheltä tuo on henkistä väkivaltaa enkä todellakaan usko, että se rajoittuu vain tuohon, vaan mies varmasti muutenkin jyrää sinut kaikessa. Hän pyrkii alistamaan sinua tuolla. Minä en jäisi tuohon suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi