Oletko samaa mielta kanssani? Jos haluaa vauvan, on haluttava koko paketti imetyksineen, yoherailyineen ja mahdollisine koliikkeineen.
Elämä keskittyy kotiin ja viikonloput satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta kuuluvat lapsille. Lastaan arvostava vanhempi ei tupakoi. Raha menee pääasiassa lapseen, omat hankinnat tehdään vasta, jos ylimääräistä jää. Kun haluat vauvan, haluat myös ison elämänmuutoksen.
Kommentit (46)
Miten olet kuvitellut, että " näet vauvan sitten joskus iltapäivällä" . Olitko koskaan nähnyt oikeita vauvoja ennen synnytystäsi? Ajattelitko, että se vauva odottelee kiltisti vuoroaa kunnes sinun tekee mieli nähdä se?
Hienosti olet kyllä sopeutunut noin isoon muutokseen.
Vierailija:
Minä haluan sitten kanssa nähdä kun näille " vastuullisille" ihmisille joilla makaa rahaa tilillä ja sitten vasta on lupa saada lapsia, sattuu elämässä jotain jonka johdosta on asioitava esim. Kelan kanssa. Hävetkää! Ei se tapa, jolla te olette vanhempia, se aika, jona te olette tulleet vanhemmiksi, se rahamäärä joka teillä on tilillä, ole ainoa oikea aika ja oikeutus lapsen saamiseen!!!
Että ei sitä kyllä noin voin rajata että opiskelujen jälkeen vasta. Itse olen lapseni saadessa ollut opiskelija mutta koska mies oli hyvätuloisessa työssä niin tulimme toimeen varmasti paremmin kuin moni muu täällä.
ellei ole jokin lääketieteellinen syy sektioon. Pelko ei ääritapauksia lukuunottamatta sellainen mielestäni ole.
Ja ihan hyvällä omallatunnolla niitä tukai käytetään: nyt saamme apua, ja kun ollaan työelämässä, on meidän vuoro auttaa muita maksamalla niitä korkeita veroja ilman ininöitä. En valita korkeita veroja, vaikka kyllä opiskelijan kukkarossa 300 e veromätkyt (Kela ei perinyt ennakkoveroa kun maksoi tukia takautuvasti) tekivät melkoisen loven.
Minä haluan sitten kanssa nähdä kun näille " vastuullisille" ihmisille joilla makaa rahaa tilillä ja sitten vasta on lupa saada lapsia, sattuu elämässä jotain jonka johdosta on asioitava esim. Kelan kanssa. Hävetkää! Ei se tapa, jolla te olette vanhempia, se aika, jona te olette tulleet vanhemmiksi, se rahamäärä joka teillä on tilillä, ole ainoa oikea aika ja oikeutus lapsen saamiseen!!!
Vierailija: