Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö joku auton kaskovakuutuksesta?
08.08.2006 |
Meillä sellainen tilanne, että bonukset tippuivat kaskosta roimasti, kun tööttäiltiin autoa pari kertaa peräkkäin. Mitenkä on, jos vaihtaa vakuutusyhtiötä, saadaanko silloin " täydet" mahdolliset bonukset uudellen?
Kommentit (3)
eli ei vakuutusyhtiötä voi " huijata"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikkihan vaihtaisivat aina kolarin jälkeen vak. yhtiötä. Onkos hullumpaa kuultu?
mutta kaskohan on jokaisessa vakuutusyhtiössä hieman erilainen