Lue keskustelun säännöt.
Miltä näyttää ihosyöpä?
01.08.2006 |
Huomasin äsken, että kädessäni oleva luomi on yhtäkkiä tummunut, melkein mustaksi, ja jotenkin turvonnut, " täyttynyt" tai jotain.
Apua, huomenna menen lääkäriin näyttämään, mutta onko kenelläkään tietoa tai kokemusta?
Kommentit (2)
Ihotautilääkärillä kannattaa käydä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poistatin sen keväällä. Ihan terve oli.