Edukas on typerä sana. Muita?
Milloin se edes on levinnyt käyttöön, muistan alkaneeni kuulla sitä vasta kymmenkunta vuotta sitten.
Kommentit (859)
'Ostan'. Käytetään esim. "Ok, ostan tuon ajatuksen sinulta".
Siis millasta kaupankäyntiä tämä on, missä fyrkat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti. Voi kiesus, Jutta Urpilainen horisee aidosti paskaa silloin kun ei liitä lauseeseensa aidosti sanaa.
Jutta Urpilainen: "Puheenjohtajakisa on aidosti auki".
Jutta Urpilainen: ”Ihan aidosti luovuin itse kannattamastani kuntien pakkoliitos-perälaudasta”.
Jutta Urpilainen: ”Lähestymme tasavertaisina niin, että pystymme myös aidosti kuuntelemaan ja ...".
Hohhoijaa.
Samaa kastia: aito makunautinto, aito persoona, aito kokemus...
Ja kaikista pahin: aito matto!
Ehkä oudoin: aito ajokokemus.
Perhana, on perus Toitskulla arkiajokin aito ajokokemus yhtälailla kuin jollain urheiluautolla!
Naistenlehtien ja muotitoimittajien tms käyttämä omituinen me-muoto jutuissaan: "me rakastamme, me odotamme"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidosti. Voi kiesus, Jutta Urpilainen horisee aidosti paskaa silloin kun ei liitä lauseeseensa aidosti sanaa.
Jutta Urpilainen: "Puheenjohtajakisa on aidosti auki".
Jutta Urpilainen: ”Ihan aidosti luovuin itse kannattamastani kuntien pakkoliitos-perälaudasta”.
Jutta Urpilainen: ”Lähestymme tasavertaisina niin, että pystymme myös aidosti kuuntelemaan ja ...".
Hohhoijaa.
Samaa kastia: aito makunautinto, aito persoona, aito kokemus...
Ja kun aidosti kohdataan ja ollaan aidosti läsnä.
No siinähän tuli aito vastaus! Jotkut vaan osaa olla aitoja ihmisiä.
Kun jonkun julkkiksen kumppanista käytetään nimitystä "rakas": Pekka Haaviston Antonio-rakas muutti pois, Sofia Belorf ja Stefan-rakas matkustivat lomalle.
Ei pidä paikkaansa. Minä, kohta kuusikymppinen ihminen, olen kuullut sitä käytettävän lapsesta asti. Kuopiosta olen.