Sinä, joka olet katsonut MacGyvereita (ja pidät sarjasta), onko jokin tietty jakso, joka on jäänyt mieleesi ja josta erityisesti pidät?
Minä olen Mäkkis-fani kympillä ja minusta parhaimpia on jaksot joissa esiintyy Murdoc. Myös Penny Parker -jaksoista pidän.
Ghost Ship -jakso on yksi suosikeista - se missä esiintyy Sasquatch eli Bigfoot.
Mitä suosikkeja teillä on? :)
Kommentit (81)
Pidin sarjasta lapsena. Enkä halua pilata muistoja koska nykyään tiedän enemmän tekniikasta ja elektroniikasta. Sarjassa tehdyt keksinnöt eivät toimi oikeasti niin.
Muistan joskus katsoneeni sellaisen jakson, jossa oli jotain tappajamuurahaisia. Oli jännä 5jakso.
Onkohan sarja missään muualla niin suosittu kuin Suomessa?
Tappajamuurahaisten invaasio (Trumbon maailma / Trumbo's World) on jäänyt mieleen kauhistuttavuudessaan. Silloiseen noin 12-vuotiaaseen teki kyllä vaikutuksen, vaikka aikuisena uudelleen katsottuna on huomannut, miten väliin on leikattu kökkölaatuisia arkistofilminpätkiä muurahaisista jne.
Miltei kuolematon Murdoc oli kyllä jännä! Muistan erityisesti myös hypnotisoidun Peten (se lentäjäkaveri?), jonka piti salamurhata joku.
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus katsoneeni sellaisen jakson, jossa oli jotain tappajamuurahaisia. Oli jännä 5jakso.
Muurahaiset oli myös mun suosikki!
Muistan kun ihmemies hitsasi tai juotti hopeadollarilla katkenneen auton moottorin kiertokangen. Olikohan vielä niin, että käytti auton akkua ja apuvirtakaapeleita siihen hommaan.
Molemmat alkupään jaksot, joissa on Harry mukana, ovat erinomaisia.
Murdoc kuului omiin suosikkeihin myös. Suosikkijaksoa en nyt äkkiseltään osaa nimetä, mutta mieleen on jäänyt joku Andromeda Strain -tyyppinen jakso missä joku kemikaali/eliö(?) tappoi porukkaa. Joku nainen muistaakseni jäi laboratorioonsa, ja hänen menehtymistään(?) seuraili McGyver ikkunan läpi kunnes paljastui että pöpö söi ikkunan tiivisteitäkin. Söi siis ilmeisesti hiilivetyä tms.
En jaksanut selata kuin ykkös ja kakkoskauden jaksot, Final Approach ja Eagles oli ihan hyviä.
Tuli katsottua koko vanha sarja tuossa jonkin kerran.
Uusi kehnompi, kuten yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko muuallakin niissä maissa joissa kahdella kanavalla pärjättiin, muualla ollut enempi katsottavaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miltei kuolematon Murdoc oli kyllä jännä! Muistan erityisesti myös hypnotisoidun Peten (se lentäjäkaveri?), jonka piti salamurhata joku.
Se oli kyllä hyvä hahmo! Tippui vuoreltakin ja "Cleo Rocks" jaksossa nähdäänkin Murdoc pyörätuolissa.
Mulla on jäänyt yleisesti mieleen, miten purkkapaketin foliosta oli pelastamaan tilanne kuin tilanne.
Tämmöinen jakso jossa joku kulta aarre oli lumisissa maisemissa, jossain luolassa. Siinä oli seikkailu henkeä ja vaaroja myös tietty.
Olisko jollain tietoa mistä nää kaikki MacGyver jaksot voisi nähdä ilman että ostaa DVD:lle?
Sain traumat lapsena 80-luvulla, kun yhdessä jaksossa se joku nainen joutui laboratorionsa vangiksi ja alkoi vanheta silmissä nopeutetusti, kun sai jotain ainetta. Hyi hitsi, kammottava jakso. Mutta muuten olin kyllä Ihmemies fani, kaikki jaksot tuli miltei katsottua ja nyt aikuisenakin olen ne katsonut. Kiva palata takaisin kasarille sarjan myötä.
Penny Parkerin hahmo oli hyvä. Murdoc oli lapsena pelottava.
Ghost ship. Muurahaiset. Ja se missä joku nainen näki painajaisia järvestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää Macgyverin
Nyt aikuisena katselin uudestaan ja huomasin, että yksi lentokonekohtaus on lainattu top gunista. Olen ainakin melko varma asiasta.
Joku sellainen jäänyt mieleen missä ne laserilla räjäytti jonkun kallion tms.ja sieltä löytyi jotain muinaisia aarteita. Todella hatarat muistikuvat joten en satavarma ole menikö näin! :D