Mikä Valotyöntekijä olet -testi :D
FB ehdottelee minulle aina kaikenlaista hömpänpömppää joka ei kovinkaan paljoa kiinnosta, mutta nyt mielenkiintoni heräsi kun tuli tällainen söpö kysely vastaan! Oli ihan pakko vastata siihen...
https://quiz.tryinteract.com/#/5e8c934ca1ca7d00142868dc
Minä olen "nousevan papittaren tasolla valotyössä"! Enempää tietoa en saanut irti ilman nimeä, sähköpostia ja liittymistä FB-ryhmään mutta tämä tieto riitti vallan mainiosti :D Ainiin ja ilmeisesti pitäisi siis maksaa jostain kursseista ja alkaa itse tekemään kanssa rahaa tällä Valotyöllä.
Missä vaiheessa SINÄ olet Valotyössä, kerro meille!
Kommentit (10)
Tuommoiset saa pistää säkkiin ja säkin suun kiinni. T: Mörkö sängyn alta
Olenvalaistunut jediritari
suurella sykkivällä kyl lilla.
Olen ylipapitar. En ymmärtänyt puoliakaan kysymyksistä
Jestas mitä hömppää. Vaihtoehdoista mikään ei käynyt mulle, mutta jatkoin nähdäkseni, millaisia kysymykset ovat. Puuttuivat sellaiset vaihtoehdot kuin "manifestointi - koskaan kuullutkaan" ja "ei, en tunne kutsumusta auttamiseen", "en tiedä", "seuraava kysymys, kiitos".
Ei jaksanu loppuun asti, ku Google käänsi niin huonosti 😅
Mutta eilen mulla vilkkui Jumpin' Starin valot 😃
kaikki mahdollisuudet testissä johtavat valotyöntekijäksi, et voi kuin uskoa jälleensyntymään ja olla pettynyt nykyiseen maailmanaikaan ja toimintaan ja kaikki lahjasi viittaaavat valotyöntekijäksi ja ufoejn channelloijaksi!
tosi fiksu kysely, aivan mahtiälykästä!
Voiko hömppä-akkojen hömppä mennä enää pitemmälle. Tee valontyöntekijä-testi, kaikki vastaukset tähtää siihen, että olet jälleensyntynyt valotyöntekijä ja pettynyt nykyiseen maailmaan. New age on kyllä uskomatonta paskaa, 100 kertaa tyhmempää kuin nykyajan naispappien hömppä. Miksihän tuossa Anu Gracen tekemässä valotyöntekijätestissä ei ole mitään muuta polkua, esimerkisi että "et ole soveltuva valotyöntekijä, olet muurahainen tai looseri työtön ja täysin epäkelpo valotyöntekijäksi!"
olen persetyöntekijä, istun perseelläni ja haen ruokani ruoka-avusta, voinko olla valotyöntekijä ja channelloija siis ruokajonossa?
olen profeetta ja apostoli ja voin sanoa että valotyöntekijät ovat saatanan lapsia
Olen pimeyden lapsi.