Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiittämättömät ihmiset.

Auta nyt sitten
23.02.2021 |

Siis oikeasti... Autetaan ihmistä niin ei edes kiitetä... Autoimme tänään erästä miestä kun hänen auto oli mennyt penkkaan. Työnsimme auton takaa ja sitten kun auto oli pois penkasta niin kuski tulee vain mölyämään, että eihän tullut lommoja! Sitten lähti pois sanomatta sanaakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Se nyt ei kiittänyt. Seuraava saattaa kiittää tai ei. Älä anele kiitosta vaikka teitkin hyvän työn. Älä auta ensi kerralla, jos risoo niin paljon ettei joku sano kiitos.

Vierailija
2/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Se nyt ei kiittänyt. Seuraava saattaa kiittää tai ei. Älä anele kiitosta vaikka teitkin hyvän työn. Älä auta ensi kerralla, jos risoo niin paljon ettei joku sano kiitos.

No miksi edes pyytää apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat nämä jotka eivät kiitä kun päästetään suojatien yli

Vierailija
4/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi miestä nolottaa kun oli penkkaan ajanut? Jotkut vaan on noin ajattelemattomia. Hyvä että autoit! Toivon että hyvä palaa sinulle takaisin, jossain muodossa :)

Vierailija
5/5 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju ,mutta kuitenkin itselläni on ystävä joka on britti muusikko ,jolle annan ideoita upeisiin biiseihin ,siksi hänellä on niin paljon kuuntelijoita Spotifyssa koko ajan ,EIKÄ HÄN EDES KIITÄ MUA ,KUN MUN ANSIOSTANI HÄNELLÄ ON NIIN PALJON KUUNTELIJOITA SIELLÄ .!!  HÄNEN FANINSA EIVÄT TIEDÄ ETTÄ HÄNEN MENESTYKSENSÄ ON  OSAKSI  MUN ANSIOTANI !! EI KIITOSTA !!   HÄN ON TRANSLUCENT MIND  GOTH MUSIC LAULAJA RICKY ETCHES ! ME OLEMME PARHAAT YSTÄVÄT !! "YOU WILL ALWAYS BE MY BEST FRIEND" NIIN HÄN SANOI MULLE .SIITÄ OLEN KIITOLLINEN . EN VOI KUUNNELLA HÄNEN MUSAANSA NYT. SIITÄ ON TULOSSA MASSAMUSAA  KAIKKI KUUNTELEE SITÄ !! VAIKKA ANNOIN HÄNELLE UPEISIIN BIISEIHIN IDEOITA !