Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinun ja puolisosi horoskooppimerkki?

Vierailija
23.02.2021 |

Sovitteko yhteen? Miten erilaisia olette?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni ja rapu (minä). Hyvin on sujunut yhteiselo 12 vuotta.

Vierailija
22/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rapu, mies kalat. Yhdessä ollaan oltu yli 25 vuotta. Miehestä en tiedä, mutta muistaakseni sekä aurinko- että kuumerkkini on rapu. Ystävätär innostui horoskoopeista aikanaan ja teki mulle sen kartan lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hänen, enkä omaa. Todennäköisesti sama, kun hänen syntymäpäivä on päivää ennen minua.

Horoskooppimerkit on huuhaata. Laita minkä tahansa Horoskooppimerkin kuvaus kenelle tahansa, niin löytävät siitä itsensä yhtä todennäköisesti. Ihminen huomaa halutessaan ne yhdennäköisyydet ja kuittaa erot vaan "ei kaikki voi osua". Samoin niissä on erilailla kirjoitettuna ristiriitauksia tyyliin: viihdyt yksin, mutta pärjäät hyvin isommassakin joukossa. Kaikki viihtyvät yksin joskus, niin sosiaalisempi ihminen lukee tuon sosiaalisena ja introvertti jättää tokan lauseen huomioimatta. Ja tuokin on niin yleistys, että osuu lähes kaikkiin ihmisiin.

Oletko jo lapsesta saakka ollut tuollainen päälle päsmäri ja mennyt sotkemaan muiden leikit, jos olet halunnut tehd jotain muuta tai vaan ollut pskapäällä? Touhuile sinä omiasi, me muut vedetään huumoriläppää. Astrologia on ihan eri juttu, kuin nyt nämä horoskooppihömpät. 

Vierailija
24/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka minä ja ja mies neitsyt. Minulla on nousevana lähinnä tatti otsassa.

Vierailija
25/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä skorpioni, mies kauris. Mies on turhan rauhallinen ja kaikki pitää suunnitella minuutilleen, mikä on vaikeaa tällaiselle impulsiiviselle ja vauhdikkaalle räiskähtelijälle. Muuten menee hyvin.

Vierailija
26/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouskari( nousumerkki rapu) ja kalat( nousumerkki kauris)

Reilut 30 v. yhdessä, pääpiirteissään ok liitto. Kalan salaileva ja vetäytyvä piirre tuo haasteita avoimuutta ja rehellisyyttä arvostavalle jouskarille ja toisinpöin.

Vierailija
27/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oinas, mies kalat. Olemme olleet yhdessä varsin onnellisesti parikymmentä vuotta. Ajattelemme monesta asiasta samalla tavoin. Se tuskin johtuu horoskoopista.

Vierailija
28/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas siitetty kuumana kesäpäivänä, eleensä juhannuksena, Vaaka, kylmänä ja pimeänä helmikuun yössä, siksi täydentävät toisiaan.

Vierailija
29/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona (minä) ja kaksonen (mies), hyvin sovimme yhteen.

Vierailija
30/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja kauris. Täydellistä.

Vierailija
31/52 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä puolisoni horoskooppimerkkiä eikä vähempää voisi kiinnostaa.

Kerro, miten tähtien asento tutkitusti vaikuttaa ihmisen luonteeseen tai kohtaloon? Eksäni oli syntynyt kahden merkin rajalla; olisiko hänestä tullut erilainen ihminen, jos synnytys olisi viivästynyt seuraavaan vuorokauteen?

Kuka ihan oikeasti uskoo horoskooppeihin?

Jos sua ei kiinnosta, miksi edes avasit tälläisen otsikon? ohistelija

Vierailija
32/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiesnainen ja härkämies. Yhdessä jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
33/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä skorpioni, mies kauris. Mies on turhan rauhallinen ja kaikki pitää suunnitella minuutilleen, mikä on vaikeaa tällaiselle impulsiiviselle ja vauhdikkaalle räiskähtelijälle. Muuten menee hyvin.

Meillä on sama ongelma, olen impulsiivinen Oinas ja kumppani harkitseva Härkä, toisaalta turhauttavaa, toisaalta tasapainotamme toisiamme.

Vierailija
34/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies Oinas ja minä Vaaka hyvin mennyt jo 10 vuotta ja viriiliä sänkyelämää joka pv. pari lasta, paras yhdistelmä.

Meillä merkit toisin päin. On kolissutkin (ja tietyt asiat kommunikaatiossa hankaa), mutta 23 v jo yhdessä.

Minä Aurinko oinas, nousu jousimies, kuu oinas, mies aurinko vaaka, nouseva skorpioni, kuu neitsyt.

Vierailija
35/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies Oinas ja minä Vaaka hyvin mennyt jo 10 vuotta ja viriiliä sänkyelämää joka pv. pari lasta, paras yhdistelmä.

Meillä merkit toisin päin. On kolissutkin (ja tietyt asiat kommunikaatiossa hankaa), mutta 23 v jo yhdessä.

Minä Aurinko oinas, nousu jousimies, kuu oinas, mies aurinko vaaka, nouseva skorpioni, kuu neitsyt.

Painovirhepoholainen, ei kuu oinas, vaan kuu leijona tripla tulimerkkinen siis, ja toivoisin olevani hieman tasaisempi vaikka ikä onkin rauhoittanut. Silti edelleen impulsiivisuutta on ja voisi hsrlita enemmän etenkin silloin kun joku kiehuttaa.

Vierailija
36/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnainen ja kalamies.

Kidutusta kaksoselle. Ei enää ikinä!

Vierailija
37/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella. Kamalaa varmaan myös sille kalalle.

Vierailija
38/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti!

-Kaksosnainen-

Vierailija
39/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti!

-Kaksosnainen-

🤭

Vierailija
40/52 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Philip oli kaksonen ja kuningatar Elizabeth härkä.