Yhellä tutulla ukolla on commodore 64 ja amiga ja pelailee niillä!!!
Kommentit (15)
Vuonna 2021 ei enää ole yhtenäiskulttuuria joten kaikki puuhailee omiaan.
Nykymenijät eivät käsitä, millaisiin ihmeisiin kahdeksalla bitillä ja 64 kilotavulla kykenee.
No se on retropelaaja tai sitten vain tykkää lapsuutensa klassikkopeleistä. Mikä oli ongelma?
Saakelin moderni äijä... Ite naputtelen tätä Vic-20:llä. Yksi kirjain minuutissa.
Ai hitto, kun oliskin vielä kuusneba.
Vois hakkaa Elitee päivät, yöt.
Vierailija kirjoitti:
Nykymenijät eivät käsitä, millaisiin ihmeisiin kahdeksalla bitillä ja 64 kilotavulla kykenee.
Koneiden tehot ovat niin suuret, että koodia ei tarvitse enää optimoida ja sen vuoksi moni sovellus ja ohjelma ovat ihan turhan raskaita.
Mulla on Pleikkari 1:nen. Hyvin toimii. Ai niin, mun elämä ei olekkaan kiinni jostain pelaamisesta, ja mä olenkin vasta 62v. Get a life, loser.
Mahtavaa, oispa mullakin. Sais pelata h.e.r.o. :a ja Boulder Dashia. Ja Bruce Lee:tä. Aijai.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten noilla pääsee nettipankkiin??
Tarvitaan modeemi ja terminaaliohjelma.
Oi niitä aikoja. Sillä aikaa kun pelit latautu, niin käytiin pihalla potkimassa palloa. Ja kun tultiin takaisin sisälle, luki ruudulla "systax error". No sitten mentiin takaisin pihalle potkimaan palloa. Nykyää viisivuotitaat saa raivareita, kun peli ei lataudu kymmenessä sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei takuulla toimi enää.
Mun miehellä on C64. Mulla on retro-versio 8-bittisestä Nintendosta ja lapsilla PS3.
Retroilu on kivaa 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei takuulla toimi enää.
Takuu ei oo enää voimassa.
Hitsit!
Mun nuoreni on vieläkin ylpeä siitä kun pelasin Super Marion alusta loppuun saakka :D
Harmi kun dei ole enää noita koneita...
Mun miehellä on commodore 16