Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet haluavat parisuhteelta?

Vierailija
23.02.2021 |

Millaisia suhteita.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki kaikille miesvihaajille: teidän ei ole mikään pakko seurustella miesten kanssa. Jättäkää miehet ihan kokonaan rauhaan, niin kaikki ovat onnellisempia.

Ei tarvitse olla miesten vihaaja, jos vain kertoo omista kokemuksistaan, että mitä mies siltä parisuhteelta lopulta halusi. 

Ei niin. Mutta jos siitä kokemuksestasi teet johtopäätöksiä yhtäkään toista miestä koskien, niin olet sekä miesten vihaaja että vajaaälyinen.

Toivottavasti tekin pidätte tämän mielessä naisista puhuttaessa.

Ketkä ovat "te"?

Minä edustan täällä vain itseäni. Sinäkin voisit opetella pitämään itseäsi yksilönä, etkä jonkin sukupuoliarkkityypin kloonina.

Palstan mies-ritarit, joiden tehtävä on keskusteluissa kuulemma puolustaa miesten 'kunniaa'. Nähty monta kertaa. Muutama ääliö jopa myöntänyt tämän.... 😂

Höpsis. Ei minulla ole mitään tuollaista tehtävää. Sinulla sen sijaan tuntuu olevan vaikeuksia hyväksyä sitä, että ihan jokainen maapallon mies ei ole samanlainen.

Juurikin tuo teidän harjoittama kaksinaismoralismi naurattaa... Puhutte naisista itse juuri sillä tavalla, mistä huomautat.

Vierailija
122/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä muita asioita ja tuntemuksia kuin "seksi". Seksi tulee kylkiäisenä.

Hyvää seksiä saisin joka viikko niin kauan kuin haluaisin sinkkuna. Mutta siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki kaikille miesvihaajille: teidän ei ole mikään pakko seurustella miesten kanssa. Jättäkää miehet ihan kokonaan rauhaan, niin kaikki ovat onnellisempia.

Ei tarvitse olla miesten vihaaja, jos vain kertoo omista kokemuksistaan, että mitä mies siltä parisuhteelta lopulta halusi. 

Ei niin. Mutta jos siitä kokemuksestasi teet johtopäätöksiä yhtäkään toista miestä koskien, niin olet sekä miesten vihaaja että vajaaälyinen.

Toivottavasti tekin pidätte tämän mielessä naisista puhuttaessa.

Ketkä ovat "te"?

Minä edustan täällä vain itseäni. Sinäkin voisit opetella pitämään itseäsi yksilönä, etkä jonkin sukupuoliarkkityypin kloonina.

Palstan mies-ritarit, joiden tehtävä on keskusteluissa kuulemma puolustaa miesten 'kunniaa'. Nähty monta kertaa. Muutama ääliö jopa myöntänyt tämän.... 😂

Höpsis. Ei minulla ole mitään tuollaista tehtävää. Sinulla sen sijaan tuntuu olevan vaikeuksia hyväksyä sitä, että ihan jokainen maapallon mies ei ole samanlainen.

Juurikin tuo teidän harjoittama kaksinaismoralismi naurattaa... Puhutte naisista itse juuri sillä tavalla, mistä huomautat.

Missä kohdassa olen puhunut naisista monikossa? Minä puhuin sinusta, enkä tiedä sukupuoltasi, eikä se minua kiinnosta.

Vierailija
124/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluan?

Seksiä, romantiikkaa, henkisiä keskusteluita, asioiden jakamista, toisen tukemista, yhteisiä harrastuksia ja kotimaan reissuja, yhdessä kehittymistä (en viittaa uraan tms), tasa-arvoa.

Mitä en halua?

Riitelyä, passiivis-aggressiivista "kyllä sun pitäisi tietää"-mököttämistä, materian haalimista, remonttiprojekteja, jatkuvaa "haluaisin asua muualla"-haaveilua, lisätyötä julkisivun kiillottamiseksi oli kyse sitten omaisuudesta tai ihmissuhteista, konservatiivisia sukupuolirooleja.

Hauska vastaus.

Saa naisilta yläpeukkuja koska naiset eivät tunnista itsessään noita "en halua"-listan asioita, eivätkä tajua mitä niillä oikeasti tarkoitetaan.

Nehän tarkoittavat miestä josta ei ole riitakaveriksi, ei tule sitä miehekästä äänen korottamista. Ei puhdisteta ilmaa, eikä tule sovintoseksiä.

Kämppä ei uudistu, turha odottaa utta keittiötä. Eikä se mies hoida miesten töitä kun ei osaa.

Ei ole ihania haaveita kuten asuminen ulkomailla, oma hirsitalo tai OKT sillä uudella alueella.

Julkisuuskuvaa ei kiilloteta panostamalla kunnon häihin tai hyviin lahjoihin kun Birgitta-sukulainenkin osti vähän parempaa. Ei sosiaalisia tilaisuuksia joilla nostetaan parin sosiaalista asemaa, sellaisia tilaisuuksia joita naiset yleensä haluavat.

Ja turha odottaa miehen roolia parisuhteessa tai miehekästä otetta seksissä, sitä tuo jälkimmäinen tarkoittaa.

Oikeasti tuon kirjoittanut mies olisi ihan totaalinen turn-off teille naisille.

-ohis, hieman vastaava mies

Vierailija
125/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa taitaa haluta seksiä. Kaiketi vain harvalle riittäisi pelkkä platoninen suhde.?

Miksihän sitten niin moni mies pihtaa?

Vierailija
126/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluan?

Seksiä, romantiikkaa, henkisiä keskusteluita, asioiden jakamista, toisen tukemista, yhteisiä harrastuksia ja kotimaan reissuja, yhdessä kehittymistä (en viittaa uraan tms), tasa-arvoa.

Mitä en halua?

Riitelyä, passiivis-aggressiivista "kyllä sun pitäisi tietää"-mököttämistä, materian haalimista, remonttiprojekteja, jatkuvaa "haluaisin asua muualla"-haaveilua, lisätyötä julkisivun kiillottamiseksi oli kyse sitten omaisuudesta tai ihmissuhteista, konservatiivisia sukupuolirooleja.

Hauska vastaus.

Saa naisilta yläpeukkuja koska naiset eivät tunnista itsessään noita "en halua"-listan asioita, eivätkä tajua mitä niillä oikeasti tarkoitetaan.

Nehän tarkoittavat miestä josta ei ole riitakaveriksi, ei tule sitä miehekästä äänen korottamista. Ei puhdisteta ilmaa, eikä tule sovintoseksiä.

Kämppä ei uudistu, turha odottaa utta keittiötä. Eikä se mies hoida miesten töitä kun ei osaa.

Ei ole ihania haaveita kuten asuminen ulkomailla, oma hirsitalo tai OKT sillä uudella alueella.

Julkisuuskuvaa ei kiilloteta panostamalla kunnon häihin tai hyviin lahjoihin kun Birgitta-sukulainenkin osti vähän parempaa. Ei sosiaalisia tilaisuuksia joilla nostetaan parin sosiaalista asemaa, sellaisia tilaisuuksia joita naiset yleensä haluavat.

Ja turha odottaa miehen roolia parisuhteessa tai miehekästä otetta seksissä, sitä tuo jälkimmäinen tarkoittaa.

Oikeasti tuon kirjoittanut mies olisi ihan totaalinen turn-off teille naisille.

-ohis, hieman vastaava mies

Mieti hetki minkä vuoksi nuorille naisille sanotaan koulutuksesta ja työpaikasta. Just tuon kaiken välttämiseksi. Toi elämä kuulostaa jonkun amerikkalaisen somevaikuttajan _maksetulta_ elämäntyyliltä.

Vierailija
127/130 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat, että on joku jonka kanssa jutella, ja joku jonka kanssa olla lähekkäin. Ja jonkun, joka kohtelee toista ihan oikeana ihmisenä.

Ei se enempää.

No miksi ne ei sitten puhu ja työntää pois? Miksi ne kohtelee alistavasti ja huonosti? Yleensä ne ei muuta halua kuin kotityöt tehdyksi. Nykyään miehiä ei kiinnosta edes seksi. Ja se on tätä ihan suhteen alkumetreiltä asti. Ne haluaa mykän piian kotiinsa joka ei saa häiritä heidän elämäänsä ja suhteita muihin naisiin.

Hei Alba, otahan nyt ne lääkkeesi, ennen kuin alat taas riehua siitä, kuinka kaikki poikavauvat pitäisi tappaa.

Voisitko psyykkisesti sairas sekopää olla mitätöimättä minun kokemustani parisuhteista miesten kanssa? Odotan vastausta miksi miehet sanoo toista ja tekee toista? Miksi halutaan parisuhde jos siinä ei haluta olla? Täälläkin moni mies laittaa toiveitaan. Ne on hyviä ja asiallisia, mutta onko heillä parisuhteissa ne toteutuneet heidän itsensä kohdalla vai onko se vain tätä miespuhetta ja ideaalista haaveilua joka ei oikeassa elämässä ole ikinä toteutunut?

Lääkkeet!

Oletko hukannut?

Ei näy täällä.

Vierailija
128/130 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat kauniin, onnellisen vaimon, joka ei ole liian itsenäinen ja joka tekee kaikessa kuten mies haluaa, tosiasiallisesti siis. Jos miestä ei jokin kodinhoidollinen osa-alue kiinnosta, nainen hoitaa sen täysin, nurkumatta.

Hyvä vaimo tekee kauniit lapset, antaa huomiota miehelle ja tietysti sitä mitä mies haluaa petihommien suhteen. Oli se sitten vaniljaa tai villiä.

Hyvä nainen pitää itsensä ja kodin kuosissa, mutta ei kuluta siihen sitä arvokasta aikaa, minkä miehen hoito vaatii. Lapset synnytetään ihailemaan miestä ja tuottamaan hänelle statusta, mutta vaimon lapsiin käyttämä aika ei saa olla miehen tarpeilta poissa. 

Naiset puolestaan haluavat komean, itsevarman ja määrätietoisen miehen joka tekee niin kuin haluaa, mutta tosiasiallisesti haluaa toimia naisen hyödyksi, ainakin kolmekymppisenä. Jos naista ei joku miesten työ kiinnosta, mies hoitaa sen täysin, valittamatta.

Komea mies tekee pitkät lapset, antaa huomiota ja tietysti sitä mitä nainen haluaa petihommien suhteen (yleensä sitä että mies vie ja nainen on vietävänä). Oli se sitten vaniljaa tai villiä.

Hyvä mies pitää itsensä ja kodin miesten töiden osalta kuosissa, mutta ei kuluta siihen sitä arvokasta aikaa, minkä naisen elättäminen vaatii. Miehen on hankittava vaimolle ja lapsille rahaa ja statusta, mutta näiden hankintaan käytetty aika ei saa olla naisen tarpeilta poissa. 

Siinähän se. Perus amerikkalainen unelmamies ja unelmavaimo. Teidän naisten ongelma on että haluatte sen amerikkalaisen unelmamiehen, mutta teistä ei ole amerikkalaisiksi unelmanaisiksi. Teidän kuvitelmanne on että ulkkisvaimon tehtävänä on vain se kauneudenhoito ja sisustussuunittelu, ts. teillä menee perinteiset sukupuoliroolit ja satujen prinsessat sekaisin.

Vierailija
129/130 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannu että loppujen lopuksi moni mies haluaa naisesta sellaisen mykän ja nöyrän kotipiian, vaikka alussa onkin täysin eri sävelet. Minäkin olen kaikkea muuta kuin alistuva hiljainen palvelijatyyppi niin miten nämä miehet mun kuvittelee tuohon osaan sitten istuvan, en ymmärrä. Ja sitten alkaa se kitinä että muut naiset sitä ja tätä ja sinä oot huono nainen jne. Menny maku miehiin oikeastaan kokonaan, kun törmänny liikaa tällaisiin ettei mun persoonasta oikeasti sitten edes pidetä ja kaikki mun jutut onkin turhanpäiväisyyttä. Että mihin ne miehet sitten ihastuu...100% ulkonäköön??? Aatellaan, että se luonne sitten vai on koulittavissa.

Vierailija
130/130 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhenkisyyden ja avomielisyyden tuomaa molemminpuolista ymmärtämistä ja hyväksymistä. Tavallisten ja epätavallisten kokemusten aitoa jakamista tämän ymmärryksen pohjalta. Laajaa keskustelua ajatuksista, arvoista ja tunteista: niin kummankin persoonasta kuin ympäröivästä maailmasta. Samalla kuitenkin jännitettä tekemään arjesta keveämpää: molemminpuolista kiusoittelua, pieniä romanttisia tekoja, yllätyksiä. Seksiä, joka perustuu luottamuksen turvaamaan kokeilunhaluun. Syitä nauraa usein. Kehittymistä ihmisinä, ennen kaikkea jatkuvan oppimisen, sivistyksen ja luovuuden kautta. Ja ehdottomasti tärkeintä on tuo viimeinen: luovuus.

Tällaista haluaa humanistimies parisuhteelta. Ja tuollainen suhde onnistuu todennäköisimmin taiteellisten ja akateemisten naisten kanssa, mistä syystä ovatkin minun ”tyyppiäni”.

Vaikka tunnen toki fyysistä vetoa kaunista kuorta kohtaan, en pysty samastumaan sellaisessa suhteessa olemiseen, joka perustuu pääasiassa ulkonäköön tai julkikuvaan: luulisi sen nyt alkavan tuntua tylsältä ja tukahduttavaltakin, ettei ole samalla aaltopituudella eikä ole mitään merkityksellistä puhuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi