Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrini osti kaupasta kasapäin herkkuja! Sipsiä, lonkeroa, karkkia, pullaa...

Vierailija
23.02.2021 |

Ostoskärry pullisteli herkkuja! Ja just samainen psykiatri vaahtosi mulle terveellisten elintapojen merkityksestä ja käski lopettaa karkin mättämisen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että hän osti niitä sinulle vastaanotolle. Ajattelin, että olet syömishäiriöinen.

Vierailija
2/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko sinä painat ja entäpä psykiatri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi ylipainoinen ja psykiatrin määräänä lääke lihottaa entisestään. Psykiatri on itsekin hieman pulska ja keskivartalosta huomaa, että alkoholi maistuu!

Vierailija
4/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarjoaa työkseen asiantuntijuuttaan eikä esimerkkinä oloa.

Vierailija
5/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi ylipainoinen ja psykiatrin määräänä lääke lihottaa entisestään. Psykiatri on itsekin hieman pulska ja keskivartalosta huomaa, että alkoholi maistuu!

Helsinki?

Vierailija
6/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stalkkaat psykiatrisi ostoskärryä?

Vierailija
7/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule! Ei tarvi stalkata, kun psykiatri itse tuli mun kassalle maksamaan ostoksensa!

Vierailija
8/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää psykiatrin elämässä jotain iloa olla. Kaikki päivät kuuntelee sekopääjuttuja ja yrittää neuvoa niiden kertojia.

Vierailija
9/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato poltellessa tulee mässyt...

Vierailija
10/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää psykiatrin elämässä jotain iloa olla. Kaikki päivät kuuntelee sekopääjuttuja ja yrittää neuvoa niiden kertojia.

Psykiatrien elämä on oikeastaan aika helppoa, jos me lähdetään vertaamaan sitä mielisairaiden elämään. Hyvä palkka ja helppo työ kun ei tarvitse kuin määrätä lääkkeitä tai potilas pakkohoitoon.

Vierailija
11/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule! Ei tarvi stalkata, kun psykiatri itse tuli mun kassalle maksamaan ostoksensa!

Miksi raportoit asiakkaasi (joka on lisäksi psykiatrisi) ostoksia vauvapalstalla?

Vierailija
12/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä asia kuuluu sinulle mitenkä...?

Vierailija
13/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsella ei ole kenkiä jne

Vierailija
14/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrisi ei ole sinulle tilivelvollinen ostoksistaan eikä siitä, mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Keskity sä vaan omaan nuppiisi ja terveydentilaasi.

Vierailija
15/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raportoit asiakkaasi (joka on lisäksi psykiatrisi) ostoksia vauvapalstalla?

Siis täh? En mä siellä töissä ollut vaan maksamassa omia ostoksiani ja psykiatri pukkasi ostoskärrynsä samalle kassalle ja oli heti mun jälkeen!

Vierailija
16/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? En mä siellä töissä ollut vaan maksamassa omia ostoksiani ja psykiatri pukkasi ostoskärrynsä samalle kassalle ja oli heti mun jälkeen!

"Tuli maksamaan ostoksensa mun kassalle", sanoit aiemmin. Sulla on siis hieman ongelmia myös itsesi selkeässä ilmaisemisessa.

No joka tapauksessa, toistan itseäni: hänen ostokset ei sulle kuulu kissanpaskan vertaa.

Vierailija
17/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin sain sen käsityksen, että ap oli kassalla töissä. Niinhän hän sanoi. "Mun kassalle".

Vierailija
18/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, me ei ikinä tehdä mitään epäterveellistä, koska ollaan lääkäreitä! :'D

T. Tk-lääkäri, joka tykkää myös sipseistä ja on vähän ylipainoinen ja kehottaa potilaita elämään terveellisesti

Vierailija
19/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo varmaan kuluttaa ensi yön napostellen, tissutellen ja potilaskertomuksia lueskellen.

Vierailija
20/23 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miettii vaan palkkaansa. Sitten menee kotiinsa ja syö polttaa tupakkaa vetää mitä kukin tykkää ja miettii kk palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi