Psykiatrini osti kaupasta kasapäin herkkuja! Sipsiä, lonkeroa, karkkia, pullaa...
Ostoskärry pullisteli herkkuja! Ja just samainen psykiatri vaahtosi mulle terveellisten elintapojen merkityksestä ja käski lopettaa karkin mättämisen.
Kommentit (23)
Ja paljonko sinä painat ja entäpä psykiatri?
Vierailija kirjoitti:
Olen lievästi ylipainoinen ja psykiatrin määräänä lääke lihottaa entisestään. Psykiatri on itsekin hieman pulska ja keskivartalosta huomaa, että alkoholi maistuu!
Hän tarjoaa työkseen asiantuntijuuttaan eikä esimerkkinä oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lievästi ylipainoinen ja psykiatrin määräänä lääke lihottaa entisestään. Psykiatri on itsekin hieman pulska ja keskivartalosta huomaa, että alkoholi maistuu!
Helsinki?
Miksi stalkkaat psykiatrisi ostoskärryä?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule! Ei tarvi stalkata, kun psykiatri itse tuli mun kassalle maksamaan ostoksensa!
Pitää psykiatrin elämässä jotain iloa olla. Kaikki päivät kuuntelee sekopääjuttuja ja yrittää neuvoa niiden kertojia.
Vierailija kirjoitti:
Pitää psykiatrin elämässä jotain iloa olla. Kaikki päivät kuuntelee sekopääjuttuja ja yrittää neuvoa niiden kertojia.
Psykiatrien elämä on oikeastaan aika helppoa, jos me lähdetään vertaamaan sitä mielisairaiden elämään. Hyvä palkka ja helppo työ kun ei tarvitse kuin määrätä lääkkeitä tai potilas pakkohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule! Ei tarvi stalkata, kun psykiatri itse tuli mun kassalle maksamaan ostoksensa!
Miksi raportoit asiakkaasi (joka on lisäksi psykiatrisi) ostoksia vauvapalstalla?
Ja tämä asia kuuluu sinulle mitenkä...?
Suutarin lapsella ei ole kenkiä jne
Psykiatrisi ei ole sinulle tilivelvollinen ostoksistaan eikä siitä, mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Keskity sä vaan omaan nuppiisi ja terveydentilaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi raportoit asiakkaasi (joka on lisäksi psykiatrisi) ostoksia vauvapalstalla?
Siis täh? En mä siellä töissä ollut vaan maksamassa omia ostoksiani ja psykiatri pukkasi ostoskärrynsä samalle kassalle ja oli heti mun jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? En mä siellä töissä ollut vaan maksamassa omia ostoksiani ja psykiatri pukkasi ostoskärrynsä samalle kassalle ja oli heti mun jälkeen!
"Tuli maksamaan ostoksensa mun kassalle", sanoit aiemmin. Sulla on siis hieman ongelmia myös itsesi selkeässä ilmaisemisessa.
No joka tapauksessa, toistan itseäni: hänen ostokset ei sulle kuulu kissanpaskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin sain sen käsityksen, että ap oli kassalla töissä. Niinhän hän sanoi. "Mun kassalle".
Joo, me ei ikinä tehdä mitään epäterveellistä, koska ollaan lääkäreitä! :'D
T. Tk-lääkäri, joka tykkää myös sipseistä ja on vähän ylipainoinen ja kehottaa potilaita elämään terveellisesti
Aikoo varmaan kuluttaa ensi yön napostellen, tissutellen ja potilaskertomuksia lueskellen.
Ne miettii vaan palkkaansa. Sitten menee kotiinsa ja syö polttaa tupakkaa vetää mitä kukin tykkää ja miettii kk palkkaa.
Kuvittelin, että hän osti niitä sinulle vastaanotolle. Ajattelin, että olet syömishäiriöinen.