Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi pyytää havaintoja Turussa naisia seuranneesta miehestä – vaaniminen saattanut jatkua jopa vuosia Mies liittyy marraskuussa Turussa kadonneen 18-vuotiaan naisen tapaukseen.

Vierailija
22.02.2021 |

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000007818725.html

Älkää kirjoittako uhrin nimeä ketjuun tai lainatko kommentteja, joissa se mainitaan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan poliisilla jotain auki olevia rikoksia, katoamisia tai henkirikoksia, kun tällaista selvitellään. Turussa jokeen aina katoaa ihmisiä, mutta nuoria miehiä tavallisesti. Viisikymppisen ensimmäinen rikos tuskin on kyseessä.

Vierailija
2/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan Jack the Ripper.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama joka tuijotti yokylässä pihalla ikkunoista sisälle ja kävi parvekkeilla?

Vierailija
4/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tuo on alkanut seurailla naisia? Asuin itse Turun yo-kylässä 2000-puolivälissä ja pyöräilin kesätöihin Orikedolle. Aamuvuoro alkoi klo 05.30, ja siihen aikaan ei ollut muita liikenteessä. Iso osa matkasta meni tiellä, jonka molemmilla puolilla oli metsää, se pätkä oli aina jotenkin creepy. Pyöräilin aina ihan hiki hatussa, ja pelkäsin, että joku hullu alkaa seurata ja käy päälle.

Vierailija
5/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama joka tuijotti yokylässä pihalla ikkunoista sisälle ja kävi parvekkeilla?

Koska?

Vierailija
6/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Toivottavasti ihmiset uskaltaisivat ilmoittaa poliisille jos ovat kokeneet jotain tuollaista

Vierailija
7/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013 muistaakseni kaverin ikkunan takana oli joku stalkkeri yokylässä, yritti vissiin joihinkin asuntoihinkkn sisään. Asuin maantasalla itse, enkä varmaan kuukauteen uskaltanut olla yksin kotona vaan pyysin aina jonkun seuraksi/menin kaverille.

Vierailija
8/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-kylässä ja noilla seuduilla oli tosiaan outoja hiippareita, tirkistelijöitä ja itsensäpaljastajia opiskelijatyttöjen houkuttelemana. Jos vain tätä katoamista tutkittaisiin, kiinnostaisi varmaan vain lähikuukausien tapahtumat, ei vuosien takaiset asiat.

Piia Ristikankareen katoamisen aikaan tällä on ollut jo ajokortti. Mutta sitten luulisi uhreja olevan välissäkin.

Vierailija
9/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska?

2014-2015 ainakin.

Vierailija
10/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2013 muistaakseni kaverin ikkunan takana oli joku stalkkeri yokylässä, yritti vissiin joihinkin asuntoihinkkn sisään. Asuin maantasalla itse, enkä varmaan kuukauteen uskaltanut olla yksin kotona vaan pyysin aina jonkun seuraksi/menin kaverille.

Ok! Maantasalla asumiseen ei kyllä omat hermot riittäisi...

Vierailija
11/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska?

2014-2015 ainakin.

Ok, kiitos tiedosta!

Vierailija
12/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän diagnoosi hänellä on.

Tuollainen laitetaan liian hitaasti lukkojen taakse.

Vierailija
13/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itselläkään enää. Silloin olin nuorempi ja huoleton. Usein lenkkeilin yöllä yksin jokivarressa ja oli ihan perushomma kävellä baarista kotiin yöllä, asuin vielä Halisen päässä. Ei kyllä enää uskaltaisi!

Vierailija
14/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu! Kaiken näköistä sekopäätä sitä liikkuu ihmisten joukossa. Jos olisin nainen, niin en varmaan koskaan lähtisi kotoa ilman jotain kääntöveistä vähintään, ainakaan pimeällä.

Vierailija
15/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla olin kaverin luona yo-kylässä, kun huomattiin ruusupuskassa runkkaava ja vastapäisen talon verhottomia ikkunoita tirkistelevä mies. Toinen kaveri kaadettiin alikulkutunnelissa pyörän selästä. Sai juostua pakoon, ennen kuin mies sai kunnon otetta. Jos tuoreemmista havainnoista on kenelläkään mitään omia havaintoja, kertokaa ne ihmeessä poliisille.

Vierailija
16/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ok-talot

Vierailija
17/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 10 vuotta sitten ja auton väri ja merkki täsmäävät, tamperelainen...

https://yle.fi/uutiset/3-5640447

Vierailija
18/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatasolla jos asuu niin kannattaa aina olla asunnossa taktisissa paikoissa apuvälineitä kuten vasaroita ja veitsiä. Mulla on katana, ratsumiehenmiekka ja sotavasara. Jokaisessa huoneessa jotain. Verhot menee heti kiinni kun tulee vähänkin hämärää. Lapsena naapurin ukko tuli keskellä yötä katsomaan ikkunoista sisään kun perheen kanssa vietettiin tavallista perheiltaa. Jäi traumat. Vieläkin muistan sen sairaan ilmeen ikkunassa yöllä.

Vierailija
19/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton rekkari julkaistu tuolloin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000167651.html

Vierailija
20/54 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton rekkari julkaistu tuolloin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000167651.html

Osaako joku katsoa omistajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan