***Maalismasujen tiistai***
En ainakaan huomannut, että meille olisi vielä pinoa. J minäkään en osaa linkittää eiliseen, mutta jos joku fiksumpi sen tekisi :).
Heräsin aamuyöstä pissille ja sen jälkeen en ole voinut nukkua, kirveltää ja pissittää.. Tää on ihan kauheeta, tulis vaan kello 8 niin saisin soitettua lääkäriajan! Päivittäin olen taas käynyt teidän jutut lukemassa, mutta en ole jaksanut pinoutua, kun on aina niin hemmetin huono olo. Tällaista siis tänne, toivottavasti muilla menee paremmin!
möhkis rv 8+6
Kommentit (23)
kesätauon jälkeen jumpassa/salilla käynnin. koko viime vuoden kuljin ahkerasti, nyt kesällä pidin kunnon tauon ja keskityin sauvakävelyyn/lenkkeilyyn. olipa ihana käydä jumpassa, vaikka oli rankkaa. kyykyssä reidet tärisi niin että tuntui...:)
nyt on käyty suihkussa ja iltapuurot syöty. hauiksia ja reisiä väsyttää aivan karmeasti, ei jaksa liikuttaa. mutta ei se mitään, kun tiedän miten hyvää se tekee.
tänään on ollut paras päivä kuukauteen. koko päivänä ei ole öklöttänyt kertaakaan!heti pahat ajatukset hiipii mieleen, mutta jospa nyt ne ajat olisi vain takanapäin.
Ankeissa merkeissä taas.
lentokoneessa huomasin vuodon,verisen taas alkaneen.
Tällepäivälle ei löytynyt edes perutus paikkoja gynelle eikä naist.taut.poli ota vastaan ilman lähetettä vaikka tilanne olisi mikä(kiva,kiitos)
Huomiseksi kuitenkin sain yksityiselle ultra ajan.
En tiedä mitä ajatella.koko raskaus on ollut itkua ja vuoroin naurua.EPÄVARMUUTTA:mahdanko edes haluta että raskaus näin jatkuu??=(
Ilmoittelen huomenissa miten tämä minun piinaava jännitystarinani jatkuu.kerran jo luulin pudonneeni pois...
leanna ja sissi rv 7+4 hope so!?
Eilisen aivan järkyttävän valituksen jälkeen tänään onkin ollut oikein hyvä olo.. =) Käytiin miehen kanssa ostamassa eka vauvajuttu.. Ostettiin kankaita pikkulakanoita varten kun olivat puoleen hintaan tarjouksessa.. Vähän hirvittää kun uskaltauduin ne ostamaan että mitä jos nyt sattuukin jotain ja en sitten kestä katsella niitä, mutta täytyy vaan uskoa että kaikki on hyvin ja tulee olemaankin hyvin. =)
Painosta: Ylipainoa on kymmeniä kiloja, tai en nyt tiedä että onko se kaikki varsinaista ylipainoa, mutta olen siis lihonut kymmeniä kiloja muutaman vuoden kuluessa. Nyt painoa ei onneksi ole tullut lainkaan lisää (tosin oonhan tooosi alussa) ja toivon että saisin sen painon myös pidettyä kurissa, korkeintaan muutaman kilon painonnousua olen ajatellut. Saas nähdä kuinka oikein käy kun on muutenkin taipumusta tohon lihomiseen..
Hirvittää jo valmiiksi että mitä siellä neuvolassa sanotaan.. Onko täällä muita reilusti ylipainoisia, jolla on jo kokemusta neuvolassa käynnistä, mitä neuvolan täti on sanonut?
(.) Tänään siis hyvä olla, ihan aamusta asti, on ollut tosi mukavaa, vaikkein mulla ole niin kamalaa ollutkaan kuin joillakin teistä jotka oksentavat. Täytyy toivoa että huomenna olisi taas hyvänolon päivä, kun taidetaan lähteä kyläilemään vähän pidemmälle, ja en kyllä kykene istumaan autossa jos särkee päätä ja oksettaa.
sohvi84 + vaavi 7+3