Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapa..

Vierailija
08.08.2006 |

olen 19w.. seurustelen itteäni 4w vanhemman miehen kanssa..

minusta tuntuu että mieheni ei enää kaipaa minun seuraani niinkuin ennen..me nähdää vain viikon loppuisin ja joskus jopa viikon,mutta mies on poissa paljon työn takia.. ja kaikki vapaa aikansa hän viettää tavalla tai toisella kavereidensa kanssa, minulle hän ei kerro ku vasta viime tingassa mitä tehdään viikonloppuna vaikka kaikki on ollu sille selvää jo useamman päivän. mies ei osoita hellyyttään muuten kuin päissään ja sängyssä..

Sille soittelee eräs nainen toiselta paikka kunnalta jonka mieheni tietää ja jonka minäki tiedän he ovat vanhoja tuttuja.. se nainen väitti että heillä n ollu jotakin säpinää joskus ennen,mutta mies kertoi ettei hänen mielestä ole ollu koskaa mitään, mies haukkuu sitä ja sanoo ettei hänellä kiinnosta koko ihminen, nainen kuhtuu mieheni syömään ja ties mitä..minulla on tiedossa että yhteyden pito on tihiämpää kuin mieheni antaa ymmärtää ja näkevät toisiaan.. pelkään että mieheni pettää minua, mutta miten saan asiaan varmuuden niin ettei kukaan saa sitä selville... ja mitä olette mieltä koko asiasta.. olemme seur. yli 2w.. onko minussa jokin vika? tämö onvähän säälittävää mutta ...oloni on yksinäinen ja itken paljon...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet miehelle yksi muiden joukossa.

Jos siihen tyydyt niin ok, jos taas et niin teet varmasti omat ratkaisusi.

Vaikutat nuoretlta, miksi roukut " suhteessa" jossa mies kohtelee sinua noin huonosti?

Vierailija
2/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaaa siksi et oo yksinäinen, mies ontuonnu paljon sisältöä mun elämää ja mihin mä menisin opiskelut kesken,oo suoraan sanotusti köyhä enkä oo saanut töitä et voisin kämpän hankkia.. niin ja me ollaan kihloissa..

ukko sanoi kerran että olen ainoa ihminen jonka kanssa on seurustellu jo näin pitkään edelliset suht. n 1vk-pariin kuukauteen ja eikä kenenkää kanssa ole ollu kihloissa..... kai mä oon sit niin tyhmä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustut samanhenkisiin ihmisiin. Miehesi ei voi sinua alituisesti viihdyttää, etkä voi tukeutua häneen liikaa.

Pettämisestä en osaa sanoa yhtään mitään - muista kuitenkin, että mies ei määrittele sitä kuka sinä olet, vaan sinä olet itsessäsi arvokas ja tärkeä. Jos mies ei sitä ymmärrä, se on hänen menetyksensä. Keskity tekemään sinulle tärkeitä asioita ja pian näet, onko mies yksi niistä. Jos ei, niin jatka matkaa.

Vierailija
4/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lähtisin, yritin kerran mutta mies vannoi rakkautta ja sanoi ettei osaa ilmaista tunteitaan oikein ja niin usein ku tarvisi...siitä on joyli puol vuotta aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme