Mitä unta/unia näit viime yönä?
Kommentit (31)
Kun olisikin saanut nukuttua ja nähtyä unia, naapuri melusi koko yön :(
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että olin leikkauksessa että kasvoni vaihdettiin erään eläkkeelle jääneen naisen kasvoihin ja taas tämä nainen sai minun kasvoni. Kuljin ihmisten ilmoilla vieraan ihmisen kasvoilla. Kukaan ei tunnistanut minua tai sitten suhteensa minuun olivat ristiriitaiset. Olen itse yli 30-vuotias mutta minulla oli yli 60-vuotiaan kasvot. Oli turhauttavaa kuinka erilaiset kasvoni olivat ja että olin tavallaan niiden kasvojen vanki ja mietin että haluan omat kasvoni takaisin. Mitähän tällainen uni mahtaa tarkoittaa?
Katsoitko eilen ilta-myöhäsellä Family Guy:ta?
Eilisessä yhdessä jaksossa oli kasvojen vaihto kohtaus.
Eilen myös yhdessä ketjussa mainittiin Cthulhu ja tämä olento esiintyy Dagon elokuvassa ja siinä elokuvassa kanssa on kasvojen vaihto kohtaus
(en tiedä oletko nähnyt sitä elokuvaa).
Eilen katsoin Dagon elokuvan, joten kasvojen vaihto on itsellänikin ajankohtaisesti esillä.
Näin unta, että olin amiksessa pulpetin ääressä ja kiusaaja on niskani kimpussa. Koko uneni oli lähes yhtä kiusaamistani. Tehtävän annostakaan ei tullut yhtään mitään.
Siitäkin on jo 10 vuotta, kun olin koulun penkillä viimeksi. Mitäköhän tälläisetkin unet tarkoittaa?
Aika useasti näen koulu aiheisia unia.
Yritin löytää kaupassa luumuja, mutta ne oli kaikki ihan liian pehmeitä.
Näin unta, että olin suorittamassa tutkinnon lopputenttiä. Ajattelin, etten ikinä selviä tästä. Sitten muistin, että minullahan on jo tämä tutkinto, miksi pitää osallistua uudestaan? Heräsin.
Näin unta, että Pave Maijanen oli Saksassa ja kotikaupungissani. Olin molemmissa ja odotin, josko näkisin hänet. Näinkin hänet pari kertaa, mutta hän oli vain puhumatta ja ilmeettömänä. Sitten minun piti hoitaa kolmevuotiasta poikaa, joka oli ollut luokallani koulussa 80-luvulla, mutta äitini hoiti häntä yön ja sitten menin heidän luokseen. Poikakaan ei puhunut minulle mitään. Sitten minulla oli helmikorvikset, joihin olin puolittanut saksalaisen postikortin siten, että puolikas oli toisessa korviksessa ja puolikas toisessa.
Että olin supernatural jutussa mukana, oltiin muka siskoni kanssa ainoita eloonjääneitä perheessä, oltiin mukamas jouduttu auto onnettomuuteen, ja sit päätin et muutetaan Amerikkaan, oltiin jossain aavikolla jossa keskellä ruokakauppa ja sisään käveli Sam ja dean 🙈
Näin vähän oudon unen. Oli kesä ja varmaankin taustalla jotain vesistöä. Joko olin itse paikalla seuraamassa tai katselin uutislähetystä aiheesta televisiossa. Mutta kuitenkin paikalla oli toimittajia ja kameroita kuvaamassa tätä. Unessani joukko naisia iältään ehkä 32-47 -vuotiaita kävelivät rannan läheisyydessä bikineissä ja taustalla oli muita ihmisiä aikaisia ja lapsia myös seuraamassa tai ainakin paikalla siellä.
No, nämä naiset kävelivät siinä joko minua tai kameraa, joka kuvasi tapahtumaa kohti. Sitten he alkoivat riisumaan bikiniensä yläosaa pois. Kolmella näista naisista, jotka kävelivät etummaisina oli huomattavan suurikokoiset riippurinnat, jotka roikkuivat navassa asti helpostikin. He jatkoivat kävelyä aivan rauhassa muista välittämättä ilman mitään kehohäpeää tai muita negatiivisia tunteita. Nämä suuririippurintaiset naiset olivat aivan normaalipainoisia ja kasvoiltaan naapurintyttömäisiä, vähän kuin oikein rintavia enkeleitä, mutta vielä kauniimpia suurien riippurintojensa vuoksi. He jatkoivat siinä kävelyään ja seurasin tapahtumaa aivan mykistyneenä! Tämä oli minusta oikein mukava ja kaunis uni. Mahdollisesti sain käsityksen, että olisivat olleet suomenruotsalaisia jostain syystä.
näin unta, että olin olympialaisissa ja minua jahtasi murhaaja suihkujen läpi???
Näin unta että olin leikkauksessa että kasvoni vaihdettiin erään eläkkeelle jääneen naisen kasvoihin ja taas tämä nainen sai minun kasvoni. Kuljin ihmisten ilmoilla vieraan ihmisen kasvoilla. Kukaan ei tunnistanut minua tai sitten suhteensa minuun olivat ristiriitaiset. Olen itse yli 30-vuotias mutta minulla oli yli 60-vuotiaan kasvot. Oli turhauttavaa kuinka erilaiset kasvoni olivat ja että olin tavallaan niiden kasvojen vanki ja mietin että haluan omat kasvoni takaisin. Mitähän tällainen uni mahtaa tarkoittaa?