Mitä unta/unia näit viime yönä?
Kommentit (31)
Näin unta että olin lupautunut kesätöihin poimimaan mustikoita. Meitä oli iso porukka, ja pomo. Kysyin kauanko pitää poimia, ja joku sanoi että aamuyöhön kello kolmeen asti! Olin kauhuissani ja kysyin että eikai kaikki olleet niin kauaa. Olivat kuulemma. Mietin että mulla kestää hyvin kauan saada yhtäkään ämpäriä täyteen. Sitten aloin miettiä että onko mun pakko ruveta tähän, mitä järkeä, en tartte marjanpoiminnasta saatavaa rahaa, ja kesäloman voisi käyttää mukavamminkin...Sitten heräsin.
Näin unta, että Heikki Kinnunen suunnitteli imitoivansa erästä henkilöä, jonka tunnen. Otin kunnia-asiakseni informoida Heikki Kinnusta eräästä sananparresta, jota tuo kyseinen henkilö käyttää paljon. "Minun pitää hoitaa tämä asia", ajattelin. En tiedä, miten siinä sitten kävi. Se kyseinen henkilökin kävi unessa ja soitti pianoa.
Näin unta zombeista. Ei ollut painajais-uni vaan oli rauhallinen ja zombit eivät olleet unessani uhkia. Olivat, kuin ihan aaveina.
En tiedä yhtään mistä uneni kumpusi.
En ole mitään zombi elokuvia katsellut pitkään aikaan.
Lensin helikopterilla ylösalaisin Vihreiden puoluekokouksen yläpuolella ja paskansin avoimesta ikkunasta siihen pyörivään tuulettimeen. Olisittepa nähneet alla olevien ohisalolaisten ilmeet!
Näin unta jossa äiti ihmetteli, että sinäkö muka leivot pullaa. Olin myös kylässä entisellä koulukaverilla. Siellä oli vauva ja munno hoitamassa vauvaa. Hukkasin takkini, kun eteisessä oli niin paljon takkeja.
Voi juma, nuoren naisen kanssa olin, ja kiffaa oli.
Sitten heräsin kun kuorsasin liian kovaa. Fu*king minä LoL
Minä zombi unen näkijä muistan viimeöiden unia niin voin niitäkin jakaa tähän näin.
Eräs yö näin unta itsestäni ja kavereistani. Jotkin mustaan pukeutuneet tyypit jahtasivat meitä metsästä linnakkeeseen. Linnakkeesta moottoritielle ja moottoritieltä takaisin metsään.
Metsässä nämä mustaan pukeutuneet tyypit saivat meidät kiinni ja sitten samantein heräsin unesta.
Eräänä toisena yönä näin unta että olisin lapsi kaverini luona ja sitten tulisi tieto, että pitäisi lähteä kouluun. Sitten matkattiin kouluun ja koulussa opiskeltiin pulpetin ääressä. Koulusta, kun päästiin niin samantein matkattiin takaisin kaverin kämpille ja sitten heräsin.
Näin unta, että mun piti ottaa jokin rokote.
Pitkään aikaan unessa stressasin kuinka mä rokotan itseäni. Sitten mä törmäsin isääni joka antoi minulle rokotteen. Sitten mun piti matkata lääkärin luokse ja enkä tiennyt missä tämä lääkäri on. Pitkän ajan jälkeen löydän tämän lääkärin ja tämä lääkäri paljastui pelleksi.
Sitten miljöö muuttui uimahalliksi. Duudsoneiden Jukka oli sidottuna penkkiin ja kympistä tiputtautui veteen penkin kanssa. Vajosi pohjaan saakka ja sitten irroitti itsensä penkistä.
Itsekin olin siinä samassa altaassa ja heräsin hetken polskuttelun jälkeen.
Näin, unta, että mulla oli Cheekin lapseen yhteishuoltajuus jostain syystä. Ei ollut siis meidän yhteinen biologisesti.
Enkä tajua mistä tuo Cheek alitajuntaani eksyi. En ole mikään fani. Johonkin se vauva katosi ja sitä sitten etsin löytämättä.
Olen nähnyt unta koko viikon liittyen kesämökkiin, enkä ymmärrä miksi
Olin menossa lihavuusleikkaukseen ja kävin tarkistuksessa hoitajalla. Hän tutki jostain syystä korvat. Hoitajan laatikko oli täynnä fazerin sinisiä suklaalevyjä.
Ihan pikkuisen levotonta unta tuli nähtyä. Varmaan näin muitakin unia, mutta tämä viimeinen, juuri ennen heräämistä nähty on ainoa, joka jäi jotenkin mieleen. Olin jossain itselleni täysin tuntematomassa talossa, joka ilmeisesti oli uusi asuntoni. Jostain syystä tuolla oli paikalla myös veljeni sekä itselleni käytännössä lähes tuntematon vanhempieni työelämänaikainen tuttava, joka ei tuossa unessa edes näyttänyt itseltään, mutta jostain syystä kuitenkin tiesin ihan varmuudella, että kyseessä oli tuo "Tarja Vihernummi" (nimi muutettu viattoman asianosaisen suojelemiseksi ;)). Tuossa unessa kyseinen Tarja joutui ammutuksi uuden asuntoni yläkerran kylpyhuoneessa ja makasi siellä sitten verilammikossa lattialla. Kovasti siinä veljeni kanssa mietimme, mitä pitäisi tehdä ja kuka oli syyllinen. Hirveän rauhallisesti ja anlyyttisesti suhtauduimme molemmat kyseiseen tilanteeseen. Valitettavasti herätyskello soi ennen kuin olimme päässeet kummassakaan kysymyksessä mihinkään vastaukseen. En edes ole katsonut tai lukenut mitään verisempiä dekkareita tässä viimeaikoina, että en yhtään tedä, mistä tuo nyt sitten tuli.
Yritin saada VHS-laitetta pois päältä. Yritin sekä itse laitteesta että kaukosäätimellä, mutta ei onnistunut. Lapsi oli samassa unessa ja hänen piti päästä nukkumaan, mutta tämä vhs-ongelma myöhästytti.
Näin unta, että tuppauduin Blind Channelin jätkien kesämökille juhannusyönä ja biletin siellä heidän kanssaan. Unelma :DD
Näin unta, että kävin lukiota. Jäin laiskuuttani kaikista jälkeen. Sitten olinkin kotona ja mulle oli syntynyt vauva. Vauva oli jo iso ja yritin lähteä sen kanssa ulkoilemaan. En löytänyt rintsikoita vaatekaapistani. Lopulta itkin, kun kaikki vaatteet oli hukassa. Heräsin itkuuni.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt unta koko viikon liittyen kesämökkiin, enkä ymmärrä miksi
Mitkä oli sun tuntemukset ja ajatukset siinä unessa?
Näin unta että olin muuttamassa, mutta "asunto" olikin pelkkä autotalli jossa oli vain valtavan kokoiset sohvat joka seinää vasten ja sohvapöytä keskellä lattiaa. Heräsin siihen että ihmettelin mihin laitan kaikki tavarani ja missä laitan ruokaa.
Ajelin teslalla, pidin sitä epäkäytännöllisenä tarpeiisiini, se hyytyi suomen yöpakkasissa aina ylämäissä (Tai hyytyi siinä mielessä että piti painaa kaasua reippaasti lisää, kun vääntö loppui) ja sanoin, että jään odottamaan kun Musk päästää markkinoille sen sinkkuteslan, jossa on myös hyvät tavarankuljetusmahdollisuudet.