Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? (Mies " varastanut" mun harrastuksen)

Vierailija
08.08.2006 |

Kun ruvettiin seurustelemaan, mies ei tiennyt ammunnasta ja metsästyksestä hölkkäsen pöläystäkään. (Minä harrastanut yli 10 vuotta.)

Noh, ollaan sitten harrasteltu yhdessä, mm. viime syksynä oltiin porukalla lapissa, myös lapsi ja lasten hoitaja mukana. Mies tosi innostunut, mikä on ihan positiivista, ollaan löydetty yhteinen harrastus.

Tän syksyn osalta on ollu puhe, että reissu on varmaan aika vaikea toteuttaa, pitkine ajo/junamatkoineen kun lapsi tietyssä iässä (1.7 v).

Nyt mies puuhaa viikon metsästysreissua näitten " uusien" , alun perin mun harrastuksen kautta löytämiensä ystävien kanssa!!??

Ja minä jäisin lapsen kanssa kotiin!?

Onko reilua mua kohtaan??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-narsistimies teki just tuota samaa. Apinoi mun harrastukset, mielenkiinnonkohteet, kaiken. Jos kaupassa katsoin jotain vaasia, että onpa kaunis, niin HÄN osti sen sitten ITSELLEEN. Ja haaveilin aikanaan tietynlaisesta ja tietynvärisestä autosta, ja kas kummaa, tämä ex-mies tuossa puolisen vuotta sitten ajeli mua vastaan unelma-autollani jonka oli hommannut..

Jos mitään narsistin piirteitä ei ole havaittavissa, niin ehket kuole vitutukseen. Mutta jos on, niin otan osaa.

Vierailija
2/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskoisin että olisin vähän loukkaantunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut narsistiseksi en kyllä miestäni luokittelisi...

Tohon metsästykseen se on vaan jotenki hurahtanu ihan täysin...

Eikä sitte näköjään enää yhtään osaa aatella, et ehkä mullakin vois olla hinku päästä reissuun!!

ap, jota ketuttaa aika huolella.....

Vierailija
4/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei vaan näytä saavan pieneen kaaliinsa mahtumaan, et mua ärsyttää sen omahyväseet suunitelmat ihan helvetisti!

Ap

Vierailija
5/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai siita etta 2.) mies on " omahyvainen" ja itsekkaasti suunnittelee matkaa vaikka tietaa etta sa et paase. Jos mies paasee rakkaan harrastuksensa pariin niin sun pitas olla ilonen sen puolesta.

Jos on puhtaasti 1.) , musta sa oot vahan lapsellinen. Jos on 2.) mies on tosiaan vahan idiootti kun ei ota sua ollenkaan huomioon.

Vierailija
6/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta tuntuu, et miestä ei kiinnostais nähä pennin vertaa vaivaa sen eteen, että päästäs kummatkin harrastamaan, eli se mielummin lähtis äijäporukassa, piittaamatta vähääkään mun intresseistä, saatikka tarjois mulle mahollisuutta päästä metälle!

ap

Vierailija
7/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. 9.

Vierailija
8/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka ei voi tilannetta sulattaa..........

Vierailija
9/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt ainakin antasin miehen joskus rentoutua ja harrastaa ihan rauhas, oli se sit kenen tahansa harrastus ollu alunperin.

Vierailija
10/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 väärässä siinä että olisi vain miesten harrastus.

mutta ei sillä väliä kumpi oli ensin. koittakaa tehdä molemmat oma (vaikka lyhyt metsäreissu) ja sitten yksi yhteinenkin vielä? kyllä näitä viikonloppuja riittää.

t. kyyhkyjahdin alkamista torstaina odotteleva mamma (mies saa sitten mennä sorsan aloitukseen parin viikon päästä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan