Uusi kumppani ei suostunut antamaan parkkilipuketta kepeillä klenkanneelle vanhukselle, vaikka jäljellä oli tunti parkkiaikaai
Olimme lähdössä kun lääkärikäynti sujuikin yllättävän nopeasti. Automaatti oli kaukana ja mummu kysyi jäikö meille sattumalta parkkiaikaa. Mies tokaisi "jäi, mutta jokainen hoitakoon omansa" Outo asenne?
Kommentit (43)
Mä annoin viimeksi lapun, jossa oli aikaa seuraavaan aamuun, mutta pakkoa sanoa, että lappujen perään kysely on myös melko röyhkeää. Annan, jos annan, mutten tykkää kerjäämisestä. Todennäköisesti lapun olisin kuitenkin antanut.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Kertoo yksi teko kaiken siippasi empatiakyvystä ja luulen, ettei ole järin fiksu ihmisenä. Mikä ihme saa sinut ap olemaan noin käyttäytyvän miehen kanssa? Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää.
Oli feikannut/peittänyt luonteensa hyvin tähän mennessä. Nyt väsyneenä se oikea luonne tuli näköjään esiin. Myös se, ettei pysäyttänyt autoa pyytäessäni, sai minut miettimään koko juttua ja sen jatkoa. En ole lainkaan varma tästä enää.
Ap
Ja tämäKIN uppoaa kuin kuuma veitsi voihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Kertoo yksi teko kaiken siippasi empatiakyvystä ja luulen, ettei ole järin fiksu ihmisenä. Mikä ihme saa sinut ap olemaan noin käyttäytyvän miehen kanssa? Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää.
Oli feikannut/peittänyt luonteensa hyvin tähän mennessä. Nyt väsyneenä se oikea luonne tuli näköjään esiin. Myös se, ettei pysäyttänyt autoa pyytäessäni, sai minut miettimään koko juttua ja sen jatkoa. En ole lainkaan varma tästä enää.
Ap
Anna hänelle vielä yksi mahdollisuus parannella tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko kertonut mielipiteesi episodista hänelle ja jos, mitä siihen tuumasi? Vähän pahalta haiskahtaa käytös, selvitä mistä tuuli ja kerro että mielestäsi idioottimaista käytöstä.
Voisi olla parkkipirkoilla ihmetelemistä kun lipussa on eri numero kun rekkarissa. Meilläpäin ainakin meinaan lähes jokainenautomaatti vaatii rekkarin, ja se tulostuu siihen lippuun
Onpa aloittajalla ikävä uusi kumppani. Kertoo todella kylmästä ihmisestä, itseään vain ajattelevana.
Ja tähän sopii tämän palstan kuolematon vakiovastaus, joka on tässä nyt hyvä.
Jätä se sika.
Ex-mies heitti roskat ulos auton ikkunasta. Oltiin vasta tavattu ja kyllä, sanoin asiasta ääneen ihmetellen logiikkaa. Olisi pitänyt siitä jo tajuta että juntti mikä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä viestejä tässä ketjussa. Ihanko oikeasti miehen olisi pitänyt rikkoa lakia? Hulluja olette!
Millä tavalla tuo olisi muka rikkonut lakia? Ei millään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko kertonut mielipiteesi episodista hänelle ja jos, mitä siihen tuumasi? Vähän pahalta haiskahtaa käytös, selvitä mistä tuuli ja kerro että mielestäsi idioottimaista käytöstä.
Kyllä sanoin ja vihaisestikin kysyin miksei voinut antaa lipuketta vanhalle rouvalle, miksei antanut minun hakea, miksei pysäyttänyt autoa. Vastaus oli, ettei hänen rahoistaan mummot hyödy ja hänen autollaan ajetaan silloin ja niin nopeasti kuin hän haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä viestejä tässä ketjussa. Ihanko oikeasti miehen olisi pitänyt rikkoa lakia? Hulluja olette!
Mitä lakia mies rikkoo? Kyllä sen parkkilipun voi toiselle antaa. Ei se ole autokohtainen. Ja sen maksetun pakkiajan saa toinen käyttää.
Olen törmännyt eläkeläismieheen, joka päivysti autonsa vieressä parkkiaikansa loppumista. Päätti parkkeerata koko rahan edestä. Yritti myydä lippunsa minulle, mutta ostin easyparkista, koska en tiennyt minkä verran menee aikaa. Meni vähemmän kuin ajattelin ja mies oli edelleen päivystämässä autonsa kanssa ruudussa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lakia mies rikkoo? Kyllä sen parkkilipun voi toiselle antaa. Ei se ole autokohtainen. Ja sen maksetun pakkiajan saa toinen käyttää.
On ehkä paikkakuntakohtaisia tulkintoja. Jossain pysäköinninvalvojat ovat niin virkaintoisia että sakkoja tulee varmasti jos näkevät että lippuja vaihdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Epäillen tämän tapahtuneen Porvoossa. Hyvää keskustelua toki.
miksi aloittaja ei mennyt ostamaan mummolle lipuketta?
miehenkö se pitää tämäkin maksaa ja hoitaa?
eli kaikki ketjun kommentit pätee aloittajaankin. mummoparka ja paska aloittaja.
Jätit kertomatta, että heti tapauksen jälkeen kumarruit ja avasit miehen sepaluksen ja imit anteliaasti miehesi kullinkovaksi, jonka jälkeen ratsastit hänen sauvallaan kiimaisesti ja hän laukesi reikääsi. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.