Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani ei suostunut antamaan parkkilipuketta kepeillä klenkanneelle vanhukselle, vaikka jäljellä oli tunti parkkiaikaai

Vierailija
22.02.2021 |

Olimme lähdössä kun lääkärikäynti sujuikin yllättävän nopeasti. Automaatti oli kaukana ja mummu kysyi jäikö meille sattumalta parkkiaikaa. Mies tokaisi "jäi, mutta jokainen hoitakoon omansa" Outo asenne?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkilipuke? Enemmän olisin huolissani siitä, että ystäväsi ei käytä EasyParkia, eletään kuitenkin vuotta 2021.

Vierailija
2/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyn puutetta. Jos näkyy jo tälläisessa asiassa niin missäköhän muussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais olla mun kohdalla ex-kumppani. Vaikka on vaan ihan yksittäinen "pikku" juttu, niin kertoo kaiken tarpeellisen kuitenkin.

Vierailija
4/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kumppani sillä lipukkeella enää tekee, kunon lähdössä pois? Olisi vaikka pyytänyt siltä mummulta saman maksun tunnin parkkiajasta, mitä se maksaa kyseisellä parkkipaikalla, jos ei ilmaiseksi halua lipuketta antaa.

Vierailija
5/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi tuollaisen empatiakyvyttömän ja ilkeän moukan kanssa minkäänlaiseen suhteeseen.

Vierailija
6/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag. Kuulostaa tyypiltä, joka ei voi tehdä mitään vain hyvää hyvyyttään, vaan kaikesta pitää olla hänelle itselleen jotakin hyötyä.

Vierailija
7/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitonta, niihin pitää nykyään ilmoittaa myös rekisterinumero.

Vierailija
8/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olen löytänyt todellisen helmen! Ihanan empaattinen ja kohtelias herrasmies. Älä vaan päästä tuollaista kultakimpaletta menemään <3

Vierailija
9/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pikku juttu, mutta kertoo ihmisen olemattomasta empatiakyvystä, ja erityisesti siksi että kyseessä vaikeakulkuinen vanhempi henkilö. En voisi kunnioittaa tällaista kumppania. Ja ilman kunnioitusta suhde olisi tuhoon tuomittu. Sen pituinen se.

Vierailija
10/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla ihan pihalla kun en itse aja autoa vaan istun kyydissä enkä juurikaan kiinnitä huomiota, mutta eikö sitä lipuketta tarvita ulos ajamiseen? Minusta mies aina kurottelee auton ikkunasta ulos ja heiluttaa sitä lipuketta lukijalle ennen kuin puomi nousee ja pääsee ajamaan ulos.

Vierailija
11/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex sieppasi kerran nenän edestä joltain hukkuneen 20:sen. Piti itellään.

Tällaiset havainnot kertoo toisesta enemmän kuin tuhat sanaa. Sama koskee parkkilipukkeen antoa.

Vierailija
12/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla ihan pihalla kun en itse aja autoa vaan istun kyydissä enkä juurikaan kiinnitä huomiota, mutta eikö sitä lipuketta tarvita ulos ajamiseen? Minusta mies aina kurottelee auton ikkunasta ulos ja heiluttaa sitä lipuketta lukijalle ennen kuin puomi nousee ja pääsee ajamaan ulos.

Sairaalan pihalla tapahtui eli ei ollut mitään puomeja. Minä tarjouduin hakemaan mummulle lipukkeen, mutta mies lähti ajamaan enkä voinut vauhdissakaan hypätä pois.

Ap

Vierailija
13/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hyvin pian erittäin entinen miehentekele. Mulla nousee kiukku aina kun vanhuksia ei kunnioiteta. Kerro nyt sitten kuitenkin vielä että "muuten aivan ihana mies..." 

Vierailija
14/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota miestä jatkoon! :(

Vierailija
15/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on erilaisia. Ihan tuossa kaupungilla on automaatti johon maksetaan ja lipukkeeseen tulostuu maksettu parkkiaika. Mitään puomeja ei ole, eikä sillä lipukkeella tee mitään sen jälkeen kun autolle tulee ja ajaa parkkiruudusta pois. Itse usein tarjoan jollekulle muulle lipuketta jos siihen jää reippaasti aikaa. Eikä siihen lipukkeeseen myöskään merkitä auton rekkaria, joten sen loppuajan voi hyvin käyttää joku muu.

Vierailija
16/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitonta, niihin pitää nykyään ilmoittaa myös rekisterinumero.

Eipä oo mulla automaatti rekkaria vaatinut, viimeksi torstaina sellaisen maksoin. Siitä lipukkeesta näkee mihin asti on parkkiaikaa ostanut. Monesti tuuppaan parkkilipun jollekin jos siihen jää aikaa.

Vierailija
17/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli tuollainen. Joka asiassa minä minä minä ja muille pitää olla mahdollisimman ilkeä. Hän osti vahingossa sellaista suklaata missä oli pähkinää, hän oli siis allerginen kuten minäkin. Ehdotin että annan konvehdit naapurin eläkeläispapalle, jonka tiesin suureksi suklaan ystäväksi. Eksä nappasi samantien paketin kädestäni ja kaatoi konvehdit lavuaarin pohjalle ja niiden päälle piimää. Hänen ostoksistaan ei kuulemma kukaan "vanha patu" pääse hyötymään.

Vierailija
18/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkilipuke? Enemmän olisin huolissani siitä, että ystäväsi ei käytä EasyParkia, eletään kuitenkin vuotta 2021.

En minäkään käytä . Olen niin ludditti ja vanhakin (60 v)  että ei oikeastaan kuulu mulle ruveta opettelemaan käyttää sellaisia. Lisäksi joka kaupungissa varmaan omat systeminsä jotka pitää ladata.  Ajan muutenkin niin harvoin maksullisille paikoille. 

Vierailija
19/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli tuollainen. Joka asiassa minä minä minä ja muille pitää olla mahdollisimman ilkeä. Hän osti vahingossa sellaista suklaata missä oli pähkinää, hän oli siis allerginen kuten minäkin. Ehdotin että annan konvehdit naapurin eläkeläispapalle, jonka tiesin suureksi suklaan ystäväksi. Eksä nappasi samantien paketin kädestäni ja kaatoi konvehdit lavuaarin pohjalle ja niiden päälle piimää. Hänen ostoksistaan ei kuulemma kukaan "vanha patu" pääse hyötymään.

Onkohan meillä sama eksä...

Tämä sankari leipoi pannukakun normaaliin maitoon koska halusi testata "kusettaako" eräs ystäväni laktoosi-intoleranssistaan. Siinähän ystävä istui pari tuntia iloisesti pytyllä, lähti kotiin eikä jostain syystä meillä enää vieraillut vaan näimme aina kahvilassa/kaupungilla.

Vierailija
20/43 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Kertoo yksi teko kaiken siippasi empatiakyvystä ja luulen, ettei ole järin fiksu ihmisenä. Mikä ihme saa sinut ap olemaan noin käyttäytyvän miehen kanssa? Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme