Suuttuisitko nainen,jos miehesi tulisi kotiin ja kertoisi että joku kaunis nainen lähestyi tänään minua ja kysyi lähtisinkö kahville joskus hänen kanssaan?
Serkkupoikaa oli lähestytty näin ja kuulemma vaimo oli vetänyt kilarit kun äijä kehtasi sanoa kahvillekysyjää kauniiksi 😆
Kommentit (14)
Kysyisipä kaunis nainen minuakin joskus kahville. 😥
Ei kai se haittaisi, myös kyllä itselläkin särähtäisi korvaan miehen tarve nostaa esille kysyjän ulkonäkö. Myöskään en ymmärrä miksi kyseistä asiaa pitää nostella esiin, en itse ainakaan kerro jokaista kahville kutsujaa. Miksi kertoisin, koska ei heillä ole väliä.
Ehkä ei kannata kertoa ihan kaikkea kotona...
Mulle on ihan sama menetkö kahville kauniin naisen kanssa vai et.
Ihmettelisi tosin miks mun mies siitä mulle kertoo.
Jamesblond kirjoitti:
Kysyisipä kaunis nainen minuakin joskus kahville. 😥
Niinpä niin. Jos ei edes tavis nainen kelpaa kahviseuraksi, niin sitten saa olla yksin ja itkeä. Kaikkea ei voi saada.
Miksi suuttuisin? Olen todella tyytyväinen itseeni eikä muut naiset ole koskaan olleet minulle uhka.
Serkkusi taitaa olla aika mlkku eikä kehu omaa naistaan vaan yrittää tehdä mustasukkaiseksi.
Onko sillä huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannata kertoa ihan kaikkea kotona...
Tuota olen yrittänyt täällä sanoa, mutta kun tulee hirvee paskamyrsky niskaan että se luottamus!!
Tavalliselle miehelle tällaista ei tapahdu. Jotkut häiriintyneet miehet kyllä keksivät näitä kiusatakseen kumppaniaan. Poikkeuksellisen komealle miehelle noin voi käydä. Jos tällainen mies on normaali, empaattinen ihminen, hän pitänee nämä omana tietonaan ainakin, jos puoliso on mustasukkaisuuteen taipuvainen. Varsinkaan hyvä mies ei ala korostaa toisen naisen kauneutta.
Naisten kanssa saa aina varoa mitä sanoo. Yksikin pieni väärä sanavalinta ja koko suhde on tuhoontuomittu.
M43
En suuttuisi. Jos mieheni lähtisi kutsusta, se voisi aiheuttaa keskustelua.
Mitä en usko tosin koskaan tapahtuvan. meillä on sellainen kahden aikuisen rakkauteen ja luottamukseen perustuva parisuhde, jota ei kauniitkaan kahvillekutsujat pilaa.
Minunpa mieheni juuri eilen tällaisella elvisteli. On myös menossa uuden "ystävänsä" kanssa kahvilaan. Nainen on maalattu vamppi irtoripsineen ja minä olen ihan tavallinen. Pelottaa, kuinka käy.
Estää en voi tapaamista mitenkään.
Koska vangittu rakkaus/tykkääminen what ever ei kestä.
En suuttuisi. Pyytäisin tosin että toisi samalla mulle jonkun ihanan leivoksen tai kakkupalan, mieluiten tietysti Arnoldsin munkin jos sinne menisivät.
Nimim. Raskaana ja vuodelevossa
En suuttuisi, tosin mielessäni vähän ihmettelisin, että miksi se kaunis nainen mun miestä kahville kutsui. Ajattelisin, että haluaa varmaan että mies huoltaa naisen tietsikan ilmaiseksi. Ihan nätisti sanottuna tuo pulska mieheni ei ihan ole ulkonäöltään sellainen että kauniit naiset tuosta vaan haluaisi treffeille. Ja totuuden nimissä, ei muakaan komeat miehet kahville kutsu ja jos kutsuis niin miettisin ihan samoin, että mitä tässä on takana.