Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko YTHS:n palveluihin?

Vierailija
22.02.2021 |

Moikka!
Olen miettinyt, että kuuluuko esimerkiksi itselläni todennäköisesti tällä hetkellä oleva kynsivallintulehdus, jonka kivun takia en opiskelupaikkaan pystynyt menemään, niin YTHS:n palveluiden piiriin vai täytyykö mennä oman paikkakunnan terveyskeskukseen? Ja onkohan kuinka pitkät jonot avun saamiseksi, kun tuntuu olevan koko vastaanotto pahoin ruuhkautunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt aikaa vaan tuolta YTHS, käsittääkseni hoitavat kaikki jutut, ei kai siellä mitään sairauksia eritellä.

Ja sinnehän sinä maksakatkin sen vuosimaksun joka vuosi, niin tottahan sinne menet.

Vierailija
2/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kyllä, sieltä saa siihen lääkkeet. Ja jos tarvitsee erityissairaanhoitoa (mitä kynsivallin tulehdus ei tarvitse), tekevät silloin lähetteen julkiselle puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin käynyt valittamassa kaikesta mahdollisesta YTHS:lle, koska se on opiskelijoiden ensisijainen terveydenhoitaja. Siellä on hoidettu selkäkivut, paiseen puhkaisut, hammaslääkärit ja pääviat.

Vierailija
4/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS on opiskelijoiden arvauskeskus. Erona se, että sinne ajan saa vähän nopeammin kuin arvauskeskukseen. Ja kyllä, ap:n vaiva on sellainen, jonka kanssa YTHS on oikea osoite.

Vierailija
5/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei YHTS itse pysty hoitamaan, laittavat lähetteen. Sinne vaan !