Opetusluvasta tuoreita kokemuksia? Mitä maksuja siitä tulee?
Opettajan jarrupoljin on jo selvitetty ja sen kustannukset on noin 200 euroa. Kuvittelimme, että teoriakokeeseen liittyy harjoittelumateriaalin maksuja, mutta netistä löytyykin vaikka miten paljon ilmaisia sivustoja, joilla teoriaa voi harjoitella, ja lisäksi saimme käyttöön "autokoulukirjan". Erilaisista ohjeista ja sivuistoista on itse asiassa runsauden pula! Silti yksiselitteisiä vastauksia ei meinaa löytyä.
Onko jollakin tuoretta tietoa asiasta? Siis mitä kaikkea vielä pitää ymmärtää ostaa?
Kommentit (5)
Meillä meni muistaakseni näin (sai viimeviikolla kortin)
- opetusluvasta maksu
- sitten ajeltiin ja harjoiteltiin, netistä löytyy lista johon kirjoittaa ajotunnit
- sitten ajokorttiluvan haku olisikohan ollut 39€
- teoriakokeen maksoin kun varasin ajan se oli jotain 30-90€ en muista
- autokoulusta piti varata joku riskienhallintakurssi johon kuului pari ajotuntia, simulaattiriajo ym. Sen mukana sai myös teoriamateriaalit jolla harjoitteli teoria kokeeseen tämä maksoi muistaakseni n 250€ Tämä pakollinen
-me ostettii autokoulusta lisää ajotunteja koska meillä automaatti auto ja halusi myös manuaalikortin joten ajoi autokoulun manuaalilla inssin
- itse inssin aluksi piti maksaa 93€
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni muistaakseni näin (sai viimeviikolla kortin)
- opetusluvasta maksu
- sitten ajeltiin ja harjoiteltiin, netistä löytyy lista johon kirjoittaa ajotunnit
- sitten ajokorttiluvan haku olisikohan ollut 39€
- teoriakokeen maksoin kun varasin ajan se oli jotain 30-90€ en muista
- autokoulusta piti varata joku riskienhallintakurssi johon kuului pari ajotuntia, simulaattiriajo ym. Sen mukana sai myös teoriamateriaalit jolla harjoitteli teoria kokeeseen tämä maksoi muistaakseni n 250€ Tämä pakollinen
-me ostettii autokoulusta lisää ajotunteja koska meillä automaatti auto ja halusi myös manuaalikortin joten ajoi autokoulun manuaalilla inssin
- itse inssin aluksi piti maksaa 93€
Kiitos :)
ap
Kysymys siis B-ajokortin opetusluvasta!
ap