Miksei kukaan mies laita mulle viestiä treffisivuilla? Olen normaalipainoinen lapseton
ja omasta mielestäni ihan OK näköinen nainen. Kukaan ei minulle laita viestiä kun teen profiilin treffisivuille, ja jos itse laitan viestiä niin kukaan ei vastaa. Kuvani on ihan tavallisia, ei mitään seksikästä herutusta koska en sellaisesta tykkää. En myöskään paljoa meikkaa.
Kommentit (7)
Oikeasti? Minä en ole uskaltanut laittaa kuvia, kun pelkään että viestejä tulee ihan liikaa ja saan ilmankin viestejä.
Mä en ainakaan enää jaksa. Hengailen vaan jostain syystä (tavan vuoksi) noilla palstoilla mutta en oikeastaan jaksa tehdä siellä mitään.... Ennustearvo minkään jutun syntymiselle on siellä nollan tasolla niin ei jaksa sitä itsensä markkinointia ja muuta turhaa työtä. Ja koska sukupuoleni on mies, niin en myöskään saa viestejä.
Huonot kuvat, joista ei saa selkoa, miltä oikeasti näytät. Tai kuvat, jotka on selkeästi vanhoja. Oletko ylipainoinen? Liian geneerinen profiiliteksti, jossa mainitset mm. patikoinnin, viinin, matkustelun ja sarkasmin sekä mustan kahvin?
Miehillä ei ole mitään velvollisuutta olla kiinnostuneita sinusta. Maailma ei ole sinulle mitään velkaa. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Mutta kun aina sanotaan että nainen kuin nainen saa kyllä huomiota sadoilta miehiltä jos vaan menee sinne treffisivulle?
Onko profiilitekstisi vain pelkkää ei, ei, ei, ei, ja ei sitä eikä tätä.
Et ole tarpeeksi näyttävän näköinen.
Lisäksi teet pilkkuvirheitä.