Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.redd.it/tya20mxczu071.png
Miettikää, että nämä kaksi on suunnilleen samanikäisiä. Gjon vuoden vanhempi itse asiassa, mutta molemmat vielä tällä hetkellä 22v. Toinen näyttää ikäistään vanhemmalta, toinen nuoremmalta :-D
Gjon on enemmän mun makuun, mutta toki liian nuori joka tapauksessa :).
Makuja on monia, mutta tämä on vähän kuin kysyttäisiin naisilta. Olisitko mielummin syntynyt Islannin esittäjien naisten näköiseksi vai vaikka Serbian naisesittäjien näköiseksi?
Kaikki ihan nättejä naisia, mutta silti. Gjon on varmaan ihan symppis ja sopii varmasti oikein hyvin villasukkapoikaystäväksi, mutta kovin seksikäs hän ei ole.
Tietenkin olisin mieluummin Islannin naisten näköinen kuin kirurgisesti paranneltu, ikäistäni 20 vuotta vanhemman näköinen hiustenpidennysteline! Islannin naiset olivat söpöjä ja aitoja.
Ai söpöjä ja aitoja...... joo no ei. Sinitukkainen tyttö oli ihan ok, mutta Dadin sisko tyypillinen hajuton ja mauton rillinörtti ja Arny (=rillipääkikkaratukkamummeli) on aivan KAU HEA. En tiedä millä ilveellä on hankkiuttanut itsensä raskaaksi. Eihän tuon näköiseen innostu kukaan edes silmät kiinni pimeässä. Anteeksi, mutta se on totuus.
Eiks se raskaana ollut nainen ollut sen pitkän ja hoikan laulaja miehen vaimo.
Ymmärtääkseni, hänestähän se niiden laulukin kai kertoi, että taitanee olla miehensä mielestä ainakin kaunis. Kauneus on katsojan silmissä.
Mies optikolle ÄKKIÄ!!!!
Kylläpä onkin ihan hirveää, kun sinulle tuntematon mies pitää sinulle tuntematonta naista kauniina. Hanki apua, kun tämä elämääsi mitenkään vaikuttamaton fakta sinua niin kovasti kismittää ja riepoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko täällä vielä BC:n biisin inhoajia, mutta löysin juuri tämän videon, jossa kerrotaan koko biisin tarkoituksen. Oikeasti Dark side biisissä on hieno sanoma.
Lopettakaa tämän biisin pakottaminen muiden kurkusta alas!! Joo, hieno suoritus, itse tehty ja jne jne. En millään tavalla tunne myötähäpeää tai ole kiukkuinen, kateellinen tms mitä täälläkin on meistä "inhoajista" syytemty. En silti tykkää, yhtään. Vaikka on kuinka suomalainen. Mielipide ei muutu. Kunnioita sinä sitä.
Ei ole pakko tykätä! Eikä tämä ketju ole yksin sinua varten. Moni täällä tykkää Blind Channelista ja Dark Sidesta, joten laittakaa vaan lisää juttua ja linkkejä biisiin liittyen, minua ainakin kiinnostaa. Kunnioita sitä.
Onhan se Lordikin valitellut, ettei voitosta seurannut pelkkää hyvää?
Eurooppa arvostaa aitoa musiikkia. Onhan se näkynyt jo muutaman vuoden ja ainakin tänä vuonna. Joten meidänkään ei kannata väkisin viisua alkaa vääntämään ensi vuodelle. Parempi jatkaa samalla tyylillä, eli joku uudehko artisti tai bändi, joka on itse tehnyt kipaleensa. Tyylilajilla ei ole väliä. Paitsi geneerinen poppi ei kiinnosta ketään ja balladeja harva kai osaa tehdä. Rokilla voi jatkaa, se ei varmaan voita toista vuotta putkeen, mutta hyvä rokki menestynee kohtalaisesti kuitenkin. Tai sitten jotain persoonallista Ukrainan tyyliin. Tai oopperaa. Tai.. Pääasia, ettei aleta väkisin vääntämään jotain viisumaista viisua. Ja kokeneet konkarit voisi unohtaa. Paras olisi suht tuntematon nuori kasvo, jolla intohimoa ja joka kaipaisi isompaa nostetta uralle.
Liettuan biisi oli niin aliarvostettu :/
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti:
EBU:
Nyt Damiano Davidin huumetestin tulokset on julkaistu Euroviisujen tiedotteessa. Testin tulos on negatiivinen.
– Vihreässä huoneessa ei käytetty huumeita ja mielestämme asia on käsitelty, tiedotteessa kerrotaan.
Voisiko tuon länkytyksen nyt jo lopettaa?
Niinpä. Harmittaa bändin puolesta että voittivat Euroviisut ja suurin säpinä on ehkä nuuski kokkelia -aiheen ympärillä.
Katsoin pidemmän klipin tilanteesta ja näytti siltä, että oikealla oleva mies sanoo jotain (tyyliin näyttää siltä että olette voittamassa tms isoja tunteita herättävää) johon Damiano reagoi ”äääää en kestä” ja nojaa eteenpäin kädet nyrkissä. Sitten rumpali vieressä tuuppaa polvella että älä nyt hei hajoa, kuvaavat tässä meitä ja rockrock.
Tiedän että humehia kulutellaan musiikkipiireissä ja että Italia ei ole mitenkään ulkona pulverihommista. Toi ei nyt vaan ihan siltä näyttänyt ja mitään todisteita ei ole löytynyt, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Sen päivän kun näkis, että Ruotsi ei ole finaalin top 10:ssä.
Sen päivän kun näkis, että Suomi on finaalin top 10:ssä.
Jos Blind Channel olisi Ruotsin euroviisu, niin keikkuisi vedonlyönnissä kärkipaikoilla.
Kaiken tämän näit sitten vuonna 2021😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko täällä vielä BC:n biisin inhoajia, mutta löysin juuri tämän videon, jossa kerrotaan koko biisin tarkoituksen. Oikeasti Dark side biisissä on hieno sanoma.
Lopettakaa tämän biisin pakottaminen muiden kurkusta alas!! Joo, hieno suoritus, itse tehty ja jne jne. En millään tavalla tunne myötähäpeää tai ole kiukkuinen, kateellinen tms mitä täälläkin on meistä "inhoajista" syytemty. En silti tykkää, yhtään. Vaikka on kuinka suomalainen. Mielipide ei muutu. Kunnioita sinä sitä.
Ei ole pakko tykätä! Eikä tämä ketju ole yksin sinua varten. Moni täällä tykkää Blind Channelista ja Dark Sidesta, joten laittakaa vaan lisää juttua ja linkkejä biisiin liittyen, minua ainakin kiinnostaa. Kunnioita sitä.
Mä en kans käsitä miksi jotkut roikkuu vaan valittamassa ketjussa jonka aiheesta ei kuitenkaan sit saisi keskustella! :D mua ei ole moniin vuosiin viisut kiinnostanut, enkä ole niinä vuosina kokenut tarvetta myöskään osallistua viisukeskusteluun tai edustajan haukkumiseen, se on vaan silloin pala jonkun muun kakkua, tänä vuonna tää taas on pala mun kakkua, kun Limp Bizkit ja Linkin Park saivat lapsen ja vieläpä just suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta videosta vielä ihmettelen, miksi ihmeessä vieruskaveri muka tönäisisi vasta tuossa vaiheessa, jos tarkoitus olisi vihjata, että ei kannata. Jos tuossa on jo viiva pöydällä, eikö muka olisi huomauttanut asiasta aikaisemmin. Ympärillä kuitenkin porukkaa vaikka miten paljon ja kameroita joka suunnassa, joten miksi tuossa kohtaa yhtäkkiä tajuaisikin, että hei, nytpäs tönäisen, ettei kukaan näe.
No tietenkin koska silloin tajusi että heitä kuvataan! Eikai sillä muuten ole väliä kamapäissään kun ollaan.
Sitähän juuri kysyinkin, miten tajusi sen vasta tuossa, kun kameroita on ihan joka paikassa. Lähetystä mennyt reilusti yli kaksi tuntia, niin sitten vasta tajuaa, että hei, tätähän kuvataan? :D
No tietenkin screeniltä.
Voi herranjumala, kun on vaikeaa. Koko kisan ajan on kameroita ja silminnäkijöitä ihan joka paikassa. Miksi reagoisi vasta silloin, kun näkee itsensä screeniltä tai kameran siinä suoraan edessään, jos oikeasti on huolissan, että kukaan ei näe?
Koska on kamapäissään ja suuruusharhoissa. Oletko koskaan vetänyt kokaiinia? Miksi luulet että tästä tuli niin iso haloo, jos mitään ei olisi tapahtunut? Huumeet ovat tosi yleisiä, johan siitä on tutkimusta vaikka kuinka, nuoret käyttävät tosi paljon enemmän kuin esim 20v sitten.
Tästä tuli näin iso haloo siksi, koska Ranska on huono häviäjä!!! Oletko koskaan vetänyt kokaiinia? Jotta sitä saa vedettyä niin siihen tarvitaan kädet avuksi ja laulajan kädet ovat pöydällä eivät lähelläkään nenää. Itsestään se pöly ei sinne nenään lennä. Jos olisi yrittänyt vetää sitä nenään ilman apuvälineitä niin olisihan hän joutunut pyyhkimään ylimääräisiä pölyjä pois nenästään, mutta mitään tämmöistä ei tapahtunut. Ei kukaan järkevä ihminen vedä kokaa 200 miljoonan ihmisen edessä, varsinkin kun se tarkottaisi voiton menettämistä.
Eivät varmaan ole käyttänyt huumeita. Naurattavia väitteitä ja mustamaalausta. Yhtälailla naurattavia ja mustamaalausta on sinun väitteesi, että Ranska on muka nostanut tästä muka haloon ja on huono häviäjä. Lopeta jo tämä syyttely.
Tieto löytyy netistä googlaamalla. Ranska vaatii Italian diskvalifiointia. Minä en syyttele ketään.
Missä he tätä vaativat? Linkki, kiitos.
ohis
Kas tässä. https://newsmondo.it/francia-squalifica-italia-eurovision-2021/cronaca/
Osaatko siis italiaa, jotta ymmärtät, mitä tuossa sanotaan? Tuskinpa. Ihan samanlaisia, pahantahtoisia juoruja kuten tuo huumeidenkäyttöväitekin.
ROMA – La Francia ha chiesto la squalifica dell’Italia dall’Eurovision Song Contest in una vicenda che rischiava di diventare anche un caso diplomatico. Ad avanzare la richiesta è stata proprio la nazione transalpina dopo un video girato sui social sui Maneskin.
La vicenda ha visto l’intervento anche del ministro degli Esteri Le Drian: “E’ la commissione deontologica – la posizione dell’esponente del governo Macron, riportata dal Corriere della Sera – che deve risolvere la questione. Se c’è bisogno di sottoporsi ai test, faranno i test.Ranska on pyytänyt Italian hylkäämistä Euroviisuista, jutussa josta oli lähes vaara syntyä diplomaattinen tapaus. Asian eteenpäin viemisessä toimi Alppien toisella puolella sijaitseva maa(Ranska) sosialistissa mediassa pyörineen Maneskin videon jälkeen. Tapaus näki myös ulkoministeri La Drianin kommentin asialle. Se pitää olla deontologinen komissio, jonka on ratkaistava asia. Asenne, jonka Macronin hallituksen edustaja otti asiaan, josta Corriere kirjoittaa. Jos on tarve tehdä testi, he tekevät testin.
Onpa surkea GT-käännös. Eihän tuosta selviä juuri mitään, paitsi ettei valitusta tehdä, toisin kuin joku tietäjä ketjussa väitti
Käänsin sen itse. Mitä et ymmärtänyt? Että Macronin edustaja ilmaisi, ettei he ratkaise asiaa vaan joku komissio ja jos on tarve testi tehdään. Asiasta kirjoitti Corriere della Sera, joten sieltä voit etsiä lisää tietoa itse.
Asiasta ei noussut siis diplomaattista skandaalia, vaikka ulkoministeri otti kantaa asiaan. Mutta kertoohan se nyt paljon jos viranomaistasolla otetaan kantaa asiaan, ettei silloin ole kyse muutamasta Twitter viestistä, vaan ranskalaiset ottivat tappion vastaan huonosti.No kiitos käännöksestä, mutta ei se kovin selkeä ole. Toki ministeri tätäkin asiaa kommentoi, jos joku suoraan kysyy. En osaa kuin 2 sanaa italiaa, enkä ole halukas tuhlaamaan aikaani turhiin juoruihin. Tuskinpa valtiotasolla on asiaa sen kummemmin puitu, sinä vaan tykkäät suurennella ja paisutella asiaa. Osa otti valitettavasti, mutta suurin osa ei. Aina on huonoja häviäjiä, mutta myös huonoja voittajia.
Kiitoksia hyvästä käännöksestä. Aiempi kirjoittaja ei suurentele yhtään mitään. Tiedot löytyy kymmenistä artikkeleista, joten ei tarvitse kenenkään asiaa yhtään suurennella. Nyt on ollut liikkeellä todella huono häviäjä.
T. Eri kuin tuo aiempi kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että nämä kaksi on suunnilleen samanikäisiä. Gjon vuoden vanhempi itse asiassa, mutta molemmat vielä tällä hetkellä 22v. Toinen näyttää ikäistään vanhemmalta, toinen nuoremmalta :-D
Makuja on monia, mutta tämä on vähän kuin kysyttäisiin naisilta. Olisitko mielummin syntynyt Islannin esittäjien naisten näköiseksi vai vaikka Serbian naisesittäjien näköiseksi?
Kaikki ihan nättejä naisia, mutta silti. Gjon on varmaan ihan symppis ja sopii varmasti oikein hyvin villasukkapoikaystäväksi, mutta kovin seksikäs hän ei ole.
Tietenkin olisin mieluummin Islannin naisten näköinen kuin kirurgisesti paranneltu, ikäistäni 20 vuotta vanhemman näköinen hiustenpidennysteline! Islannin naiset olivat söpöjä ja aitoja.
Ai söpöjä ja aitoja...... joo no ei. Sinitukkainen tyttö oli ihan ok, mutta Dadin sisko tyypillinen hajuton ja mauton rillinörtti ja Arny (=rillipääkikkaratukkamummeli) on aivan KAU HEA. En tiedä millä ilveellä on hankkiuttanut itsensä raskaaksi. Eihän tuon näköiseen innostu kukaan edes silmät kiinni pimeässä. Anteeksi, mutta se on totuus.
Kyllä. Ja jolle laulaja oli omistanut koko kauniin kappaleensa. Joka siis kertoo siitä, miten ihanaa tämän "kauhean rillipääkikkaratukkamummelin" kanssa eläminen on ja paranee vaan vuosi vuodelta.
Voi apua...... siis joo mukava tyyppi on varmasti, mutta är uuuuuuuuuuuu äm aaaaaaaaa. Siitä ei pääse yli. Mut hyvä, että rakastavat. Hip hip!
Voi apua! Sinä olet sisäisesti ruma, pissiskiusaaja. Ulkonäköä voi kohentaa, kelvotonta luonnetta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Call me old-fashioned, mutta tietyllä tavalla kaipaan entisiä viisuaikoja. Vedonlyöntilistoista ei vielä silloin puhuttu, etukäteisrumbaa ei ollut niin paljon, jolloin myös tietynlainen yllätysefekti toimi itse finaalissa. Maita oli paljon vähemmän mukana ja taso oli keskimäärin parempi kuin nykyisin.
Tämä varmasti herättää vastalauseita, mutta myös iso taustaorkesteri loi omalta osaltaan hienon tunnelman. Viisujen "nuorennusleikkaus" on toki tuonut paljon hyviäkin juttuja. Vielä, suora lähetys on armoton ja paljastaa, kenellä artistilla on lavakarismaa, ääntä ja laulutaitoa. Musiikkivideolla kaikki saadaan kuulostamaan ja näyttämään hyvältä.
Minä aina ihmettelen koska nämä 'vanhat hyvät ajat' ovat olleet. Etenkin Lordin voiton jälkeisinä vuosina niiden perään itkettiin paljon. 80- ja 90-luvun viisut olivat minusta yleensä tappavan tylsiä. Juryt valitsivat voittajiksi taitavia laulajia useimmiten isoilta kielialueilta varsin sisäsiittoisen oloisesti eikä niitä voittobiisejä kuultu enää koskaan radiossa tai missään muuallakaan.
Se on totta että taustanauhojen myötä osa magiasta on kadonnut. Ärsyttää kun nyt taustalaulukin saa tulla nauhalta. Toivon että tämä olisi vain väliaikainen muutos mutta vissiin niin ei ole.
Riippuu varmaan kommentoijasta, mitä kukin "vanhoilla hyvillä ajoilla" tarkoittaa. Suurin osa viittaa varmaan orkestereihin ja omalla kielellä laulamiseen. Tuo on taas sinun mielipide, 80-90-luvuilla oli paljon klassikkoviisuja ja Euroviisut olivat tuolloinkin erittäin suosittu ja katsottu tapahtuma. Monesta kappaleesta tuli hitti ja esiintyjät menestyivät kotimaassa ja joskus maailmanlasjuisestikin. Hyviä esimerkkejä tästä mm. Johnny Logan, Celine Dion, Herreys, Carola, Niamh Kavanagh js Katrina & The Waves.
ohis
Mikään noiden biiseistä ei kyllä ollut mikään isompi hitti maailmalla. Ihmiset aina hehkuttaa kuinka Celine Dion voitti viisut, muttei se voitto hänen uralleen mitään erikoista tehnyt eikä kukaan muista sitä kappaletta.
Lähes ainoa jury-ajan euroviisikappale jonka olen kuullut soivan muissa yhteyksissä kuin euroviisujen muistelupätkät oli Gina G. Se ei ollut lähelläkään voittoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta videosta vielä ihmettelen, miksi ihmeessä vieruskaveri muka tönäisisi vasta tuossa vaiheessa, jos tarkoitus olisi vihjata, että ei kannata. Jos tuossa on jo viiva pöydällä, eikö muka olisi huomauttanut asiasta aikaisemmin. Ympärillä kuitenkin porukkaa vaikka miten paljon ja kameroita joka suunnassa, joten miksi tuossa kohtaa yhtäkkiä tajuaisikin, että hei, nytpäs tönäisen, ettei kukaan näe.
No tietenkin koska silloin tajusi että heitä kuvataan! Eikai sillä muuten ole väliä kamapäissään kun ollaan.
Sitähän juuri kysyinkin, miten tajusi sen vasta tuossa, kun kameroita on ihan joka paikassa. Lähetystä mennyt reilusti yli kaksi tuntia, niin sitten vasta tajuaa, että hei, tätähän kuvataan? :D
No tietenkin screeniltä.
Voi herranjumala, kun on vaikeaa. Koko kisan ajan on kameroita ja silminnäkijöitä ihan joka paikassa. Miksi reagoisi vasta silloin, kun näkee itsensä screeniltä tai kameran siinä suoraan edessään, jos oikeasti on huolissan, että kukaan ei näe?
Koska on kamapäissään ja suuruusharhoissa. Oletko koskaan vetänyt kokaiinia? Miksi luulet että tästä tuli niin iso haloo, jos mitään ei olisi tapahtunut? Huumeet ovat tosi yleisiä, johan siitä on tutkimusta vaikka kuinka, nuoret käyttävät tosi paljon enemmän kuin esim 20v sitten.
Ei ole. Ihan jo siksi koko tämä stoori on naurettava, koska siinä hänen vieressään istui Italian teeveen edustajia jne jotka ei todellakaan olisi moista suvainneet.
Hän ihan vaan katsoo alas lattialle hetkisen.
Ainakin manageri istui siinä vieressä.
Siinä oli koko Italian delegaatio iholla. Eivät todellakaan olisi moista sallineet.
Maltan fanit ovat olleet ihan hirveitä, nyt ollaan lynkkausmielialalla liikkeellä, koska Destinyltä "vietiin voitto".
Eivät varmasti. Muuten typerää syyttäå ihmistä huumeidenkäytöstä pelkän ulkonäön perusteella. Typeräå, ilkeää, ennakkoluuloista ja väärin moinen.
Tuskinpa kaikki Maltan fanit ovat siellä lynkkaamassa yhtään ketään. Jokaisella maalla on omat fanatikkonsa, jotka ovat lähinnä häiriintyneitä öyhöttäjiä.
Jos ulkonäön perusteella pitää addikti löytää niin Maltan edustaja kyllä tulee ekana mieleen. Ei tuohon kuntoon pääse normisyömisellä.
Måneskinin ja Blind Channelin h u l l u t fanit laukovat taas kiusaajakommenttejaan. Sairasta.
Höpöhöpö.
Vastasin vain kommenttiin jonka mukaan huumeidenkäytön näkee jo päällepäin ja siksi joku on narkkari.
Muistuttaisin myös että Destinyä puolustellaan jatkuvasti iällä, mutta ei nuo italialaisetkaan juuri sen vanhempia ole. Miksi heitä saa mollata ja kiusata ala-arvoisesti?
Destinyn köytös oli koko kilpailun ajan keskenkasvuista. Ja finaalissa murjotti tuntitolkulla.
Olis ottanu Britanniasta ja Saksasta mallia, heillä oli asenne kohdallaan! Seurasin miten hiton hyvin äijät otti tulokset vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans käsitä miksi jotkut roikkuu vaan valittamassa ketjussa jonka aiheesta ei kuitenkaan sit saisi keskustella! :D mua ei ole moniin vuosiin viisut kiinnostanut, enkä ole niinä vuosina kokenut tarvetta myöskään osallistua viisukeskusteluun tai edustajan haukkumiseen, se on vaan silloin pala jonkun muun kakkua, tänä vuonna tää taas on pala mun kakkua, kun Limp Bizkit ja Linkin Park saivat lapsen ja vieläpä just suomessa!
Täällä on tänään liikkeellä joku ihmejankkaaja, joka jankkaa joka aiheesta, vähättelee muiden kommentteja ja mitään ei saisi sanoa tai keskustella. Ennen viisuja tää oli sellainen hyvän tuulen ketju, nyt täällä ei saisi sanoa tai keskustella mitään. Tää sama toistunut aiheesta kuin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippu viisut!! Parhaat pitkään aikaan
Saksa: i don’t feel hate. Suomi: we do. Ihan hulvatonta pitkästä aikaa! :D
Ei Suomen biisissä tunneta vihaa vaan siinä pahaa oloa puretaan. Molemmissa biiseissä halutaan välttää vihan tunnetta. Suomen biisin sanoma on, että päästä ne kaikki negatiiviset tuntemukset pelloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja jolle laulaja oli omistanut koko kauniin kappaleensa. Joka siis kertoo siitä, miten ihanaa tämän "kauhean rillipääkikkaratukkamummelin" kanssa eläminen on ja paranee vaan vuosi vuodelta.
Voi apua...... siis joo mukava tyyppi on varmasti, mutta är uuuuuuuuuuuu äm aaaaaaaaa. Siitä ei pääse yli. Mut hyvä, että rakastavat. Hip hip!
Voi apua! Sinä olet sisäisesti ruma, pissiskiusaaja. Ulkonäköä voi kohentaa, kelvotonta luonnetta ei.
Herran enkelikö se siellä syntistä ojentaa... kirkkautesi häikäisee... NOT.
Hemppa12 kirjoitti:
Meidän Suomi hyvä kun pääsee edes finaaliin tuolla edustajalla kun Ruotsi on siellä vuodesta toiseen ja niin tänäkin vuonna. Tussen - Voices on viikonloppuna voittaja Ruotsin valintakilpailussa ja tulee voittaan koko euroviisut sen jälkeen. Pitikin mennä valitsemaan meidän tuommonen rock biisi sinne millä ei oo mitään asiaa voittotaisteluun. Sen tietää jo nyt ettei voittoa ole tulossa. Euroviisut on kuitenkin laulukilpailu eikä tämmösellä siellä pärjää. Tiukkaa tekee finaaliinpääsyn kanssa edes. Kyllä sen tietää että ei millään keskisormen heiluttelulla euroviisuissa pärjätä. Pitää olla vähän parempaa sanottavaa.
😁😉😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian bändissä se vaslea pitkä poika on herättänyt huomiota sekavuudellasn jo ennen voittoa. Hänestä on tullut mieleen ajatus, onko se vain alkoholia, vain jotakin muutakin. Voihan se olla vähiä syömistä ja unia ja ehkä esiintymistä auttavia lääkärin määräämiä rauhoittavia, jopa tyhmyyttä. Olisikin ikävää, jos joku muu käyttäisi, mutta solistina epäillään syyttä. Toivottavasti kukaan ei käyttänyt.
Sopisi olla juomatta liikaa noin virallisissa tilaisuuksissa. Suomen bändi antoi Italialle kosdupullon ennen kisaa, se ainakin on varmaan juotu.
Kiinnitin huomiota tuon vaalean tyypin tuskaiseen ilmeeseen ja olemukseen. Jotenkin siitä oli ilo kaukana. Hirvee känni päällä tuollaisella hetkellä (voittamaan varmaan olivat lähteneet). Onhan se surkeaa, jos on tämäkin että yhdestä kumartumisesta pöytää kohti saadaan tuulettimeen näinkin paljon shittiä.
Kaiken kaikkiaan antoisa kisa tänä vuonna. Pitäisikö sanoa, että koronan ansiosta, koska viimeinkin tuntui että portit ovat auenneet normaaliin...BC:n pojat kuitenkin haastattelussa kertoivat, miten varotoimet olivat joka päivä käytössä ja kannustivat Suomen päättäjiä vastaaviin toimiin myös täällä.
Siinä vaiheessa, kun Italia sai 12 pistettä joltakin maalta ja kamerat riensi kuvaamaan, nousi Damiano hieman vihaisen oloisena ylös ja yritti jotenkin vaaleaa poikaa ojentaa vähän fiinimpään käytökseen ja asentoon. Näytti siltä, että vaalean pojan kännäily stressaai muita bändin jäseniä, ja nyt oli yhtäkkiä 12 pistettä ja koko kuvaustiimi siinä todustamassa öyhöttämustä.
Damiano ojentaa "fiinimpään käytökseen ja asentoon". Mites Damiano itse pressissä? :D Fiinisti koipea pöydälle ja skumpat suoraan pullosta ja muut ilman ja kännissä kun mikä. Mikä oli hyvä vaan, mitään pönöttämistä olis jaksanu edes katsoa. Mutta joo, tuskin siis ojenteli vihaisesti ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippu viisut!! Parhaat pitkään aikaan
Saksa: i don’t feel hate. Suomi: we do. Ihan hulvatonta pitkästä aikaa! :D
Ei Suomen biisissä tunneta vihaa vaan siinä pahaa oloa puretaan. Molemmissa biiseissä halutaan välttää vihan tunnetta. Suomen biisin sanoma on, että päästä ne kaikki negatiiviset tuntemukset pelloille.
Huoh, eli siis tunnetaan vihaa jota just puretaan ulos tällä biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, onko ensi vuonna raateja?
On. En ymmärrä rastien kritisointia tänä vuonna. Ovat vähentäneet naapuriäänten antamisen mahdollisuuksia.
No ei ne kyllä siihen kauheasti vaikuta. Kreikka ja Kypros antoivat toisilleen taas 12 pistettä, ja varmaan ihan musiikillisista syistä Venäjän ja Ukrainan raadit jättivät toisensa nollille...
Enempi raatien vaikutus on siinä että palkitaan hyviä laulajia, ja vähennetään etnodisko-tyylisten kappaleiden ylivoimaa Itä-Euroopassa ja entisen NL:n alueella. Joka kyllä nyt tuntuu muutenkin olevan vähenemässä.
Etnodiskokappaleissakin voi olla hyviä laulajia. Todella ennakkoluuloisia nämä sinun ajatukset laulutaitoisesta lännestä ja laulutaidottomasta idästä. ohis
Todella ennakkoluuloinen tämä sinun ajatuksesi että väittäisin itäeurooppalaisia laulutaidottomiksi. Kyse on genren suosiosta. Puhelinäänestäjät ylipainottivat etnodisko-tyylisiä kappaleita koska ne ovat heille tuttuja. (Ei niinkään mitään naapurisympatiaa - monet noista maista ovat riidoissa keskenään). Länsieurooppalainen europop tai balladit olivat suurelle yleisölle vähemmän tuttuja joten niitä ei äänestetty vaikka laulaja olisi ollut hyväkin.
Tulin kommentoimaan tapahtumia silloin kun viisut lauantaina alkoivat ja kuittailin oman näkemykseni joka biisistä, vaivauduin jopa kaksplussaan jatkoille, koska olin tapahtumassa mukana ja fanitin. Ei ole mun vika, että naiset pukeutuivat samaan hopearimpsuun, jos siitä mainitsin sinua tai heitä loukkaavasti. Ketjuissa oli lukuisia anonyymien vierailijoiden kommentteja, paljon pahempia kuin mulla, mutta mun ovat nimimerkillä kuitattuja. Harmillista, että se nimimerkki ärsyttää sinua noin pahoin, mutta minkäs teet, en mä loser viitsi olla.
Jotkut muut ovat tulleet ketjuun vasta tänään kun näkivät, että tämä on kuuma ketju ja tästä tehtiin fake news-huumeketju. Ilman että tyypit ovat katsoneet itse viisuja kuin 7 sekunnin youtube-klipin kun ADHD ei riitä pidemmille yhtämittaisille sisällöille ja heitelleet teorioitaan, heitä tarkoitin haaskalinnuilla. Musiikki tai Viisut heitä eivät oikeastaan kiinnosta ja ärsytyskynnys on matalalla kun joku "valloittaa" yleiseen keskusteluun tarkoitetun ja kaikille avoimen palstan, joka heidän mielestään on heidän. Minä ajattelin kuittailla näitä kommenttejani ihan vaan kaikille niille palstanikkareille iloksi, joiden mielestä vain pieni prosentti tuottaa kaiken keskustelupalstojen sisällön ja viettää kohtuuttoman monta tuntia netissä samaan aikaan kun voisi tehdä jotain tuottavaa ja hyödyllistä :D