Yhteiskunta vois jakaa Karjala-olut logolla painettuja maskeja amisväelle kun muuten näille tuntuu olevan ylivoimaista laittaa maski naamalle
90% maskittomista on tätä amissatoa. Alempi koulutustaso ja sivistymättömyys oikein loistaa näistä maskista kieltäytyjistä. Kaupan jonossa maskiton yleensä kantaa kaljalaatikkoa tai aiankin ostaa itselleen röökiä.
Kommentit (19)
Eikö ole enää ihmisillä muuta jankutettavaa kuin korona? Lopettakaa jo ja eläkää elämäänne.
Asun yliopiston kampuksen vieressä ja lähikaupassa maskittomat ovat yliopiston opiskelijoita.
Se on totta että röökaajat ovat sitä yhteiskunnan pohjasakkaa, ja ehkä sinäkin. Mutta maskittomat sentään osaavat lukea sen mitä maskipakkauksessa lukee. Ei suojaa viruksilta.
Hehe olen varmaan hauska näky kaupassa. En koskaan käytä maskia ja ostelen usein kalliita elintarvikkeita kuten savupallasta, katkarapuja ja parempia juustoja.
DI
Aloittaja on henkilö joka ei osaa oikeastaan mitään, ainoastaan puhua paskaa.
Se joka itsensä ylentää...
Ap on nolo, kun ei tiedä, että suurin osa amislaisista on lähiopetuksessa, jossa on pakko käyttää maskia + työelämäjaksoilla työnantajien määräyksestä. Sen sijaan yliopisto-opiskelijat ovat etänä, joten voivat elää kuin siat maskittomina kenenkään valvomatta.
Mikä kumma siinä on, että jotkut painostavat maskien käyttöön vihjaamalla aina vain persujen tai kuten tässä ketjussa, amislaisten, olevan käyttämättä maskia?
Aika ala-arvoinen tapa ja johtaa siihen, että maskien käyttö aletaan nähdä niiden tapana, jotka luokittelevat itse itsensä ns. paremmiksi ihmisiksi.
Aivan samalla tavalla alkoi eräs historian ikävistä tapahtumista noin 88 vuotta sitten. Oman paremmuuden nostosta ja toisten leimaamisesta huonommiksi.
Miksei miehille oo cooleja kangasmaskeja? Liekkiä, tribaalikuvio, pääkallo tai muuta?
Sorry ap. Keskimääräistä korkeampi äo estää olemasta typerä.
Vierailija kirjoitti:
Hehe olen varmaan hauska näky kaupassa. En koskaan käytä maskia ja ostelen usein kalliita elintarvikkeita kuten savupallasta, katkarapuja ja parempia juustoja.
DI
Hehe, vahvistat säännön: DI:t eivät ole penalin terävimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehille oo cooleja kangasmaskeja? Liekkiä, tribaalikuvio, pääkallo tai muuta?
Kyllä niitä on. Itse tilasin EMP:ltä kun halusin muuhun pukeutumiseen sopivat maskit.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI
Hehe, vahvistat säännön: DI:t eivät ole penalin terävimpiä.
Itse asiassa ovat. Tulevat tuloksissa heti fyysikoiden ja matemaatikoiden perässä.
Pidän töissä maskia. En jaksa larpata vapaalla mustaasurmaa.
Ap on vain kade amisväelle, tienaavat enemmän ja eivät ole korona hysteerikkoja, siksi teille AP on se rokote..... ;)
Vierailija kirjoitti:
Asun yliopiston kampuksen vieressä ja lähikaupassa maskittomat ovat yliopiston opiskelijoita.
Ollaan Suomessa, eli asuntola.
Ja juutalaisten tähdellä mammuille vai?