Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä ulkomaille kauppaan. Ihan tavalliseen ruokakauppaan, jossa on eri valikoima kuin täällä

Vierailija
21.02.2021 |

Korona-arki pienissä ympyröissä alkaa tulla korvista ulos. Mitä te kaipaatte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen toimistopäivä, jota olisi ryydittäneet puuduttavat palaverit pienissä täyteen ahdetuissa neukkareissa ja arkinen lounas ruuhkaisessa työpaikkaruokalassa. Töiden päätyttyä pohdittaisiin työkavereiden kanssa missä paikassa olisi riittävästi tilaa käydä parilla ennen kotiutumista.

Kaukainen muisto, jota en olisi koskaan osannut kuvitella kaipaavani :D

Vierailija
2/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, niin osaan kuvitella tuon kaipuun ruokakauppaan ulkomailla.

Mä kaipaan sitä (monien muiden asioiden lisäksi), että pukeutuisin aamulla jotenkin kivasti, ja erityisesti että miettisin, mitkä korvakorut laitan tänään.

Ja joo, voisihan sitä kotonakin etätöissä, muttei sama asia kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin suomeen ruokakauppaan. Moni tuote suomessa parempi kuin täällä briteissä.

Vierailija
4/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan riskiryhmäläisiä rakkaita perheenjäseniäni.

Kaipaan kyllä myös matkoja, mutta mennentullen ottaisin tietysti rakkaat ihmiset ensin. Onneksi he ovat nyt saaneet jo rokotuksen eka osat suureksi osaksi.

Vierailija
5/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ikävöin eniten mun urheilujoukkueen kanssa treenaamista ja pelireissuja, yksinään urheileminen ei vaan ole millään sama asia. Ap:lle suosittelen lähimatkaa johonkin etniseen kauppaan mikäli jostain lähikaupungista sellainen löytyy, itse olin jo innoissani kun menin pitkästä aikaa hiukan kauempana olevaan Citymarketiin enkä vaan lähimpään pikkukauppaan.