Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut kertakäyttömaskit rupeavat ihan oikeasti haisemaan paskalle muutaman käyttökerran jälkeen!

Vierailija
21.02.2021 |

Olettko huomanneet saman? Nyt tietysti joku jeesustelee ettei niitä ole tarkoitettukaan käytettäväksi kuin kertaalleen, mutta kyllähän jokainen niitä joutuu käyttämään käytännössä useamman kerran ennen vaihtoa uuteen. Joku väitti, että se haju johtuu pahanhajuisesta hengityksestäni. Mutta jos se siitä johtuisi, silloinhan uusienkin maskien pitäisi hausta paskalle! Ei tämä haju ainakaan maskin käyttöä lisää!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä pidä todellakaan käyttää kuin kerran. Ne on täynnä pöpöjä jos niitä ei käytä asianmukaisesti.

Vierailija
2/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä mitään perusmaskia käyttäisi uudelleen. On ihan yhtä tyhjän kanssa.

Hengityssuojaimia käytän uudelleen parisen kertaa, aina ainakin viikon väli välissä. Eivät haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun paskan hajuinen hengitys tarttuu joihinkin maskeihin paremmin kuin toisiin.

Vierailija
4/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helvatassa se haisee kun hengittämäsi paska alkaa siinä elää. Sehän on oikein bakteerien kasvatusalusta.

Vierailija
5/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hammashygienia?

Vierailija
6/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia minua inhottaa ihmiset maskit naamalla. Osalla on niissä vissiin viikon saastat.

Vierailija
7/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä voi kuulemma pestä, siks nää on kertakäyttöisiä kun ei ominaisuudet riitä useampaan käyttöön.

Jotkut maskit haisee pahalle jo paketissa, kannattaa testaa useampia merkkejä.

Vierailija
8/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia minua inhottaa ihmiset maskit naamalla. Osalla on niissä vissiin viikon saastat.

On - ja maskittomilla vähintään kuukauden.

Vierailija
9/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jotkut käyttävät samaa kertakäyttöistä useamman kerran. Toki niitä voi käyttää, mutta ne pitää pestä joka käyttökerran jälkeen!!! Kertakäyttöisetkin voi siis pestä!

Vierailija
10/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllätys että maskissa lisääntyy bakteerit kun se on kostea hengityksestä? Kannattaa vaan pitää niitä enemmän mukana, vaikka litran minigripissä.

Vierailija
11/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllähän jokainen niitä joutuu käyttämään käytännössä useamman kerran ennen vaihtoa uuteen."

Miksi ihmeessä joutuisi?

Vierailija
12/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät maskia uudelleen, niin se pitää joko keittää väh 5 min/pestä pesukoneessa joka käytön jälkeen.

Vierailija
13/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä se välissä!

Vierailija
14/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielusi vaan imeytyy niihin maskeihin tiukemmin, siitä se haju johtuu.

Vierailija
15/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni A kirjoitti:

No ei niitä pidä todellakaan käyttää kuin kerran. Ne on täynnä pöpöjä jos niitä ei käytä asianmukaisesti.

Tottakai käytän.

Luuletko että femman maksava hengityssuojain tuhoutuu oltuaan puoli tuntia käytössä? Kuvitteletko kenenkään ostelevan niitä kertakäyttöön?

Se puhdistetaan ja sitä lepuutetaan 5 päivää.

Mutta jos ei ole järkeä mitä käyttää eikä osaa hakea tietoa, on parasta käyttää maskia vain kerran.

Vierailija
16/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hammasvälit on puhdistettava kerran päivässä. Ja suuhygienistillä kannattaa käydä säännöllisesti.

Vierailija
17/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt samaa maskia 2 viikkoa eikä mitään haise vieläkään.

Vierailija
18/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osa keittää ne joka käytön jälkeen. Se paska pysyy sisäpuolella, pois sinun hengitysilmastasi, kun taas sinun paskasi leviää esteettä kaikkialle.

Vierailija
19/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma henki siellä haisee. Plakki ja suun tulehdus.

Vierailija
20/20 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä syöt ja miten hoidat suusi? Pesetkö naamaasi? Siivoatko kotisi? Missä säilytät sitä maskia?

Itse käytän kertakäyttömaskia muutaman kerran, jos en ole liikkunut missään ruuhkassa eikä ole millään lailla oletettavissa että maskissa koronaviruksia olisi puolella eikä toisellakaan. Kosketan sitä vain puhtailla sormilla ja säilytän ilmavasti. Sitten pesen sen kuumassa tai käytän 80 - 90 asteen uunissa. 

Eikä ne haise missään vaiheessa. Ainoastaan jos olen juonut edellisenä iltana niin tunnen oman hengitykseni pahan hajun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän