Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osakeyhtiö ilman luottotietoja

Yrittäjäksi2022
21.02.2021 |

Minulla on valmis liikeidea ja tavoite on saada yritys toimintaan vuoden 2022 alusta. Olen tehnyt palkkatöitä niska limassa saadakseni maksettua henkilökohtaiset nuoruuteni velat, mutta se on lähes mahdotonta tällä tyylillä.

Oman yrityksen perustaminen on muutenkin ollut haaveissa ja sen kautta todennäköisesti saisin velkanikin nopeampaa maksettua, kun sovin uo:n kanssa tietyn summan, jonka maksan kuukaudessa.

Kuitenkin heräsi nyt sellainen kysymys, että saanko minä yrityslainaa? Netti tarjoaa niin monen montaa vastausta eikä oikein tuoreita keskusteluita löytynyt. Vai onko niin, että Suomessa et yrittäjäksi pysty alkamaan, mikäli luottohäiriömerkintöjä on?

Osakeyhtiön perustaisin, en siis toiminimeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen voit perustaa, mutta kukaan ei anna sille yritykselle lainaa, jos sillä ei ole kunnon vakuuksia tai jos yrityksen luottokelpoinen omistaja ei takaa lainoja omalla omaisuudellaan. Eli vastaus on, että et saa lainaa.

Kuitenkin voit ottaa osakeyhtiöln kumppanin, jolla on luottotiedot ja yrittää ylipuhua hänet takaamaan lainan. Tosin suunnitelmasi on oltava TOSI hyvä, tai hänen TOSI hullu, että suostuu siihen.

Vierailija
2/2 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksen voit perustaa, mutta kukaan ei anna sille yritykselle lainaa, jos sillä ei ole kunnon vakuuksia tai jos yrityksen luottokelpoinen omistaja ei takaa lainoja omalla omaisuudellaan. Eli vastaus on, että et saa lainaa.

Kuitenkin voit ottaa osakeyhtiöln kumppanin, jolla on luottotiedot ja yrittää ylipuhua hänet takaamaan lainan. Tosin suunnitelmasi on oltava TOSI hyvä, tai hänen TOSI hullu, että suostuu siihen.

Koska yrittämiseen liittyy aina riskit, en halua ottaa keneäkään mukaan, vaikka varmasti saisinkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla