Ostin juuri sixpäckin (0,5l)...
ja pitsaa. Aion juoda kaljat illan mittaan samalla kun trollailen palstalla. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (14)
Kaljaa on aina kotona varastossa korikaupalla, kuten muitakin alkoholijuomia ja ruokatarvikkeita. Ei niitä kädestä suuhun osteta.
Itse teen tuon ilman kaljaa. Alkoholin mielihyvä ja lamaannuttava vaikutus heikentää trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiire, palsta menee kiinni jo alle parin tunnin kuluttua.
Se riippuu asenteesta.
Laitoin juuri Mozartia taustalle soimaan. Hyvä inspiraation herättäjä, varsinkin pienessä känässä kuunneltuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu asenteesta.
Laitoin juuri Mozartia taustalle soimaan. Hyvä inspiraation herättäjä, varsinkin pienessä känässä kuunneltuna.
Tämä siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu asenteesta.
Se on totta. Siitä saa hyvää inspiraatiota. Camille Saint-Saëns ja Claude Debussy antaa myös hyvää vauhtia, vaikka onkin vähän modernimpaa. :)
Trollailukunto on nyt kyllä todella heikko. Ensimmäinen kalja melkein juotu eikä ainuttakaan hyvää ideaa. Tosin olen onnistunut karsimaan mahdollisia aiheita. Puoluepolitiikka ja korona ovat out. Ne tuntuvat olevan sen verran Modea häiritseviä aiheita, ettei niistä kannata aloittaa ketjua. Mikään ei harmita yhtä paljon kuin hyvin alkanut trollausketju, joka katoaa bittiavaruuteen Moden herkkänahkaisuuden vuoksi.
mitäs jos liittyisit raittiuskerhoon
😐
pökke kirjoitti:
mitäs jos liittyisit raittiuskerhoon
😐
Lyhyen, mutta tapahtumarikkaan tähänastisen elämäni aikana olen huomannut, että melkein asiassa kuin asiassa ääripäät ovat pahasta. Eli ei ole suunnitelmissa hakea raittiuskerhon jäsenyyttä. Kuljen onnellisesti kultaista keskitietä, tosin joskus vähän horjahdellen.
-ap.
Muutama ketju aloitettu muttei niistä näytä syntyvän kunnon viihdettä. Ehkä tässä pitäisi turvautua yllä mainittuihin vakioaiheisiin? Silakkaparven välke piristää kummasti lauantai-iltaa.
-ap.
Ilta on ollut pettymys. Olutta on jäljellä ja palsta on ollut tylsä. Tätä tämä korona-arki on. Ei muuta kuin hyvää yötä ja huomenna sorvin ääreen uudella energialla! :D
-ap.
Miksi minua kakattaa niin kovasti?
Voi kamala, mä unohdin tän kokonaan. Näin jumittaa anime musaa. Otetaan uusiks joku toinen kerta ja vähän aikaisemmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Tulee kiire, palsta menee kiinni jo alle parin tunnin kuluttua. Keksitäänkö joku hyvä juttu?
T. Myös pizza+8 kaljaa
Onneks tää palsta on sentään vähän kauemmin auki kun toi kaljanmyynti nykyään.
Tulee kiire, palsta menee kiinni jo alle parin tunnin kuluttua. Keksitäänkö joku hyvä juttu?
T. Myös pizza+8 kaljaa