Putous mielipiteitä
Onko Suomalainen huumori todellakin noin ala-arvoista. Jos olisin itse ohjaaja niin kaikki muut potkisin pois lukuunottamatta Folkea. Täytyy sanoa että Putous on hävettävän lapsellista ja surkeaa katsottavaa. Laittakaa ihmeessä mielipiteitä ohjelmasta. Etenkin ne jotka ovat edes kerran nauraneet katsoessaan ohjelmaa.
Kommentit (31)
Ohjelma, jolla lapset opetetaan nauramaan erilaisille. En tajua, miten sitä vieläkin saa esittää.
Miksi te katsotte sitä? Ei varmasti ole mikään pakko. Mä en ole enää joutunut edes kuulemaan vain märinää kun jätin yhden naisen. Tämä on todellakin mutua mutta jotenkin tuntuu että just naiset katsoo väkisin ohjelmia joita haukkuvat huonoiksi. Saako siitä jonkin hämärän kiksin kun katsoo täyttä tuubaa?
Samaa kuolettavan surkeaa ohjelmatarjontaa kuin Suomen teeveessä nykyään aina on. En seuraa.
Puistattavan ala-arvoinen ohjelma.
Törkyä, jota en voi katsoa.
Sketsit on tänä vuonna ollut ekaa jaksoa lukuun ottamatta huonoja. Hahmot on ollut osa ihan hauskojakin , näin koira ihmisenä tykkään Pöntöstä eniten vaikka suurin osa aikuisista sitä tuntuukin inhoavan.
Pikakelauksella voi katsoa. Folke, Tanhupallo, Munamies, ja pari muuta, siinäpä ne syyt miksi on pakko nuo tietyt palat aina tsekata. Sieltä kun voi se yksi helmi silloin tällöin löytyä, kuten nyt. "Vitsit, sketsit" ja miksi niitä nyt itse kutsuvat, aiheuttavat vain hurjan myötähäpeän. Strandberg ei oikein sovi rooliinsa, on kuin sirkustirehtööri. Paljon melua tyhjästä. Ottamatta kantaa Roopen tekosiin, tykkäsin, ja oli tosi hyvä hommassaan. Nyt kun on poissa, huomaa kuinka ohjelman tasokin laski.
Vierailija kirjoitti:
Puistattavan ala-arvoinen ohjelma.
Törkyä, jota en voi katsoa.
Mistä sä tiedät sen olevan törkyä jos et ole katsonut? Mä en ole katsonut maikkarin "viihde" ohjelmia sen jälkeen kun muutin omaan asuntoon. Siis jotain kolkyt vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te katsotte sitä? Ei varmasti ole mikään pakko. Mä en ole enää joutunut edes kuulemaan vain märinää kun jätin yhden naisen. Tämä on todellakin mutua mutta jotenkin tuntuu että just naiset katsoo väkisin ohjelmia joita haukkuvat huonoiksi. Saako siitä jonkin hämärän kiksin kun katsoo täyttä tuubaa?
Miksi te katsotte? Ei ole pakko! Mitä se on sulta pois? Onko pakko mennä? Vaihda kanavaa!! jne.
Useimmat meistä katsovat ainakin ekan jakson kutakin uutta ohjelmaa, jonka jälkeen toteavat mielessään sen joko katsottavaksi tai huonoksi. Miksi sinä tulet Putous-ketjuun kyselemään ihmisisltä miksi te katsotte? Tiesit varmaan, että täällä puhuvat ne, jotka ovat katsoneet, kuten nyt sinä itsekin. Ei mekään syytellä sinua katsomisesta, anna muille oma vapautensa myös.
Miksi katsotte vielä tuota ohjelmaa? Eikö nuo vitsit ole jo vanhentuneet 10 vuotta sitten?
Olen itse sitä mieltä, että henkilö joka katsoo ohjelmaa josta ei yhtään tykkää tai ei tykkää (voi sietää) jotain henkilöä tai juontajaa ko. ohjelmassa, taitaa olla jonkinmoinen maso. Miksi joku kuluttaa arvokasta vapaa-aikaansa katsomalla ohjelmaa jota täytyy sitten siirtyä esim. av:lle haukkumaan. On muitakin kanavia joista olettaisi löytyvän se itselle oikea, hyvää mieltä ja elämänlaatua parantava ohjelma. Kannattaa kokeilla, olen itsekin joutunut vaihtamaan kanavaa mikäli ohjelmassa kaikki kemiat ei kohtaa. Katsojalla on omaehtoinen oikeus valita, käytä sitä oikeuttasi, saatat voida paremmin jatkossa. Silloin ei tarvitse käydä yrjöllä keskustelupalstoilla. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te katsotte? Ei ole pakko! Mitä se on sulta pois? Onko pakko mennä? Vaihda kanavaa!! jne.
Useimmat meistä katsovat ainakin ekan jakson kutakin uutta ohjelmaa, jonka jälkeen toteavat mielessään sen joko katsottavaksi tai huonoksi. Miksi sinä tulet Putous-ketjuun kyselemään ihmisisltä miksi te katsotte? Tiesit varmaan, että täällä puhuvat ne, jotka ovat katsoneet, kuten nyt sinä itsekin. Ei mekään syytellä sinua katsomisesta, anna muille oma vapautensa myös.
Sori kun osuin johonkin hermoon. En tajua miksi jotkut katsoo jotain ohjelmaa jota haukkuvat huonoksi. Mä kanavasurffaan aina kun on mainoksia. Tiedän että telkkarista tulee ihan uskomatonta p askaa. Monet ohjelmat on sellaisia etten hyvällä tahdollakaan käsitä kuka niitä katsoo. Kaikki ns. tosi tv on sellaista etten todellakaan katso.
Joitain elokuvia katson. Kovaa lakia, ajankohtaisohjelmia riippuen aiheesta. Huumorina katson esim. noin viikon studion ja south parkkia.
Heikkotasoista, hyvin heikkotasoista. Surkeita tylsiä, pitkitettyjä ´sketsejä´ ja `vitsejä`, joita ns. käsikirjoittajat ovat vääntäneet väkisin minuutit täyteen. Jyvää tai kärkeä ei niin missään. Näitä sitten ponnettomat, väsähtäneet ja kyllästyneen oloiset perusnäyttelijät junnaavat roolissaan pakonomaisesti läpi kuin entisaikojen kiertueiltamissa tai kouluaikojen konventtipilailussa. Kummallista, että juontajakin on omaksunut roolin näytellä juontajaa? Tällä menolla ja sisällöllä Putouksella on - nimensä tulevaisuus.
Nyyh, miljoonayleisö, se kertoo kaiken oleellisen ;) Salkkarit on toinen mitä ainoastaan junttikansa arvostelee ja tällätavoin antaa itsestää junttikuvan. Mm. näyttelijöiden kerma kyllä osaa antaa arvon salkkareille. Vain kitisevän mukaparemman väestönosan huulia tuuli liikuttaa ;)
Toi sirkustirehtööri osu ja uppos! Kiitos, hyvät naurut. Juuri niin!
Mikä siinä on, että h omomiehet on usein niin kauhean övereitä ilmaisussaan ja eleissään? Onko niillä joku termostaatti asetukset pielessä?
Se stranbergin tekonaurahdus JOKA asiaan on sietämätöntä kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että h omomiehet on usein niin kauhean övereitä ilmaisussaan ja eleissään? Onko niillä joku termostaatti asetukset pielessä?
Jännä sekin että kaikki hää tai sisustusmiehet on aina homoja. Parin sekunnin kanavien vaihdolla tiedän että sellaisiakin ohjelmia on olemassa. Miehenä sanon ettei kiinosta yhtään minkä väriset verhot. Kunhan on jotain aurinko suojaa kun haluaa olla hämärässä.
Miksi ees hyvät verhot pitää vaihtaa? Kunhan pesee ne joskus niin riittää. Mulle aika lailla sama kunhan tuoli tai sohva on mukava lojua rennosti. Siihen jos vielä nainen käyttäytyy silleen kivasti kiihkeesti niin täydellistä. Kunhan kaukosäädin löytyy niin mulle ihan sama miten sisustaa.
Pilvi Hämäläinen näyttelemässä Niina Lahtisen käsikirjoitusta. Huoh.
TYLSÄ JA TOISTAA JO ITSEÄÄN, NIIN NÄHTY, PLAAH..EN KATSO ENÄÄ OLLESKAA.