Putous mielipiteitä
Onko Suomalainen huumori todellakin noin ala-arvoista. Jos olisin itse ohjaaja niin kaikki muut potkisin pois lukuunottamatta Folkea. Täytyy sanoa että Putous on hävettävän lapsellista ja surkeaa katsottavaa. Laittakaa ihmeessä mielipiteitä ohjelmasta. Etenkin ne jotka ovat edes kerran nauraneet katsoessaan ohjelmaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Toi sirkustirehtööri osu ja uppos! Kiitos, hyvät naurut. Juuri niin!
Ne asuvalinnat sen tekee. Itsekin sain jostain mielikuvan Tivoli-tirehtööristä :) On ikuisuus kun olen Putousta katsonut. Nyt katsoin pari jaksoa juontaja vaihdon innostamana. Harmillisista asuvalinnoista huolimatta, juontaja on sentääm ammattinäyttelijä itsekin, sekä juontajana pursuavan innostunut, hyväntuulinen oma itsensä.
En ymmärrä mitä halutaan kertoa ihmisille Putouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vammasten "huumoria".
Eli kun äitisi vammautuu jäämällä auton alle, hän alkaa katsoa putousta? Vai mitä tarkoitat?
Putouksen sketsit ei enää naurata.Tykkäsin Putouksesta ajalla kun siinä oli Toivanen,Hirviniemi ja Kosonen. Nyt katson Putousta vain Folken vuoksi ja kun ei ole muuta tekemistä tuohon aikaan lauantaina. Lapin patja oli kiva mutta hänkin toistaa vain sanomisiaan.
Folke voittoon!
-kotiäiti
Vierailija kirjoitti:
Sketsit on tänä vuonna ollut ekaa jaksoa lukuun ottamatta huonoja. Hahmot on ollut osa ihan hauskojakin , näin koira ihmisenä tykkään Pöntöstä eniten vaikka suurin osa aikuisista sitä tuntuukin inhoavan.
Pönttö on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että h omomiehet on usein niin kauhean övereitä ilmaisussaan ja eleissään? Onko niillä joku termostaatti asetukset pielessä?
Jännä sekin että kaikki hää tai sisustusmiehet on aina homoja. Parin sekunnin kanavien vaihdolla tiedän että sellaisiakin ohjelmia on olemassa. Miehenä sanon ettei kiinosta yhtään minkä väriset verhot. Kunhan on jotain aurinko suojaa kun haluaa olla hämärässä.
Miksi ees hyvät verhot pitää vaihtaa? Kunhan pesee ne joskus niin riittää. Mulle aika lailla sama kunhan tuoli tai sohva on mukava lojua rennosti. Siihen jos vielä nainen käyttäytyy silleen kivasti kiihkeesti niin täydellistä. Kunhan kaukosäädin löytyy niin mulle ihan sama miten sisustaa.
Okei.. Ja tämän kerroit meille siksi, että?
Kohderyhmänä on yleisöstä päätellen lapset. Kuitenkin sisältö on väsynyttä aikuisten alapäätuubaa.
Kuinka moni Putous esiintyjistä on Teatterikorkeakoulun käyneitä, tietääkö kukaan? Olen lukenut vain sen, että juontaja on kouluttautunut näyttelijä, joka päässyt opiskelemaan heti ensimmäisellä yrityksellä :) Mietin asiaa siksi, että nythän ei koronan takia ole juurikaan töitä tarjolla viihteen ammattilaisille. TV-ohjelmat ovat tarjonneet yllättävän paljon musiikkialan ammattilaisille töitä. Kaikille sitäkään mahdollisuutta ole annettu, sentähden ilmeisesti (työtön) Paula Vesala uhkaili politikkoja. Ei tarjonnut muodissa olevaa nyrk... vaan sitä jossa on puuvarsi. Musiikkialalla 40 vuotta ollut laulaja Bianca sai työkkäristä ehdotuksen ryhtyä bussikuskiksi. Voi hurja. 😅
Mitä Pilvi sanoi ku meni noin noloksi? Meni ohi...
Toivottavasti tuotantotiimi lukee näitä palautteita.