Prinsessan Daniel on kyllä ikäistään vanhemman näköinen...
vaikka siis kai liikuntaa harrastaa kun kuntosalinkin omistaa?
Kommentit (17)
Sehän on 47,on kyllä ikäistään nuoremman näköinen
Ihan on ikäisensä näköinen. On kuitenkin jo 47v.
Miten lapsenkasvoisia sinun tuntemasi 47-vuotiaat ovat, jos Daniel on mielestäsi vanhan näköinen?
Se on Prinsessan Victoria. Daniel ei ole prinsessa.
Daniel on prinssi, eikä prinsessa, ja oikein timmi ikäisekseen.
Ne olis tehneet varmaan enemmän lapsia jos kunkku olisi antanut niiden mennä naimisiin aikaisemmin.
Minusta on melko nuoren näköinen.
Ollut pitkään myös ihan samannäköinen
On ihan ikäisensä näköinen, timmimpi vain.
Hänellä on munuaissairaus joka aiheuttaa silmäpussit.
No ei kyllä ole, harva 47 v on noin hyvän näköinen. Silmäpussit hänellä toki on, mutta sellaiset on monellla jo nuorenakin.
Entäs Madeleinen äijän nuorekkuus?
Kova treenaus ei muuten todellakaan nuorenna ketään, päinvastoin. Vanhentaa ennen aikojaan.
Jessus kun pitäis viisikymppisenä näyttää 19-vuotiaalta!!
Minusta on vain mukavaa ja normaalia kun ihminen näyttää ikäiseltään. Se on luonnollista. Kivemman näköistä, kuin jokin turvonnut, jähmeä botox-naama.
Vierailija kirjoitti:
Ne olis tehneet varmaan enemmän lapsia jos kunkku olisi antanut niiden mennä naimisiin aikaisemmin.
Mulla on käsitys, ettei edes halunneet aiemmin. Munuaissiirto tosin venytti kihlajaisaikaa vuodella.
Vierailija kirjoitti:
Kova treenaus ei muuten todellakaan nuorenna ketään, päinvastoin. Vanhentaa ennen aikojaan.
Siinä mielessä totta, että alhainen rasvaprosentti saa kasvot näyttämään ryppyisemmiltä. Ja kestävyysurheilu tekee ns. juoksijan naamaa, jossa on vanhemman ihmisen tapaan valahtaneisuutta ja silmät tummissa kuopissa. Esim. ammattijalkapalloilijoilla usein näkee sitä, että jo 30 v on ryppyjä otsalla, silmänurkissa, nenästä suuhun. Toisaalta vastapainoksi hyvä kroppa ja selkeät piirteet (kun rasva ei peitä kasvojen luustoa) tekee nuorekkaammaksi, joten minusta ei kokonaisuudessaan näytä yleensä vanhalta rypyistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jessus kun pitäis viisikymppisenä näyttää 19-vuotiaalta!!
Minusta on vain mukavaa ja normaalia kun ihminen näyttää ikäiseltään. Se on luonnollista. Kivemman näköistä, kuin jokin turvonnut, jähmeä botox-naama.
Joo tuo ikääntymiskammo on mennyt ihan kummalliseksi nykyään. Kaikki samanikäiset tutut, kun olen itse 45, tuntuu tarkkailevan hysteeerisinä oman naamannsa ikääntymismuutoksia ja juttelevat erilaisista operaatioista mitä aikovat ottaa tai ovat ottaneet. Ja itse ajattelen että mitä nyt vattua, minä en ainakaan ota mitään, olen 45 eikä mun kuulu näyttää kaksi- eikä edes kolmikymppiseltä, on ihan ookoo näyttää ikäiseltään.
Sillähän on joku sairaus. Munuaisissako oli, vai missä, en nyt muista.