Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä joka päivä 10 000 askelta täyteen?

Vierailija
20.02.2021 |

Etenkin te etätyötä tekevät ja koirattomat? Minulla tulee muutamana päivänä viikossa kymppitonni, muuten ehkä 8000 askelta, mikä toki sekin on parempi kuin ei mitään. Tuntuu välillä vaikealta päästä 10 000 askeleen päivittäin. Kun kävi töissä, tämä tuli ihan itsestään siinä sivussa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on langennut mainosansaan. Tuo askelmäärä on peräisin japanilaisen askelmittarivalmistajan 1960-luvun mainoksesta, ei siis mikään aito ja oikea terveyssuositus. mwahahahahaha

Vierailija
22/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. :D Oon ollu etätyöopiskelija syksystä lähtien sekä liikuntaharrastukset on koronan takia poissa. :) Ennen opiskeluita olin hoitoalalla jollonka mulle tuli aina 12 000 - 14 000 askelta per päivä eikä tuntunu miltään erikoiselta. Nyt meen vaan tapahtumien mukaan eli jos oon kotona nii ei tuu juuri yhtään askelii paitsi jos lämmin sää nii vklp kävelylenkit (mun harrastukset on pääasiassa ollu muita ku kävelyä). Nyt työharjottelussa jollon on näköjään tullu 7000 askelta per päivä.

En jakksa stressata näitä koska en pääse harrastuksiin jne sekä en ollu tyytyväinen hoitoalaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 12 - 14 000 askelta per päivä PLUS liikunnat monta kertaa viikossa :D eli varmaan 20 000 askelta per päivä tuli hoitoalalla :D

Vierailija
24/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin on hyvä joss tulee edes 200 askelta täyteen. Makaan sohvalla ja katon telkkaria. Välillä käyn vessassa ja keittiössä.

Vierailija
25/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalta tulee jotain 1000-1500. Koetan käydä lenkillä joka päivä, mutta ei aina tule lähdettyä. Välillä kaipaan entistä 4 km työmatkaa yhteen suuntaan, silloin tuli helposti. Jumppaan kyllä kotona, mutta kyllä kroppa kaipaa sitä lenkkeilyä. 

Vierailija
26/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee 20 000-30 000 askelta per päivä. Harrastan kestävyysjuoksua.

Mitä on kestävyysjuoksu? En ole koskaan kuullutkaan. Juoksua kyllä harrastan ja ultrajuoksuakin.

Vierailija
27/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hieman nauratti kun huomasin. Korona-aikana minun liikunta lisääntyny huomattavasti.

Ostin juoksumaton. Koirattomana olen alkanut lähinnä kävellä samalla kun etäänä töitä teen. Asennin maton työpöydän alle ja toden totta. Samalla tulee käveleskeltyä kun miitingkiä pidetään. Tää on hyvä. Ja näillä aion mennä.

Vierailija
28/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotona töitä ja todella vähän tulee askelia. En saavuta  aina 10 000 askelta vaikka juoksen viisi kertaa viikossa viisi kilometria ja käyn kuntosalilla monta kertaa viikossa. Jos en juoksisi niin askelia olisi varmaan alle tuhat päivässä jos sitäkään -matka jääkaapilta tietokoneelle ei ole kamalan pitkä tässä luukussa jossa asun, noin kolme askelta suuntaansa tulee varmaan siitä. 

Vierailija
29/29 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin määrä on 5000-6000, mutta koska puhelin laskee, niin sehän ei aina ole mukana eli tuossa on askeleet ulkona. Tosin tuskin niitä tuhansia kertyy päivittäin sisällä, pitäisi joskus kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan