Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä (4 hlö) kuluu YKSI vessapaperirulla päivässä..

Vierailija
20.02.2021 |

En tiedä mihin sitä kuluu, mutta jatkuvasti saa olla vaihtamassa ja silti kun itse menee isolle hädälle niin rulla on tyhjä (:D) en viitsi aiheesta valittaakaan kun ei kovin iso murhe eikä taloudellinen menetys mutta ehkä hieman silti harmittaa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuluu kaksi rullaa, vaikka yhden hengen talous.

Vierailija
2/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yksi rulla päivässä vaikka asun yksin :( kallista lystiä tuo wcpaperin osto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuluu varmaan parissa kolmessa. Lapsille annostellaan vessapaperit. Mies ei käytä pissan jälkeen

Vierailija
4/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikään ees laskenut. Molemmissa vessoissa on vessapaperikorit ja aina kun näyttää tyhjiltä niin käyn täyttämässä. Joskus yläkerran vessasta pääsee loppumaan kun en itse sitä käytä niin pojat kertoo. Mutta ei meillä lasketa

Vierailija
5/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuluu varmaan parissa kolmessa. Lapsille annostellaan vessapaperit. Mies ei käytä pissan jälkeen

Anteeksi mitä? Annostelette vessapaperit??

Vierailija
6/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään aina bideellä. Jokaisella oma pyyhe joka vaihdetaan päivittäin. Mua oksettaa ajatella että vaan pyyhitään paperilla.

Vierailija
7/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin av-mamma menoa...

Vierailija
8/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh. Mulla riittää yks rulla kaheks viikoks.

Vierailija
9/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee yksi rulla päivässä vaikka asun yksin :( kallista lystiä tuo wcpaperin osto

Käytätkö johonki muuhunkin kuin pöntöllä käymiseen? Asun myös yksin ja rulla kestää useamman päivän

T: nainen

Vierailija
10/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö johonki muuhunkin kuin pöntöllä käymiseen? Asun myös yksin ja rulla kestää useamman päivän

T: nainen

K usen varmaan 15 x päivässä ja p aska lentää 2-5 x / pv.

Vierailija
11/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin menekki lisäänty heti kun pojasta tuli teini. Nyt taas hieman rauhoittunut, mutta se kulutus oli oikeesti järkyttävää. Poika käytti varmaan yksinään pari rullaa viikossa

Vierailija
12/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pian lapset 4v (minä pyyhin = otan sopivan määrän paperia) ja 6v. Pyyhkii itse mutta olen laittanut valmiiksi paperin jolla pyyhkiä. Kun en näin hoksannut tehdä käytti ihan hirveän määrän paperia ja pönttökin meni kerran tukkoon. Siksi annostelu

Vierailija
13/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pian lapset 4v (minä pyyhin = otan sopivan määrän paperia) ja 6v. Pyyhkii itse mutta olen laittanut valmiiksi paperin jolla pyyhkiä. Kun en näin hoksannut tehdä käytti ihan hirveän määrän paperia ja pönttökin meni kerran tukkoon. Siksi annostelu

Sairasta 😵

14/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on myös 4 ja kyllä sitä se rulla menee päivässä. 

Vierailija
15/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta 😵

Niinpä. Sanattomaksi vetää.

Vierailija
16/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinänsä, mutta eikö kuusivuotiasta olisi jo aika opettaa pyyhkimään itse tuhlaamatta paperia? Miten menee pyyhintä esikoulussa, onko se ihan ok, että pytty on lapsesi jälkeen aina tukossa? (Tämä ei muuten ole kivaa, siellä kun ei aikuiset joka lapsen jälkeen käy enää katsomassa mihin kuntoon vessa jäi ja yleensä tukkeutunut pytty huomataan vasta, kun vesi on jo tulvinut lattialle asti.) Ja jatkuuko viemärien tukkiminen vielä koulussakin? Tuo pyyhkiminen ja paperin annostelu on kuitenkin asia, jota ei varmaankaan opi, jollei sitä opeteta. Mallioppiminen ei oikein näin yksityisessä asiassa ole oikein mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi