Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun paras sushiravintola?

Vierailija
20.02.2021 |

Ja mieluiten buffa. Olen käynyt kobessa ja Skanssin luckiefunsissa. Kobe on kiva kun siellä on erilainen ja laaja buffetmenu. Mut olisi kiva löytää joku uusi paikka, joten suositelkaa omia lemppareita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Vanha ketju mutta perus lounas-sushin ystävänä mulle ajankohtainen. Itse olen tykännyt Sushi Hot paikasta. Siinä linja-autoaseman kupeessa. Mutta se on nyt remontissa. Hansa korttelin Buru Teppanyaki on korvannut sen siis toviksi. Ihan jees. Viime kerralla ei  tosin ollut ehkä niin meheviä susheja, ja lämmin ruokavalikoima aika tavallista aasialaista. Vaikka en mikä kulinaristi ole.   Se Teppayanaki puoli on testaamatta lähinnä ajan puutteen vuoksi. 

Mikä on teidän suosikkipaikkanne? Ja nimen omaan buffa olisi haussa. Ja mielellään sellainen iltaan asti oleva. 

Onko joku vertaillut Osaka ja Bury Teppayanakia tuolla Hansassa? Osaka oli muutaman euron kalliimpi vissiin, mutta onko parempi? 

Vierailija
22/23 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Teppaynaki paikka oli ainakin maukas. Mutta muistaaksen aika arvokaskin. Siinä myllyssä. Joskus kävin ja tuli runsaudenpula. Ei kaikkee vaan pysty maistaa mitä tahtoisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehdotuksia? Kun huomenna olisi asiaa turkkuseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän