Mies kävi kaupassa
Harvinaista sinänsä, pyysin tuomaan huomiseksi jotain lihaa tai kalaa josta teen ruokaa. Toi 250g broilerin suikaleita. Meitä on 5-hengen perhe, 2 teiniä. Mitä siellä päässä liikkuu?
Tuo määrä vastaa 2,5 grillimakkaraa. Hiljaiseksi vetää. Keitoksi tuo täytyy varmaan kehittää, ei kovin lihaisa tule.
Kommentit (67)
Olisi hyvä antaa määrä. Itse laitan miehelle ostoslistaan aina tarkat määrät, muuten tuo mitä sattuu.
Jaksat sitten piipittää täällä sen sijaan että kertoisit kauppaan lähtijälle kuinka paljon mitäkin ruoka-ainetta haluat. Mitä siellä sun päässäsi liikkuu vai liikkuuko siellä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mee itse sinne kauppaan.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata ajatella tuon verran. Ei voi niin olla että mutsihenkilölle jää kaikki hommat että ne tulee sitten hoidettua oikein.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä antaa määrä. Itse laitan miehelle ostoslistaan aina tarkat määrät, muuten tuo mitä sattuu.
Ei se ollut lapsi, joka sinne kauppaan lähti.
Taasko? Milloin alat itse käymään kaupassa?
Äitee kirjoitti:
Harvinaista sinänsä, pyysin tuomaan huomiseksi jotain lihaa tai kalaa josta teen ruokaa.
No jos kerran on harvinaista että mitään pyydät tuomaan niin ei sitten tullut mitenkään mieleen että voisit miehellesi kertoa kuinka paljon lihaa tai kalaa? Pitikö se sun ilmeestä tulkita?
Meillä kirjoitetaan ihan perinteinen kauppalista, johon me molemmat vanhemmat osaamme kirjoittaa minkä verran on tarvetta millekin ainekselle.
30 year old boomer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee itse sinne kauppaan.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata ajatella tuon verran. Ei voi niin olla että mutsihenkilölle jää kaikki hommat että ne tulee sitten hoidettua oikein.
🙏🏻 Näin minäkin ajattelen. Yleensä omat eväät kun mestsälle ottaa, varaa itselle sen yhden paketin makkaraa. Minun sitten pitäisi kehittää ruoka tuosta 250g paketista, viidelle🤔
Ei käynyt, eikä aloittajalla ole edes miestä.
Nämä miesten kaupassakäyntisadut on väsyneempiä kuin vanukkaansyömiset
Mahtaakohaan aapeelle tulla hyvä ole dissata miestään täällä, vai olikohan ihan keksitty tarina...?
Oih ja voih... kirjoitti:
No kävin jo aamulla, ostin tämän päivän tarpeet. Huomenna oli tarkoitus mennä yhdessä anopille laittamaan ruokaa, mutta reissu peruuntui. Mies oli kaupoilla käymässä ja soitin että voisitko tuoda jotain lihaa.
Ei, ap:lla ei ole 5-hengen perhe. Ap:lla kyllä saattaa olla 5-henkinen perhe tai 5 hengen perhe.
Oikeasti ap:lla ei ole mitään perhettä, vaan kyse on juoppotrollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei käynyt, eikä aloittajalla ole edes miestä.
Nämä miesten kaupassakäyntisadut on väsyneempiä kuin vanukkaansyömiset
No ihan miten haluat säveltää, jos sinusta tuntuu paremmalta että minulla on nainen, niin kuvittele sitten niin. Minulle oikeastaan ihan sama sukupuolelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oih ja voih... kirjoitti:
No kävin jo aamulla, ostin tämän päivän tarpeet. Huomenna oli tarkoitus mennä yhdessä anopille laittamaan ruokaa, mutta reissu peruuntui. Mies oli kaupoilla käymässä ja soitin että voisitko tuoda jotain lihaa.
Porvoossa lapsiperhe tekee ruokaostokset päiväksi kerrallaan
Vierailija kirjoitti:
Ei, ap:lla ei ole 5-hengen perhe. Ap:lla kyllä saattaa olla 5-henkinen perhe tai 5 hengen perhe.
Olisikin, pari vuotta olen ollut absolutisti. Vois olla ehkä hauskempi tilanne kun nyt menis ja vetäis perseet. Tilaus sitten huomenna pizzaa.
Ap
Sanot tietysti miehelle, että hänpä tekee siitä lihasta aterian teidän perheelle huomenna. Katso mitä saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä ravinnolla viiden hengetön perhe!
Harvinaista sinänsä, pyysin vaimoa tuomaan huomiseksi jotain ruuveja, jolla saan kiinnitettyä hyllyt seinään. Toi 20 kpleen pussillisen 3 x 25 mm ruuveja. Hyllyjä on 5, ja ne on metrin leveitä. Mitä siellä päässä liikkuu?
Hiljaiseksi vetää. Täytyy varmaan ripustaa seinälle valokuvakehyksiä.
JÄTÄSE!
Anna puoli tuntia aikaa pakata kimpsunsa
ja kampsunsa Lidlin muovikasseihin.
Mee itse sinne kauppaan.