Mies kävi kaupassa
Harvinaista sinänsä, pyysin tuomaan huomiseksi jotain lihaa tai kalaa josta teen ruokaa. Toi 250g broilerin suikaleita. Meitä on 5-hengen perhe, 2 teiniä. Mitä siellä päässä liikkuu?
Tuo määrä vastaa 2,5 grillimakkaraa. Hiljaiseksi vetää. Keitoksi tuo täytyy varmaan kehittää, ei kovin lihaisa tule.
Kommentit (67)
Isukki kirjoitti:
Harvinaista sinänsä, pyysin vaimoa tuomaan huomiseksi jotain ruuveja, jolla saan kiinnitettyä hyllyt seinään. Toi 20 kpleen pussillisen 3 x 25 mm ruuveja. Hyllyjä on 5, ja ne on metrin leveitä. Mitä siellä päässä liikkuu?
Hiljaiseksi vetää. Täytyy varmaan ripustaa seinälle valokuvakehyksiä.
Oliko metrisellä vai tuumaisella kierteellä?
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä urpoja miehiä.
Ei se ole urpo vaan seppo.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku vielä lihaa?
Kyl. Juuri ostin puolitoista kiloa naudan fileetä, on kahden hengen talous. Eiköhän tuolla maanantaihin saakka pysy hengissä.
Jahah päivän "mies osti väärin"kaupasta trollaus. Olipa huono tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan itse ovat vielä puolisoksi valinneet.
Ei aapeella perhettä ole. On kuusi kissaa ja verhojen raosta katselee kateellisena naapurin naisia joilla raavas mies tekee lumityöt pihassa.
Isukki kirjoitti:
Harvinaista sinänsä, pyysin vaimoa tuomaan huomiseksi jotain ruuveja, jolla saan kiinnitettyä hyllyt seinään. Toi 20 kpleen pussillisen 3 x 25 mm ruuveja. Hyllyjä on 5, ja ne on metrin leveitä. Mitä siellä päässä liikkuu?
Hiljaiseksi vetää. Täytyy varmaan ripustaa seinälle valokuvakehyksiä.
Voi isukki parka! Suorastaan tunnen tuskasi. Hiljaiseksi vetää 😂 Kävikö edes rautakaupassa? Toiko proppuja? Älysikö että iskuporakoneen akku kannattaa pistää lataukseen ja terät asetella siihen sopivasti näppituntumalle? Että laservalo telineineen pitää virittää, vatupassi on vanhanaikainen. Kait se asennuskaljat osti?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei aapeella perhettä ole. On kuusi kissaa ja verhojen raosta katselee kateellisena naapurin naisia joilla raavas mies tekee lumityöt pihassa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Jahah päivän "mies osti väärin"kaupasta trollaus. Olipa huono tällä kertaa.
Niin minä kuule itsekin ajattelin, tätä kirjoittaessani. Ei tätä kukaan usko ja paljon tulee alapeukkuja. Tarina on ihan tosi. Itsepä kirjoitin.
Mun mies kävi kaupassa ja osti mateen. Huomenna saan miehen tekemää madekeittoa <3
Vierailija kirjoitti:
Oli ennen kissa, sekin meni ja kuoli. Mies ei muistanut ruokkia.. ei kun vanhuuteen se kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Nimen omaan niitä naapurin naisia katselen👌🏻
Kävimme juuri miehen kanssa yhdessä kaupassa ostamassa sitä kanaa. Pieni kävely lumisateessa 🙂
No jos uskoo näitä syön 100 eurolla kuussa tyyppejä niin ei tuon enempään broilerinlihaan viisihenkisellä perheellä olekaan rahaa. Kaikki saa kaksi suikaletta lanttujensa, perunoidensa ja sipulinsa kylkeen. Punainen liha on kalliimpaa. Sitä saa yhden suikaleen makaronimössön sekaan per ateria.
Ja näillä ohjeilla saa edullisesti ruokittua isonkin perheen. Saa vapaasti lainata iltapäivälehdet.
Paljonko näitä mies meni kauppaan aloituksia pitää tänne tehtailla? Maailman kulunein aihe.
Vierailija kirjoitti:
Voi trolli raukkoja.
Mun mies kävi kaupassa ja toi kaikki mitä pitikin. Mikä valioyksilö👌
p.s tarina on tosi
Ajatella, että mies ei osaa vieläkään ostaa ruokaa, vaikka lapsista pari on jo teinejä. Itse osaisin tehdä viidelle hlölle ruokaa tuosta määrästä kanaa, jos olisi paljon kasviksia mitä lisätä.