Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

säilyy vain 1vrk

07.08.2006 |

Miten tarkkaan noudatatte purkkeja ja esim. puuroja tetroissa, joissa lukee että avattuna säilyy 1vrk? Mietin kun jääkaapissa on puuro ja tänä iltana tuli 1vrk, että olisinko huomenna illalla uskaltanut antaa vielä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

minä olen kyllä ollut sen verran suuripiirteinen (ja nuuka) äiti, että olen noita vellejä ja puuroja antanut 2 vrk jääkaappisäilytyksen jälkeen. Toki itse olen maistanut aina huolella ensin. Ei ole masuvaivoja tullut.

Muuten, meillä kävi tässä taannoin niin, että kaupassa myytiin vanhentunutta velliä. Olisiko ollut 8 pv yli viimeisen käyttöpäivän. Mulle ei tullut edes mieleen katsoa niitä viim. käyttöpäiviä, kun yleensä niissä on aina tosi paljon päiviä jäljellä. Oma (paljon huolellisempi...) äitini sitten alkoi mulle ihmettelemään asiaa. Siinä vaiheessa olin jo syöttänyt kaksi purkkia vanhentunutta tavaraa. Soitin Muksu-asiakaspalveluun, jossa sanottiin että nuo pvm:t on viitteellisiä, ja jos velli olisi pilaantunutta, niin olisin sen varmasti huomannut. Tuolloinkaan ei onneksi tullut mahavaivoja, mutta nykyään kyllä aina tarkistan päivät.

Vierailija
2/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitänyt rajan niin että jos tänään aamulla avataan niin viimeistään huomenna illalla käytetään tai muuten heitän pois.

Tipy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ne pilaantuisi jotenkin nopeammin?!

Ja mä myös osti vanhaa, olikohan ruusunmarjajugurttia yhden tetran. Huomasin, kun aloin syöttää vauvaa, niin se oli ihan mustaa siitä päältä..yök..kaupassa sanoin asiasta seuraavalla kerralla, kun ne vanhat tetrat oli edelleen hyllyssä..

Vierailija
4/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitää vielä kommentoida, et mä kanssa soitin sinne kauppaan, että vellit on vanhentunut. Ne kommentoi ihan siihen sävyyn että " ai jaa, mitäs tänne soittelet, näitä sattuu" . Eli ilmeisesti noita vanhentuneita vauvanruokia tosiaan kaupoista löytyy, kannattaa olla tarkkana.

Vierailija
5/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että lastenruokia joiden päiväys on menossa, ei saa lain mukaan myydä alennettuun hintaan. Eikä myöskään vanhentuneita tuotteita saa myydä lainkaan (ei lastenruokia eikä muutakaan).

Meil ei kauheest jää puolikkai purkkei mut emmä kauhest yli vuorokauden niit säilytä jos jää.

-Jonsku-