Muita, jotka ei "pysty" lukemaan Me Naiset-lehdestä Epäolennaiset-palstaa?
Kysymys siis niille, jotka lukee Me Naiset -lehteä.
En kertakaikkiaan kykene. Joskus 10 vuotta sitten ne oli hauskoja ja oivaltavia, nyt vain f*ministisen typerää huumoria, joka ei yksinkertaisesti naurata, ei edes hymähdyksen vertaa. Kuitenkin luen Me Naisia muuten ihan sujuvasti, lähinnä artikkeleita. Mutta nää höpsötyssivut joudun skippaamaan, muuten tulen lukemastani vain äkäiseksi.
Vikaa minussa vai ko. sivustossa?
Kommentit (11)
Mua ne naurattaa. Itse tunnen samoin horoskooppien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ne naurattaa. Itse tunnen samoin horoskooppien kohdalla.
Minä taas en lue horoskooppeja. Enkä näe epäolennaiset-palstassa mitään huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä siis esimerkiksi on?
No esim. tällaista:
"Nuoret, pyrstö pystyyn! Nyt penkkarit on peruttu, niin antakaas nuoret, kun täti kertoo, mitä tosi kivoja juttuja voitte tehdä illalla: Jokaisen iskä voi kuskata teitä autolla kylänraitin ympäri, ja kaikilla on tietysti konttauskypärät, maskit ja suojaviitat." (MN 4/21)
"Minä en mitään lääketiedettä tarvitse. Tautimyönteisyys eli lääketiedevastaisuus on trendikästä, ja seuraavaksi odotamme näitä: Lääkkeet maistuvat pahalle. Kyllä kieli tietää. Jos lääke maistuu pahalle, se on sinulle pahaksi. (.................) Synnytyskuolemat nousuun. Lääketiede on sotkeutunut synnytyksiin, minkä takia äidit ja lapset jäävät luonnottoman usein henkiin.
Syöpä veks joogalla. Se tulee pieruna ulos malasana-asanassa."
(MN 51/20)
-----
Tuon tyyppistä juttua. En tiedä, minkälaisella huumorintajulla varustettu ihminen pitää noita juttuja millään tasolla hauskoina.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tällaista:
"Nuoret, pyrstö pystyyn! Nyt penkkarit on peruttu, niin antakaas nuoret, kun täti kertoo, mitä tosi kivoja juttuja voitte tehdä illalla: Jokaisen iskä voi kuskata teitä autolla kylänraitin ympäri, ja kaikilla on tietysti konttauskypärät, maskit ja suojaviitat." (MN 4/21)
"Minä en mitään lääketiedettä tarvitse. Tautimyönteisyys eli lääketiedevastaisuus on trendikästä, ja seuraavaksi odotamme näitä: Lääkkeet maistuvat pahalle. Kyllä kieli tietää. Jos lääke maistuu pahalle, se on sinulle pahaksi. (.................) Synnytyskuolemat nousuun. Lääketiede on sotkeutunut synnytyksiin, minkä takia äidit ja lapset jäävät luonnottoman usein henkiin.
(MN 51/20)
-----
Tuon tyyppistä juttua. En tiedä, minkälaisella huumorintajulla varustettu ihminen pitää noita juttuja millään tasolla hauskoina.
-ap
No just. Nämä todistavat taas sen vanhan totuuden, että vihervasemmistolla ei vaan ole huumorintajua. Lasken kyseisen lehden intersektionaalisine feminismeineen juuri vihervasemmistoon.
Ei ole meikäläisen ongelma. Koko me naiset lehti on täyttää roskaa enkä vaivaudu sitä lukemaan ollenkaan. Jokainen saa ihan itse valita mitä jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tällaista:
(MN 51/20)
-----
-ap
No just. Nämä todistavat taas sen vanhan totuuden, että vihervasemmistolla ei vaan ole huumorintajua. Lasken kyseisen lehden intersektionaalisine feminismeineen juuri vihervasemmistoon.
Juu, ja vihervasemmistolainen stand up-komedia, huhheijaa, mitä scheissea!
Itse en pysty lukemaan koko lehteä. Nuorempana pystyin, joten en tiedä olenko minä vai lehti muuttunut. Luultavasti siellä on edelleen kiinnostavia haastatteluita, mutta aika vähän. (Maria Veitola, Maisa Torppa ja Marja Hintikka eivät kiinnosta.)
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty lukemaan koko lehteä. Nuorempana pystyin, joten en tiedä olenko minä vai lehti muuttunut. Luultavasti siellä on edelleen kiinnostavia haastatteluita, mutta aika vähän. (Maria Veitola, Maisa Torppa ja Marja Hintikka eivät kiinnosta.)
Poimin kiinnostavimmat. Olen lukenut viime aikoina mm. Christoffer Strandbergistä, Heidi Niemisestä (ja lyhytkasvuisesta lapsestaan), Sara Siepistä, Dannysta ym. Myös terveysjutut on mielenkiintoisia, esim. avantouinnista oli juttua. Asiasisältö on siis noissa ns. oikeissa artikkeleissa useimmiten ok. Luin jopa aktivismia käsittelevän artikkelin, vaikka olinkin eri mieltä haastateltavien kanssa.
Mutta sitten nuo välijutut, etunenässä tuo epäolennaiset -palsta on niin ärsyttäviä, että ne vain silmäilen tai skippaan kokonaan.
Mulle ei siis tule ko. lehti, vaan ostan irtonumeroita silloin tällöin.
-ap
Se on neljännen aallon feminismiä.