Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämänpiiri ollut todella pieni nyt vuoden. Omassa kaupungissa pienellä alueella

Vierailija
20.02.2021 |

Lähinnä kauppa, koulu, koti. Alkaa vähitellen ärsyttämään. Mikä neuvoksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea?

Vierailija
2/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole tehnyt mitään kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, minulla on ihan samat tuntemukset. Alkaa tosiaan kyllästyttää.

Vierailija
4/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Korona.

Vierailija
5/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Korona.

Jos pelottaa, niin sitten ei voi auttaa.

Vierailija
6/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää luonto kuvioon. Edelleen käy tylsäksi, mutta pääset kulkemaan uusia reittejä. Tutki kaikki mahdolliset kinttupolut.

Vierailija
7/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kulosaaressa, teen etätöitä enkä ole poistunut täältä kuin 3x vuoden aikana.

Vierailija
8/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla se on aina tuollaista

Vierailija
9/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
10/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaahan tämä on. Kaikki huvit kielletty.

Onnellisia ne, joille joku metsäkävely tuo tarkoituksen ja ilon elämään, mä en saa siitä irti mitään. Mä haluan tavata ihmisiä, juhlia, rakastua, harrastaa seksiä, nauraa, jutella edes jonkun kanssa. Metsä ei tarjoa mulle mitään.

Vierailija
11/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Kulosaaressa, teen etätöitä enkä ole poistunut täältä kuin 3x vuoden aikana.

Oho, minäkin asun Kulosaaressa tehden etätöitä.

Käyn kaupassa metrolla Redissä, tietty maski tiukasti naamalla.

Vierailija
12/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, minäkin asun Kulosaaressa tehden etätöitä.

Käyn kaupassa metrolla Redissä, tietty maski tiukasti naamalla.

Olen käynyt myös Redissä mutta kävellen. Maski vain sisällä.

Ehkä ollaan nähty :)

Vierailija
13/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, asun Varsinais-Suomessa, käyn työpaikalla 2x viikossa, lapset koulussa, käyn ryhmäliikuntaharrastuksessa, kaupassa, kirjastossa, ravintolassa lounaalla, ulkoilemassa kävellen ja hiihtäen. Viime keväällä ja kesällä oli pienimuotoinen illanvietto, kyläilemässä olen käynyt pari kertaa ystävän luona, tapaan vanhempiani. Elämä jatkuu -maskin kanssa ja turvaetäisyydet pitäen. Elämistä ei voi lopettaaa.

Vierailija
14/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, asun Varsinais-Suomessa, käyn työpaikalla 2x viikossa, lapset koulussa, käyn ryhmäliikuntaharrastuksessa, kaupassa, kirjastossa, ravintolassa lounaalla, ulkoilemassa kävellen ja hiihtäen. Viime keväällä ja kesällä oli pienimuotoinen illanvietto, kyläilemässä olen käynyt pari kertaa ystävän luona, tapaan vanhempiani. Elämä jatkuu -maskin kanssa ja turvaetäisyydet pitäen. Elämistä ei voi lopettaaa.

Ei voi, ei. Mutta elämä on täällä.

Vierailija
15/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingin keskustassa enkä ole vuoteen poistunut kulmiltani kuin n. 5 kertaa. Ei ole ollut tarvetta. Teen etätöitä, ulkoilutan koiraa ja käyn kaupassa ja postissa. Eli samalla tavalla pienet piirit voi olla isommassakin paikassa.

Vierailija
16/16 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippapeippa! Sama homma täällä. Tänään aion tehdä jotain uskaliasta ja matkustan toiselle puolen kaupunkia ja käyn kaverilla kylässä. 

Olen myös tehnyt itselleni listaa, mitä haluan tehdä sitten, kun korona loppuu. Nyt ei oikein muistakaan enää, että mitä kaikkea kodin ulkopuolelta oikeastaan löytyy. Se on vähän piristänyt. Tampereen teatteri striimaa muuten s***** saapuu Moskovaan maaliskuussa, liput on vain viisitoista euroa ja on muuten laadukkaasti tehty. Oon miettinyt jotain striimikeikkoja myös, voisi ostaa lipun tai jottain.