Kerroin kyllä silloin mitä tapahtuu ja luulin,
että kukaan ei uskonut. Oikeasti kukaan ei vain välittänyt.
Kommentit (26)
Oli ne kyllä muutenkin omituisia suurin osa, että kyllä tuli oudot fibat ja minä kun tunnistan hullut pahat ihmiset. Ja niitä sitten tuollaisissa ammatrissa töissä, mutta totta kai hakeutuvat. Se vasta loogista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se muilla sitten on. Varsinkin näillä kiusaajilla, että miten tämä maa sitten on tällainen ja se on kaikille ok?
Niiden pienet mielet on rakennettu niin ettei sinne mahdu muutkuin se "olet ystävien seurassa" kuvitelma. Pahaa ei haluta nähdä. Hyväksikäyttäjä ei vaikuta hyväksikäyttäjältä, koska antaa aivan toisenlaisen vaikutelman. Lisäksi, jotkut saa kiksejä kun tulevat toimeen hankalien tyyppien kanssa.
Ne pilasi meidän elämää, mutta ainakin meillä oli elämä. Kun sieluja jaettiin ne jäi ilman. Sielun hinta on kärsimys.
Niille ei voi mitään, mutta me voimme suojella itseämme. Ei tarvi vastata mihinkään eikä avata elämää mihinkään someen. Itse voi kääntää uuden lehden ja pelottomasti aloittaa uuden harrastuksen. Vaikka luovut vanhasta, aina tulee jotain uutta tilalle, sillä luonnossa ei ole tyhjiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se muilla sitten on. Varsinkin näillä kiusaajilla, että miten tämä maa sitten on tällainen ja se on kaikille ok?
Niiden pienet mielet on rakennettu niin ettei sinne mahdu muutkuin se "olet ystävien seurassa" kuvitelma. Pahaa ei haluta nähdä. Hyväksikäyttäjä ei vaikuta hyväksikäyttäjältä, koska antaa aivan toisenlaisen vaikutelman. Lisäksi, jotkut saa kiksejä kun tulevat toimeen hankalien tyyppien kanssa.
Ne pilasi meidän elämää, mutta ainakin meillä oli elämä. Kun sieluja jaettiin ne jäi ilman. Sielun hinta on kärsimys.
Niille ei voi mitään, mutta me voimme suojella itseämme. Ei tarvi vastata mihinkään eikä avata elämää mihinkään someen. Itse voi kääntää uuden lehden ja pelottomasti aloittaa uuden harrastuksen. Vaikka luovut vanhasta, aina tulee jotain uutta tilalle, sillä luonnossa ei ole tyhjiöitä.
🖤
Olen ap pahoillani kaikesta mitä olet kokenut. Sinulla vaikuttaa olevan herkkä, kultainen sydän. Toivottavasti löydät elämässä mielekkään polun menneestä huolimatta. Ansaitset sen.
Mikä on äitisi tilanne nyt?
Ja ditten miten se pystyi niitä ammattilaisiakin kusettamaan niin että oma psykologi käski iillä naallekorteilla näyttämään millainen olit ja rupesi vöittämäään vastaan, että ei kukaan vointuollainen olla. Niin kuin anteeksi mitä? Ja siellä turvakodissa sillä oli se hulkun katse, mikä me kaikki tiedettiin ja puhuttiinkin, kun kukaan niistä ammattitädeistä ei nähnyt, vaikka se oli ihan psyykoosissa siinä tuolissa jo.