Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nätit kasvot, mutta lysähtänyt, ei-hyvä kroppa. Olenko vastenmielinen miesten silmissä?

Vierailija
19.02.2021 |

Miehet kyllä yrittävät toisinaan pokailla minua, mutta minulla on luonnollisesti vaatteet päällä, joten he eivät näe miltä vartaloni näyttää. Pyrin myös näyttämään julkisilla paikoilla ryhdikkäämmältä. mutta kotioloissa röhnötän kuin laiskiainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta liikuntaa ja aloita terveellinen ruokavalio. Saat kroppaasi ryhtiä ja energiaa. Henkinen hyvinvointi näkyy myös ulospäin. Terve ja hyvinvoiva olemus on kaunis.

Vierailija
2/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on mielestäni tärkeämpi kuin kasvot.

Laita kuva tai edes esimerkkikuva googlen kuvahaulla mitä tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvä kroppa on tärkeämpi. En oikeastaan kiinnitä mitään huomiota naisen kasvoihin. Timmi kroppa ja hyvät perät on tärkeimmät. Sitten rinnat ja kaikki muu on sivuseikka ulkonäössä.

Vierailija
4/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hyvä kroppa on tärkeämpi. En oikeastaan kiinnitä mitään huomiota naisen kasvoihin. Timmi kroppa ja hyvät perät on tärkeimmät. Sitten rinnat ja kaikki muu on sivuseikka ulkonäössä.

Ulkonäössä nimenomaan on tärkeintä kasvot. Ihan turhaa käydä kuntosalilla, jos naama on kuin petolinnun sanonko mikä, ei auta silloin meikki eikä parturissa käyntikään.

Moni mieskin käy turhaan kuntosalilla, ei auta viehätysvoimaan.

Vierailija
5/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa on mielestäni tärkeämpi kuin kasvot.

Laita kuva tai edes esimerkkikuva googlen kuvahaulla mitä tarkoitat.

Juu, Tinderiinkin kannattaa laittaa kuvia pelkistä jaloista, sen perusteella valitaan ei kasvokuvia.

Hääkuvatkin otetaan sukulaisille kiitoskorttiin pelkistä jaloista tai kuva, missä molempien pelkät peput.

Vierailija
6/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia, minulla nuo jutut ovat melkein päinvastoin. Kauniit kasvonpiirteet > kroppa. Ei haittaisi taikinavatsakaan jos on kaunis, eipä toisaalta haittaa muutenkaan, mutta jos pakko valita, niin kasvot ennen kroppaa, vain millin mitalla tosin.

Vierailija
7/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrasta liikuntaa ja aloita terveellinen ruokavalio. Saat kroppaasi ryhtiä ja energiaa. Henkinen hyvinvointi näkyy myös ulospäin. Terve ja hyvinvoiva olemus on kaunis.

Ei ole motivaatiota.

ap

Vierailija
8/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen kroppa?

Vierailija
9/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia, minulla nuo jutut ovat melkein päinvastoin. Kauniit kasvonpiirteet > kroppa. Ei haittaisi taikinavatsakaan jos on kaunis, eipä toisaalta haittaa muutenkaan, mutta jos pakko valita, niin kasvot ennen kroppaa, vain millin mitalla tosin.

Minä ottaisin kyllä mieluusti hyvän, terveen kropan.  Mutta olen niin hemmetin laiska. Ole onnellinen kropastasi, minä usein ihailen nimenomaan hyvää kroppaa muilla naisilla. Ehkä juuri siksi, kun itselläni ei ole. Ihminen haluaa ja ihailee aina sitä, mitä hänellä itsellään ei ole.

ap

Vierailija
10/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus näitä.aloituksia!?!

Vierailija
11/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaisit hyvän itsetunnon, niin ei tarvitsisi kysellä tuollaista. Mikä teitä naisia oikeen vaivaa!?!

Vierailija
12/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sattunut samaan sopusuhtaisen rangan, nuorena sen päälle on helppo rakentaa lihasta, saat itsellesi hyvän kropan.

Vierailija
13/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat semmoiselle jota uskaltaa lähestyä, eli jatkoon.

Vierailija
14/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omaisit hyvän itsetunnon, niin ei tarvitsisi kysellä tuollaista. Mikä teitä naisia oikeen vaivaa!?!

Miehet haukkuu koko ajan naisten ulkonäköä, käytöstä ja sitä että naiset näyttää ja käyttäytyy aina väärin. Mitenkähän se vaikuttaa?

Vierailija
15/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen kroppa?

Huono ryhti on se keskeisin ongelma kehossani. Syy löytyy lapsuudestani. Olin hyvin epävarma itsestäni, kun aloitin koulun ja suurimman osan ajasta piirtelin kotonani huonossa ryhdissä. Muistan kun kadehdin ja ihailin muita lapsia jo ala-asteella siitä, kun he pystyivät istumaan lattialla jalat suorinakin hyvässä ryhdissä, kun itselleni se oli täysin mahdotonta. Ryhtini katsottiin kyllä terveystarkastuksessa, mutta ei siihen puututtu mitenkään. Ihmettelen suuresti, mitä hyötyä tuollaisesta tarkastuksesta edes oli. Taisin ihmetellä jo silloin, vaikka olin vasta jotain 7 - 9-vuotias.

ap

Vierailija
16/16 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi