Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittaminen ja asioiden ymmärtäminen.

Ei kaikki osaa.
19.02.2021 |

Joillakin ihmisillä on lukihäiriö eikä kirjoittaminen välttämättä ole sitä "täydellistä". Sekin tuntuu olevan pieni murhe verrattuna siihen kun tekstejä ei sitten mukamas ymmärretä. Jos joku kirjoittaa lauseeseen jonkun sanan joka ei olekkaan isolla niin siitä kitistään, joku sanoo sanan "enään". Entäs sitten? Miten tyhmä täytyy olla jos ei ymmärrä mitä lauseessa sanotaan yhden kirjaimen takia?

Hyväksykää muut ihmiset sellaisena kuin ovat. Jotkut eivät osaa edes välttämättä kirjoittaa. Ei ole teidän elämästä pois mitenkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana olen törmännyt ikävään ilmiöön eli toisten kiusaamiseen. Ei vain voi käsittää, että kiusataan sen takia jos ei osaa laittaa isoja kirjaimia tai pilkkua oikeaan paikkaan.

Vierailija
2/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin vaatteiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajana olen törmännyt ikävään ilmiöön eli toisten kiusaamiseen. Ei vain voi käsittää, että kiusataan sen takia jos ei osaa laittaa isoja kirjaimia tai pilkkua oikeaan paikkaan.

Mua on kiusattu siitä että olen lähäri.

Vierailija
4/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko elämäni huono kirjoittamaan ja siitä minua myös on kiusattu aina. Käsiala ei ole parasta mahdollista niin sen takia on myös katsottu kieroon....

Vierailija
5/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ainahan voi kysyä, että mitä toinen tarkoittaa, jos ei muuten saa selvää.

Vierailija
6/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kiusattu siitä että olen lähäri.

Eikä??! Miten tämä on näkynyt?

Vierailija
7/8 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ainahan voi kysyä, että mitä toinen tarkoittaa, jos ei muuten saa selvää.

Tässä esimerkki.

"minun nimi on tapio ja se ei ole kivaa että muutan töiden takia pois suomesta."

Jos tuota lausetta ei ymmärrä niin.. 🤷‍♀️ Itse tajuaisin heti mitä asialla tarkoitetaan.

Vierailija
8/8 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista inistä joistain kirjaimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi