Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku?

Vierailija
19.02.2021 |

Yritän kirjautua s-tilille, mutta ei onnistu. 5 yrityksen jälkeen salasana sulkeutuu. Nollautuuko noi yritykset, jos kokeilen eri päivänä, kun sammutan puhelimen välillä vai pysyykö ikuisesti muistissa, että oon jo kokeillut esim. 3 kertaa? Mulla nyt yksi yritys enää jäljellä ja säilyttänyt vanhoja taulukoita, kun en tiedä miten hävitän ne niin siksi mennyt pieleen yritykset, kun en tiedä mikä uusin. En haluaisi joutua pyytämään uusia tunnuslukuja, kun niistä menee maksu :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinne kirjauduta käyttäjätunnuksella ja itse annetulla salasanalla ja vasta sitten tarvitaan tunnuslukutaulukkoa ja se ohjelma sanoo mistä kohti tunnusluku otetaan?

Vierailija
2/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinne kirjauduta käyttäjätunnuksella ja itse annetulla salasanalla ja vasta sitten tarvitaan tunnuslukutaulukkoa ja se ohjelma sanoo mistä kohti tunnusluku otetaan?

Sain laitettua käyttäjätunnuksen ja salasanan, mutta tunnuslukutaulukosta ei tuoreinta versiota ilmeisesti :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjauksena kerron, että tunnuslukua siis tarkoitin. Oon nyt kokeillut jo kahdella eri tunnuslukutaulukolla, mutta ei täsmää eli todennäköisesti vanhoja taulukoita. Sitten vielä, kun tein niin, että kirjoitin varalta kaksi kertaa tunnusluvun molemmilla kerroilla, kun luulin, että virheellisesti näpyttelin niin nyt vain yksi yritys jäljellä :( Ei ois pitänyt säilyttää vanhoja taulukoita, kun nyt oon ihan hukassa :(

Vierailija
4/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku tästä?

Vierailija
5/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nollautuuko 5 yritystä seuraavana päivänä? Tiedän tehneeni hölmösti, kun säilytin vanhat taulukot, mutta en uskaltanut niitä roskiin heittää, kun ajattelin, jos väärinkäytösmahdollisuus. Ehkä yliajattelin tässä tapauksessa. Mutta onko mulla muuta keinoa kuin ottaa s-mobiili käyttöön, jos en uutta taulukkoa halua tilata? Jos yrityskerrat ei nollaudu koskaan?

Vierailija
6/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nyt kolmannen taulukon mutta en tiedä uskallanko kokeilla sillä. Jos meneekin väärin, tunnusluku lukittuu :/

Vierailija
7/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun noissa kirjeissä ei lue mitään päiväystä niin ei voi siitäkään päätellä mikä on uusin.

Vierailija
8/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti neuvot olisivat nyt tarpeen. Onko minulla edelleen 5 yritystä näppäillä tunnusluku seuraavana päivänä? Jollakin asiasta tietoa?

Vierailija
10/11 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku edes kommentoida?

Vierailija
11/11 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti muistaa kaikki kerrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan