Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AFTER-elokuvat vs eroottinen kirjasarja.

Vierailija
19.02.2021 |

Katsoin Netflixistä elokuvan After, koska se on nyt niin iso juttu maailmalla. Siitä innostuneena tilasin kaikki neljä kirjaa e-kirjana ja luen niitä nyt kolmatta kertaa putkeen läpi.
Sitä olen miettinyt, että leffat ovat ihan teinileffoja ja kirjat erittäin eroottisia, niin millaisiakohan 365 Days -elokuvan kirjaversiot ovat. Onko kukaan lukenut niitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespääosan esittäjä näytti suunnilleen 16- vuotiaalla. Olen tullut vanhaksi

Vierailija
2/5 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on tullut jo kolme leffaa lisää ja ainakin viides vielä tulossa. En ole kirjoja lukenut, mutta tykkään etenkin 1 ja 2 osista (After & After we collided).

After we fell oli vähän sekava, eikä mielestäni ollut yhtä hyvä kuin nuo kaksi aiempaa. Katsoin muutama päivä sitten uusimman, After ever happy, ja hiukan mielestäni paransi aiemmasta. Tuon piti olla leffasarjan viimeinen osa ja sitä mainostettiin pitkään viimeisenä, mutta aiheutti kyllä WTF-reaktion, kun elokuvan loppuun tuli "to be continued...".

Luin sitten elokuvan virallisista somealustoista, että elokuvasarjan viides osa tulee ensi vuonna, ja se on ilmeisesti jo kuvattu kokonaan. Huhutaan myös, että tästä tulisi mahdollisesti vielä kuudes osa.

Rahan nettoaminen tietysti tuo syy tehdä viides osa, mutta olen vähän pettynyt ettei elokuvasarjaa voinut jättää tuohon neljään. Siellä oli kuitenkin muutamia turhia asioita, jotka olisi voitu leikata ja purkittaa lopputarina siihen. Odotin sitä "loppuratkaisua", vaikka suunnilleen tiedän miten tarina kirjassa päättyy. Lähinnä mietityttää, että jos seuraava(t) jatko-osat tulevat olemaan surkeita, niin viekö se pohjan kahteen ensimmäiseen leffaan. Sentään päänäyttelijät pysyy samoina, eivät onneksi vaihdu kuten sivunäyttelijät matkan aikana.

Mutta mielenkiinnolla odotan tuota uutta osaa! Kirjat voisin myös joskus lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on "nuorten aikuisten" genreä. Eli alle parikymppisille tehty. 

Vierailija
4/5 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on "nuorten aikuisten" genreä. Eli alle parikymppisille tehty. 

Sehän se pääasiallinen kohdeyleisö on, ottaen huomioon että tuokin tarina lähtenyt fanfictiosta. Mutta kyllä meitä vanhempiakin katsojia on.

Vierailija
5/5 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilmeisesti katsonut joskus tuon ensimmäisen osan Netflixistä. En edes tiennyt että tästä on jatko-osia. Ensimmäisen loppu oli jo sellainen ettei käynyt mielessä, että tarina voisi varsinaisesti jatkua :D