Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillekin voi olla epäselvää, saako matkustaa vai ei?

Vierailija
19.02.2021 |

Maaliskuusta 2020 lähtien en ole vilkaissutkaan matkojen perään. Sama tilanne on edelleen päällä. Miten tämä voi olla jollekin epäselvää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat urvelot nillittää että maskisuositus ei ole pakko ja toisaalla irvailee sääntö-suomelle

Vierailija
2/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle asia on ainakin täysin epäselvä. Moniin paikkoihin saa matkustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi olla muitakin syitä matkustaa kuin pelkästään lomailun ja huvin vuoksi.

Vierailija
4/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa matkustaa ihan minne itse haluat mennä. Suositus on että ei matkustettaisi tällähetkellä minnekkään. Paino sanalla SUOSITUS.

Vierailija
5/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa matkustaa mutta on ihan eri asia onko se järkevää toimintaa. Itse en matkusta minnekään. Jos matkustaa syystä tai toisesta niin koronatestit ja karanteenit ettei ainakaan muihin tautia levitä. Junassa/bussissa/lentokoneessa/laivalla maski, turvavälit ja käsihygienia. Ei mitään baareja.

Vierailija
6/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustusta ei ole kielletty edelleenkään. Eikö ihmiset ymmärrä yhtään mitä esim. lehdistä lukee?

Vierailija
7/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että se on APllekin epäselvää.

Ihan vapaasti saa matkustaa.

Vierailija
8/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että se on APllekin epäselvää.

Ihan vapaasti saa matkustaa.

Tämä. Minä varastaisin kaikkea jatkuvasti, jos sitä ei olisi laissa erikseen rangaistavaksi asetettu. Onneksi järjen ääni tulee esivallalta, kun en itse osaa järkeä käyttää.

Vierailija
9/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa matkustaa ihan minne itse haluat mennä. Suositus on että ei matkustettaisi tällähetkellä minnekkään. Paino sanalla SUOSITUS.

No sinulla on varmasti sitten oikein painava syy miksi jätät tämän suosituksen huomioimatta? Sitähän ei ole annettu vain huvimseen tai sinun kiusaksesi.

Vierailija
10/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa joskus Flightradarista, että kuinka monta konetta lentelee maailmalla tälläkin hetkellä.

Saatat yllättyä.

Vierailija
11/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kuitenkin noudattaa niitä suosituksia. 

Vierailija
12/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät reissaa kun minä minä ego saa tehdä just niinku ihan itte haluaa, koska mä voin ja mä haluun. ASMO!

Vierailija
13/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu riittävästä aivotoiminnan puutteesta. Ei silloin kykene tällaisia asioita ymmärtämään. Mutta vajaakykyisiä pitää ymmärtää, ei ne sille itse selvästi mitään voi.

Vierailija
14/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia matkustus- ja muita suosituksia rikkovia pitäisi velvoittaa ottamaan vanhat ja sairaat läheisensä mukaan. Jos tämä ok, lähtekööt ja juhlikoot. Jos ei, sitten pysykööt kotona. Tosin ei näin itsekkäät saata välittää ja liekö heillä kovin läheisiä ihmsiä lainkaan, joten ehkä tää ei sit kutenkaan toimis.

Vierailija
15/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlestan taas, pysykää  kotonanne tuplamaskit turvan päällä, tilatkaa sapuskanne ja älkää missään nimessä poistuko edes ilta lenkille. Ai niin ja käsidesiä päälle.

Vierailija
16/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmiä. Kaikki ohjeet pitää heidän mielestään tulla kirjaimellisen selvästi viranomaisilta. Kukaan ei osaa käyttää omaa järkeään. Tähän on tultu.

Vierailija
17/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko nää holhoukseen kirjoitti:

Johtuu riittävästä aivotoiminnan puutteesta. Ei silloin kykene tällaisia asioita ymmärtämään. Mutta vajaakykyisiä pitää ymmärtää, ei ne sille itse selvästi mitään voi.

Mun mielestä tyhmiä on no, jotka tarvitsee uutisista joka päivä ohjeen miten toimia. Vuosi ollaan nyt oltu tässä tilanteessa. Eikö jokainen älyllinen ihminen nyt jo suurinpiirtein tiedä missä mennään. Vai pitääkö oikeasti uutisista katsoa jokainen pikkukäänne, ja sekavat ohjeet joilla viranomaiset sekoittavat päämme? Joten sinäkin voit omassa päässäsi miettiä, kuka onkaan se vajaakykyinen?

Vierailija
18/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUOSI on junnattu samaa asiaa , eikä hallitus saa mitään aikaan.Jos edes suosituksia noudattaisitte , niin tilanne olisi parempi.Varmaan nautinto , kun saa pilata toisten ihmisten lomat.

Vierailija
19/19 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kiellettyä, jotkut ummehtuneet sedät vaan pyytää nätisti...

Lähdenkin tästä baariin nuolemaan ovenkahvoja ja laulamaan karaokea. Sieltä sitten Lappiin ja pre- ja after skihin 15 tuttavani kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän