Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facen sinkkuryhmät

Vierailija
19.02.2021 |

Tekee mieli välillä huutaa että HALOO kun joku postauksessa ihmettelee kun ei ketään löydy eikä kukaan laita viestiä. Sitten siihen postaukseen ihmettelee läjä muita että joo, sama juttu ja onpa kumma. Mistähän vois johtua. Viestitelkää toisillenne, idiootit!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman vuoden mukana Facen useammassakin sinkkuryhmässä. Kuten jo totesit suurin osa tapahtuu kulisseissa. Osa kontaktoi vain suoraan yyveenä kuin päivittäisi ryhmään mitään. 

Tosin olisi hyvä myös tietää, ketkä myyvät itseään pienestä rahasta ja ketkä koettavat kaataa niin paljon kuin pystyvät. Ne taas saa selville käymällä ei-koronan-aikaan sinkkutapaamisissa, jos ei ole aivan varma millainen yv:n lähettäjä on.

Itse tapasin ja seurustelin sinkkuryhmien kautta yhden  narsistisen psykopaatin kanssa, jota naiset hullun lailla peukuttivat ja lähettelivät märkiä viestejä monenlaisine kuvineen. Nämä viestit narsisti minulle esitteli ylpeänä mesestään. Ja kerää edelleenkin sinkkuryhmästä naisia itselleen. Eikä voi varoittaa, vaan katsoo vierestä että taas joku saa nokilleen.

Toinen sinkkutapaus oli mielenterveysongelmainen ja todella arka, joten oli kova homma saada hänet ymärtämään etten jatka tapaamisia. Loistava kirjoittamaan ja syntyi vaikutelma täyspäisestä ihmisestä.

Lopulta erosin, Totesin, että Facen sinkuissa suurin osa on sinkkuja aivan syystä.

Vierailija
2/2 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen sinkkuryhmät ovat jotain kamalaa. :D Erehdyin liittymään koronakeväällä hetkeksi muutamaan sinkkuryhmään, kun oma melko tuore parisuhde natisi koronan kourissa. Kävi äkkiä selväksi, että niissä oli pääasiassa sellaisia ikisinkkuja, jotka harrastavat sinkkuutta, miittejä jne. Miitit siis hyvä juttu, mutta ryhmien keskustelujen perusteella, niihin mennään hengailemaan ja tapaamaan kavereita. Samaan aikaan valitetaan, kun ei löydy ketään. Öh. Aivan väärää seuraa ihmiselle, joka aktiivisesti tapailee ja iskee uusia ihmisiä, kun parisuhde on loppunut ja etsii uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme