Kokemasi asia jota et suosittele kenellekään?
Kommentit (53)
Miehen kaveriin rakastumista.
...ei kamalasti auta sekään, että hänellä oli samankaltaisia tunteita minua kohtaan. Eikä kuulemma ollut eka kerta, on ollut aiemminkin ihastunut minuun.
Vuoden kesti päästä yli, onneksi oma mies tuki. <3 Selvisi siinä samalla, että olen poly, ja siksi pystyn rakastumaan useampaan ihmiseen samanaikaisesti. Ei kaatanut liittoa, vaan vahvisti sitä.
(Ja ei, ei tehty miehen kaverin kanssa yhtään mitään. Keskusteltiin vaan asiasta, ja pysyttiin sen jälkeen tarkoituksella kaukana toisistamme.)
Lobotomia
Ja se että ala-asteen opettajani varasti minulta 37 polkupyörää ollessani päiväkodissa vuosina 89-98
Vierailija kirjoitti:
Lobotomia
Ja se että ala-asteen opettajani varasti minulta 37 polkupyörää ollessani päiväkodissa vuosina 89-98
tuon tarinan mä haluun kuulla!
Syrjähyppy
(On ihan eri asia jos rakastuu ja vaihtaa toiseen)
Kaktuksenpiikki rystysessä ihon alla. Se on niin ohut ja terävä, että menee syvälle, eikä sitä saa pois. Kipu tuntuu vaihtelevalla intensiteetillä ainakin 10 vuotta. Nyt se on jo koteloitunut niin hyvin, ettei enää pistä.
Sijaisvanhemmuus. Älä kokeile edes.
Jo kiinnittyneen punkin raapaiseminen iholta niin, että sen pää jää ihon alle...
Liian haastavan lemmikin ottaminen.
Teatterissa käyminen. Tuota suurempaa rahan ja ajanhukkaa ei voi olla olemassa.
Varmaan korona. Talon mätäneminen ja lähes koko omaisuuden menettäminen pienituloisena oli kova sana mennä pankista kyselemään yli 200 000 lainaa uuden talon rakentamista ja uuden elämän aloittamista varten.